Відмінності між версіями «Психологія управління Сінєльнікова О. А.»
Матеріал з HistoryPedia
(→Інтерактивні практичні заняття) |
(→Індивідуальні заняття) |
||
Рядок 13: | Рядок 13: | ||
==== Індивідуальні заняття ==== | ==== Індивідуальні заняття ==== | ||
+ | Доброго дня. Прошу опрацювати тему 2 «Зміст і структура психологічної готовності керівників освітніх організацій до управління педагогічними працівника" та дати відповіді на питання: | ||
+ | 1. Що таке психологічна готовність | ||
+ | 2. Назвіть основні компоненти психологічної готовності | ||
+ | 3. Які чинники впливають на психологічну готовність | ||
+ | Ваші відповіді: | ||
+ | |||
+ | |||
+ | --[[Користувач:Вознюк Алла Вікторівна|Вознюк Алла Вікторівна]] ([[Обговорення користувача:Вознюк Алла Вікторівна|обговорення]]) 14:34, 26 червня 2015 (EEST) | ||
==== Консультації ==== | ==== Консультації ==== |
Версія за 14:38, 26 червня 2015
Зміст
Інтерактивні практичні заняття
Доброго дня. Прошу опрацювати тему 1 "Сутність та основні напрями управлінської діяльності керівників освітніх організацій." та дати відповіді на наступні питання:
- Дайте визначення поняття "управлінська діяльність керівників освітніх організацій"
- Визначте основні напрями управлінської діяльності керівників освітніх організацій.
- Які складові входять до управління педагогічними працівниками?
Ваші відповіді:
--Вознюк Алла Вікторівна (обговорення) 15:01, 18 червня 2015 (EEST)
Індивідуальні заняття
Доброго дня. Прошу опрацювати тему 2 «Зміст і структура психологічної готовності керівників освітніх організацій до управління педагогічними працівника" та дати відповіді на питання: 1. Що таке психологічна готовність 2. Назвіть основні компоненти психологічної готовності 3. Які чинники впливають на психологічну готовність
Ваші відповіді:
--Вознюк Алла Вікторівна (обговорення) 14:34, 26 червня 2015 (EEST)