Відмінності між версіями «Теорія та методика фахової дисципліни Давиденко О.А.»
(→Інтерактивні практичні заняття) |
(→Інтерактивні практичні заняття) |
||
(не показані 2 проміжні версії цього учасника) | |||
Рядок 3: | Рядок 3: | ||
'''Міжпредметні зв'язки на уроках історії та суспільних дисциплін''' | '''Міжпредметні зв'язки на уроках історії та суспільних дисциплін''' | ||
Така цікава і благодатна тема! Друзі, запрошую переглянути [https://drive.google.com/file/d/0B0cchSnWMJmwcWVET3VXaDRTQ1U/edit?usp=sharing теоретичний матеріал за цим посиланням] і виконати наступні завдання: | Така цікава і благодатна тема! Друзі, запрошую переглянути [https://drive.google.com/file/d/0B0cchSnWMJmwcWVET3VXaDRTQ1U/edit?usp=sharing теоретичний матеріал за цим посиланням] і виконати наступні завдання: | ||
− | #1 Як Ви розумієте поняття "міжпредметні зв'язки"? | + | #1. Як Ви розумієте поняття "міжпредметні зв'язки"? |
«Міжпредметні зв’язки» - це зв’язок між навчальними програмами різних дисциплін на рівні навчальних занять (уроків, факультативів тощо), який зумовлений спільною дидактичною метою. Міжпредметні зв'язки виступають як дидактична умова, що сприяє піднесенню рівня науковості й доступності навчання історії, активізації пізнавальної діяльності учнів, поліпшенню якості знань, умінь і навичок. Реалізація міжпредметних зв'язків дає змогу економно і водночас інтенсивно використовувати час на уроках. | «Міжпредметні зв’язки» - це зв’язок між навчальними програмами різних дисциплін на рівні навчальних занять (уроків, факультативів тощо), який зумовлений спільною дидактичною метою. Міжпредметні зв'язки виступають як дидактична умова, що сприяє піднесенню рівня науковості й доступності навчання історії, активізації пізнавальної діяльності учнів, поліпшенню якості знань, умінь і навичок. Реалізація міжпредметних зв'язків дає змогу економно і водночас інтенсивно використовувати час на уроках. | ||
− | #2 Наведіть приклади з досвіду Вашої роботи часткової та повної інтеграції міжпредметних зв'язків | + | #2. Наведіть приклади з досвіду Вашої роботи часткової та повної інтеграції міжпредметних зв'язків |
Вивчаючи тему "Історія українського козацтва" 5 клас і з української літератури твір "Таємниця козацької шаблі" (Зірки Мензатюк) було проведено бінарний урок історії України і української літератури, де використано знання з двої предметів про розвиток і діяльність козацтва на Україні та викладення історичних подій у повісті (Зірки Мензатюк) "Таємниця козацької шаблі". Міжпредметні зв'язки використано також і на уроці істрії України у 10 класі "Голодомор 1932-33 років в Україні" та висвітлення цих подій у повісті Василя Барки "Жовтий князь", в 11 класі було проведено також урок з поєднанням знань історичних постатей доби козацтва і розповідь про героїчну долю "Марусі Чурай".Дякую за увагу!!! :) --[[Користувач:Давиденко Оксана Анатоліївна|Давиденко Оксана Анатоліївна]] ([[Обговорення користувача:Давиденко Оксана Анатоліївна|обговорення]]) 16:53, 13 липня 2015 (EEST) | Вивчаючи тему "Історія українського козацтва" 5 клас і з української літератури твір "Таємниця козацької шаблі" (Зірки Мензатюк) було проведено бінарний урок історії України і української літератури, де використано знання з двої предметів про розвиток і діяльність козацтва на Україні та викладення історичних подій у повісті (Зірки Мензатюк) "Таємниця козацької шаблі". Міжпредметні зв'язки використано також і на уроці істрії України у 10 класі "Голодомор 1932-33 років в Україні" та висвітлення цих подій у повісті Василя Барки "Жовтий князь", в 11 класі було проведено також урок з поєднанням знань історичних постатей доби козацтва і розповідь про героїчну долю "Марусі Чурай".Дякую за увагу!!! :) --[[Користувач:Давиденко Оксана Анатоліївна|Давиденко Оксана Анатоліївна]] ([[Обговорення користувача:Давиденко Оксана Анатоліївна|обговорення]]) 16:53, 13 липня 2015 (EEST) | ||
Поточна версія на 17:11, 13 липня 2015
Зміст
Інтерактивні практичні заняття
Міжпредметні зв'язки на уроках історії та суспільних дисциплін Така цікава і благодатна тема! Друзі, запрошую переглянути теоретичний матеріал за цим посиланням і виконати наступні завдання:
- 1. Як Ви розумієте поняття "міжпредметні зв'язки"?
«Міжпредметні зв’язки» - це зв’язок між навчальними програмами різних дисциплін на рівні навчальних занять (уроків, факультативів тощо), який зумовлений спільною дидактичною метою. Міжпредметні зв'язки виступають як дидактична умова, що сприяє піднесенню рівня науковості й доступності навчання історії, активізації пізнавальної діяльності учнів, поліпшенню якості знань, умінь і навичок. Реалізація міжпредметних зв'язків дає змогу економно і водночас інтенсивно використовувати час на уроках.
- 2. Наведіть приклади з досвіду Вашої роботи часткової та повної інтеграції міжпредметних зв'язків
Вивчаючи тему "Історія українського козацтва" 5 клас і з української літератури твір "Таємниця козацької шаблі" (Зірки Мензатюк) було проведено бінарний урок історії України і української літератури, де використано знання з двої предметів про розвиток і діяльність козацтва на Україні та викладення історичних подій у повісті (Зірки Мензатюк) "Таємниця козацької шаблі". Міжпредметні зв'язки використано також і на уроці істрії України у 10 класі "Голодомор 1932-33 років в Україні" та висвітлення цих подій у повісті Василя Барки "Жовтий князь", в 11 класі було проведено також урок з поєднанням знань історичних постатей доби козацтва і розповідь про героїчну долю "Марусі Чурай".Дякую за увагу!!! :) --Давиденко Оксана Анатоліївна (обговорення) 16:53, 13 липня 2015 (EEST)
Дякую і бажаю натхнення! --Ніколаєнко Світлана Петрівна (обговорення) 12:50, 23 квітня 2015 (EEST)