Відмінності між версіями «Обговорення користувача:Матковська Марина Вікторівна»
(→Індивідуальні заняття) |
(→Індивідуальні заняття) |
||
Рядок 16: | Рядок 16: | ||
суються всіх аспектів засвоєння знань. Технологія повніше ,ніж методика підходить до процесу навчання та виховання,ставить в центрі учня , а не те як навчати.--[[Користувач:Пишневська Олена Михайлівна|Пишневська Олена Михайлівна]] ([[Обговорення користувача:Пишневська Олена Михайлівна|обговорення]]) 15:03, 16 червня 2016 (EEST) | суються всіх аспектів засвоєння знань. Технологія повніше ,ніж методика підходить до процесу навчання та виховання,ставить в центрі учня , а не те як навчати.--[[Користувач:Пишневська Олена Михайлівна|Пишневська Олена Михайлівна]] ([[Обговорення користувача:Пишневська Олена Михайлівна|обговорення]]) 15:03, 16 червня 2016 (EEST) | ||
− | Технологія дозволяє більш ефективно побудувати процес навчання, керувати ним, одержувати результати у відповідно до запланованої мети.--[[Користувач:Чайкін Ігор Михайлович|Чайкін Ігор Михайлович]] ([[Обговорення користувача:Чайкін Ігор Михайлович|обговорення]]) 11:02, 20 червня 2016 (EEST) | + | |
+ | Від методики технологія відрізняється відтворюваністю результатів, відсутністю безлічі «якщо». Технологія проектується, виходячи з конкретних умов та орієнтуючись на заданий, а не передбачуваний результат», а тому технологія дозволяє більш ефективно побудувати процес навчання, керувати ним, одержувати результати у відповідно до запланованої мети.--[[Користувач:Чайкін Ігор Михайлович|Чайкін Ігор Михайлович]] ([[Обговорення користувача:Чайкін Ігор Михайлович|обговорення]]) 11:02, 20 червня 2016 (EEST) | ||
===Консультації=== | ===Консультації=== |
Версія за 11:09, 20 червня 2016
Зміст
Педагогічна інноватика
Інтерактивні практичні заняття
Лекція 1 Загальні засади педагогічної інноватики
Індивідуальні заняття
Шановні колеги! Опрацюйте наведену нижче літературу та виконайте завдання:
- 1.Баханов К.О. Інноваційні системи, технології та моделі навчання в школі: Монографія. —Запоріжжя: Просвіта, 2000. — 160 с.
- 2. Освітні технологи: Навч.-метод, посіб. / О. М. Пехота, А. 3. Кіктенко, О.М. Любарська та ін.; За заг. ред. О.М. Пєхоти. —К: А.С.К.,2001.— 256с.
- Завдвння № 1. Дайте відповідь на питання : Чому «технологія» є більш ефективним засобом освіти, розвитку і виховання учнів ніж «методика»?
Педагогічна технологія є комплексний, інтегративний процес, що охоплює людей, ідеї, засоби і способи організації діяльності для аналізу проблем і планування, забезпечення, оцінювання і керування вирішенням проблем, що сто- суються всіх аспектів засвоєння знань. Технологія повніше ,ніж методика підходить до процесу навчання та виховання,ставить в центрі учня , а не те як навчати.--Пишневська Олена Михайлівна (обговорення) 15:03, 16 червня 2016 (EEST)
Від методики технологія відрізняється відтворюваністю результатів, відсутністю безлічі «якщо». Технологія проектується, виходячи з конкретних умов та орієнтуючись на заданий, а не передбачуваний результат», а тому технологія дозволяє більш ефективно побудувати процес навчання, керувати ним, одержувати результати у відповідно до запланованої мети.--Чайкін Ігор Михайлович (обговорення) 11:02, 20 червня 2016 (EEST)
Консультації
Колеги! Тема нашої консультації "Особливості педагогічних технологій та впровадження їх у навчально-виховний процес". Якщо Ви маєте питання, прошу звертайтесь.