Відмінності між версіями «Соціально-гуманітарний кредитний модуль Охріменко О.В.»
(→Проведення та перевірка модульного контролю) |
(→Проведення та перевірка модульного контролю) |
||
(не показані 17 проміжних версій 2 учасників) | |||
Рядок 19: | Рядок 19: | ||
-аналіз ставлення суспільства і тих, хто навчається, до освіти виявленн її соціальної цінності; | -аналіз ставлення суспільства і тих, хто навчається, до освіти виявленн її соціальної цінності; | ||
- визначення міри впливу на освіту динаміку моральних потреб і інтересів | - визначення міри впливу на освіту динаміку моральних потреб і інтересів | ||
+ | |||
+ | Дякую за відповіді. Людмила Олександрівна Рідченко. | ||
---- | ---- | ||
---- | ---- | ||
Рядок 35: | Рядок 37: | ||
2.Основними елементами дослідницької системи є: тема дослідження, мета, об єкт, предмет, завдання,гіпотеза,принципи,методи, критерії, результати,класифікація результатів,оцінка, висновки,визначення наступних проблем, оформлення досягнутих результатів. | 2.Основними елементами дослідницької системи є: тема дослідження, мета, об єкт, предмет, завдання,гіпотеза,принципи,методи, критерії, результати,класифікація результатів,оцінка, висновки,визначення наступних проблем, оформлення досягнутих результатів. | ||
--[[Користувач:Охріменко Ольга Василівна|Охріменко Ольга Василівна]] ([[Обговорення користувача:Охріменко Ольга Василівна|обговорення]]) 21:16, 15 квітня 2015 (EEST)21:15,15 квітня 2015 року | --[[Користувач:Охріменко Ольга Василівна|Охріменко Ольга Василівна]] ([[Обговорення користувача:Охріменко Ольга Василівна|обговорення]]) 21:16, 15 квітня 2015 (EEST)21:15,15 квітня 2015 року | ||
+ | |||
+ | Дякую за відповіді. Людмила Олександрівна Рідченко. | ||
==== Індивідуальні заняття ==== | ==== Індивідуальні заняття ==== | ||
Рядок 45: | Рядок 49: | ||
Ваша відповідь: | Ваша відповідь: | ||
+ | Поняття «парадигма освіти» вужче ніж «стратегія освіти». Річ у тім, що парадигма освіти стосується лише освітнього процесу, а стратегія – всього суспільного життя. Стратегія є глибоким аналізом з доцільними висновками впливу певної галузі життєдіяльності суспільства (для нас – освіти) на його нинішній стан і перспективу розвитку. За своєю суттю стратегія освіти являє собою наукове передбачення розвитку країни на підставі розгорнення освітнього процесу та всебічного забезпечення його практичної реалізації. | ||
+ | |||
+ | --[[Користувач:Охріменко Ольга Василівна|Охріменко Ольга Василівна]] ([[Обговорення користувача:Охріменко Ольга Василівна|обговорення]]) 16:09, 29 травня 2015 (EEST) | ||
+ | |||
+ | Дякую за відповіді. Людмила Олександрівна Рідченко. | ||
---- | ---- | ||
---- | ---- | ||
+ | Доброго дня, Шановна Ольга Василівна! Запрошую Вас до індивідуального заняття №2. Прошу ознайомитися з джерелами: 1. Василь Шинкарук Забезпечення якісної освіти впродовж життя. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://ukraine2015.org.ua/tsil2 . 2. Здіорук С.І., Іщенко А.Ю., Карпенко М.М. Аналітична доповідь. Формування єдиного відкритого освітньо-наукового простору України: оптимальне використання засобів забезпечення випереджального розвитку [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.niss.gov.ua/content/articles/files/Science_educational-e2f67.pdf . 3. Карпенко М.М. Перспективи реалізації в Україні концепції освіти протягом життя: чинники і механізм [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://archive.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/sp/2011_4/045-051.pdf . 4. Карпенко М. Аналітична записка. Освіта протягом життя: світовий досвід і Українська практика [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.niss.gov.ua/articles/252/ . 5. Ничкало Н. Г. Неперервна професійна освіта як філософська та педагогічна категорія / Н. Никало // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. – 2001. – Вип. 1. – С. 9–22. 6. Сігаєва Л. Е. Розвиток освіти дорослих в Україні (друга половина ХХ ст. – початок ХХІ) : монографія / за ред. С. О. Сисоєвої. – К. : ТОВ «ЕКМО», 2010. – С. 318; та дайте відповіді на запитання: 1) назвіть три основні форми освіти?; 2) як Ви розумієте термін "відкрита освіта"?. | ||
+ | |||
+ | --[[Користувач:Рідченко Людмила Олександрівна|Рідченко Людмила Олександрівна]] ([[Обговорення користувача:Рідченко Людмила Олександрівна|обговорення]]) 11:11, 8 червня 2015 (EEST) | ||
+ | ---- | ||
+ | Ваші відповіді: | ||
+ | #Форми освіти: | ||
+ | Формальна освіта - початкова, загальна середня освіта, середня професійна освіта, вища освіта, освіта після закінчення ВНЗ (аспірантура й докторантура), підвищення кваліфікації й перепідготовка фахівців і керівників з вищою і середньою професійною освітою в інститутах, на факультетах і курсах підвищення кваліфікації й професійної перепідготовки. | ||
+ | Неформальна освіта - професійно спрямовані й загальнокультурні курси навчання в центрах освіти дорослих, у лекторіях товариства "Знання", по телебаченню, на різних курсах інтенсивного навчання. | ||
+ | Інформальна освіта є загальним терміном для освіти за межами стандартного освітнього середовища - індивідуальна пізнавальна діяльність, що супроводжує повсякденне життя, реалізується за рахунок власної активності індивідів в оточуючому культурно-освітньому середовищі, спілкування, читання, відвідування установ культури, подорожі, засоби масової інформації тощо. При цьому людина перетворює освітні потенціали суспільства в дієві фактори свого розвитку. | ||
+ | #.Відкрита освіта - це збірний термін , що означає різні види освітньої діяльності. Включає : відкритість навчальних матеріалів; навчального процесу, наукових досліджень, результатів начальної діяльності. Формуєтьсья, наприклад, відповідно до розвитку інформаційних і компютерних технологій. | ||
==== Консультації ==== | ==== Консультації ==== | ||
+ | Доброго дня, сьогодні з 11.00 по 12.20 у нас з Вами час для консультації. Якщо у Вас виникли запитання, я буду рада дати на них відповіді. | ||
+ | --[[Користувач:Рідченко Людмила Олександрівна|Рідченко Людмила Олександрівна]] ([[Обговорення користувача:Рідченко Людмила Олександрівна|обговорення]]) 11:14, 2 червня 2015 (EEST) | ||
====Тематичні дискусії (Інтернет-семінари) ==== | ====Тематичні дискусії (Інтернет-семінари) ==== | ||
Рядок 56: | Рядок 77: | ||
--[[Користувач:Рідченко Людмила Олександрівна|Рідченко Людмила Олександрівна]] ([[Обговорення користувача:Рідченко Людмила Олександрівна|обговорення]]) 13:08, 5 травня 2015 (EEST) | --[[Користувач:Рідченко Людмила Олександрівна|Рідченко Людмила Олександрівна]] ([[Обговорення користувача:Рідченко Людмила Олександрівна|обговорення]]) 13:08, 5 травня 2015 (EEST) | ||
---- | ---- | ||
− | Ваші відповіді: | + | Ваші відповіді: 1.Традиційні погляди в освіті на формування в учнів знань, умінь і навичок уже не задовольняють суспільство. Головними недоліками традиційної системи освіти є породжені нею невміння і небажання дітей вчитися, несформованість ціннісного ставлення до власного розвитку та освіти. Сучасному суспільству потрібні не просто добросовісні виконавці, що мають певні знання, уміння й навички, а особистості. Адже лише сформована особистість може успішно справитися з проблемами сьогодення. Однією з проблем освіти на сьогодні є її швидке реагування на зміни в суспільстві. Це вимагає відкритості системи освіти до змін, що відбуваються в суспільстві, постійного перегляду й адаптування нормативної бази в освіті, розробки й впровадження в педагогічний процес нових методів і форм навчання та виховання. Як наслідок − з’явилися поняття “традиційне навчання” та “інноваційне навчання”. Інноваційне навчання загалом орієнтоване на розвиток особистості учня,на формування готовності учня до реального життя, до його швидких змін, до творчого мислення, критичного аналізу навколишнього світу й себе в ньому, до постійного оволодіння учнями новими видами діяльності й спілкування. З точки зору інноваційної педагогіки новою якістю освіти є Належна якість не лише навчання, а й виховання, ступінь розвиненості особистості людини, яка навчається, її підготовленості до продовження навчання, самостійного життя. Індивідуалізація навчання, диференційований підхід, використання новітніх технологій, досліджень у психології, педагогіці для удосконалення процесу навчання, пошук оптимальних умов для засвоєння програмового матеріалу вимагають від учителя не тільки високої компетентності в предметній області, а й методичної компетентності як основного фактора його діяльності. В діяльності вчителя, як у фокусі, сходяться всі шляхи, що йдуть від педагогічної науки і педагогічної техніки, реалізуються всі види знань.--[[Користувач:Охріменко Ольга Василівна|Охріменко Ольга Василівна]] ([[Обговорення користувача:Охріменко Ольга Василівна|обговорення]]) 23:18, 29 червня 2015 (EEST) |
− | + | ||
− | + | ||
---- | ---- | ||
---- | ---- | ||
+ | Доброго дня! Сьогодні за розкладом маємо Тематичні дискусії (Інтернет - семінари). Прошу співпрацювати за темою "Освіта як цінність". На Вашу думку, що таке освіта? У чому ж полягає цінність освіти? | ||
+ | |||
+ | --[[Користувач:Рідченко Людмила Олександрівна|Рідченко Людмила Олександрівна]] ([[Обговорення користувача:Рідченко Людмила Олександрівна|обговорення]]) 09:42, 18 червня 2015 (EEST) | ||
+ | ---- | ||
+ | Ваші відповіді: | ||
+ | #Освіта - це умови для реалізації здібностей і талантів людини, її право на всебічний розвиток; гуманізм; взаємозв 'язок елементів і структур; різноманітність. Це право людини на знання, уміння, навички, інформацію тощо і обов 'язок держави створити умови для реалізації цього природного бажання (права). Здобувши освіту, ми можемо виділити наступні переваги: впевненість в собі і завтрашньому дні, стимул розвиватися і підкорювати нові висоти, рухатися вперед з високо піднятою головою, відчуваючи себе впевнено і гідно. У наші дні освіта є одним із показників соціального статусу людини, а також одним із факторів відтворення і зміни соціальної структури суспільства. | ||
+ | |||
+ | |||
+ | |||
+ | #Цінність освіти, на мою думку, полягає у різноманітності форм і методів, у національній ідентичності й взаємозв 'язку з кращими світовими традиціями; це можливість вільного доступу до інформації; це право створювати, змінювати, будувати, розвиватися. Освіта - категорія, яка дає можливість людині з біологічної істоти стати особистістю, яка здатна зміни світ і змінити на краще інших людей.--[[Користувач:Охріменко Ольга Василівна|Охріменко Ольга Василівна]] ([[Обговорення користувача:Охріменко Ольга Василівна|обговорення]]) 22:57, 29 червня 2015 (EEST) | ||
==== Проведення та перевірка модульного контролю ==== | ==== Проведення та перевірка модульного контролю ==== | ||
Рядок 66: | Рядок 97: | ||
--[[Користувач:Рідченко Людмила Олександрівна|Рідченко Людмила Олександрівна]] ([[Обговорення користувача:Рідченко Людмила Олександрівна|обговорення]]) 10:11, 22 травня 2015 (EEST) | --[[Користувач:Рідченко Людмила Олександрівна|Рідченко Людмила Олександрівна]] ([[Обговорення користувача:Рідченко Людмила Олександрівна|обговорення]]) 10:11, 22 травня 2015 (EEST) | ||
+ | |||
+ | ---- | ||
+ | ---- | ||
+ | Доброго дня, Ольга Василівна! Переглянула всю Вашу роботу в модулі. Дякую за активну участь у роботі над матеріалом. Ви виконали всі завдання, тому я Вам зараховую соціально-гуманітарний модуль. | ||
+ | |||
+ | --[[Користувач:Рідченко Людмила Олександрівна|Рідченко Людмила Олександрівна]] ([[Обговорення користувача:Рідченко Людмила Олександрівна|обговорення]]) 10:32, 4 вересня 2015 (EEST) |
Поточна версія на 10:58, 4 вересня 2015
Зміст
Інтерактивні практичні заняття
Доброго дня, Шановні колеги! За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням інтерактивного практичного заняття №1 Філософія і соціологія освіти. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання:
- Обґрунтуйте, чому необхідне філософське дослідження освіти?
- Визначте основні завдання філософії та соціології освіти?
--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 11:17, 30 березня 2015 (EEST)
Ваші відповіді: Доброго дня,Людмило Олександрівно! Мої відповіді.1.На основі взаємодії філософії та освіти упродовж тривалого історичного часу форомувалася нова галузь філософії- філософія освіти. Вперше термін "філософія освіти" використано в 1913р, глибоке теоретичне дослідження викладене у праці англійця Р.Петерса "Філософія освіти". З тих пір філософія освіти на Заході набула бурхливого розвитку. Причиною того стала криза в освіті. Отже, нагальним постав пошук методів і засобів виходу освіти з кризової ситуації та визначення її перспектив. У цьому складному і суперечливому процесі особливу роль відіграє філософія. Чому це так. По-перше лише філософія в змозі узагальнити всі знання про освітній процес і звести їх у систему. Завдяки філософії можна зробити загальні висновки із стану освіти на даний період і намітити шляхи їх вдосконалення. По-друге, нині філософія, формуючи загальну картину освіти, тим самим здатна розкрити в повноті її функціональний прояв в інформаційному суспільстві. Завдяки філософському поясненню місця і ролі освіти в наш час, стає зрозумілим її роль в усіх сферах існування людства, його матеріальному,соціальному та духовному розвитку. Філософія переконливо доводить, що освіта є дієвим засобом вирішення решти глобальних проблем сучасності: війни та миру, екології, продовольства, техногенних загроз тощо. Крім того філософський аналіз освіти свідчить, що без подальшої демократизації та гуманізації суспільне життя- безперспективне, оскільки воно втрачає сенс свого існування. По-третє, філософія виступає в системі досліджень освіти окремими науками. Всі причетні до цього науки напрацьовують свої методи, але вони не охоплюють увесь освітній процес. Це завдання філософського сприйняття світу. По-четверте, як не дивно, але до цих пір важливим завданням філософії залишається остаточне зясування суті та самого поняття "філософія освіти". Сучачна філософія освіти орієнтує не на вивчення "основ наук",що було притаманно класичній педагогіці, а на оволодіння різними способами діяльності, що відкриває можливості для реалізації внутрішніх ресурсів особистості. Тільки у такому тлумаченні освіта сприятиме розвитку творчого стратегічного мислення,свободи і відповідальності людини, а не змушуватиме оволодіти певним набором знань,навичок,вмінь#
2.Можна виділити такі основні завдання філософії: -аналіз й осмислення сучасного стану системи освіти та дослідження спрямованості стратегічних змін у сфері освіти; -вивчення способів систематизації й структиризації педагогічних знань та виявлення найбільш оптимальних критеріїв і способів структиризації педагогічного знання.
Основні завдання соціології освіти:
-вивчення потреб в освіті,розуміння й оцінка її ролі в житті суспільства та особистому житті людини; -оцінка рівня і якості знань у контексті їх соціальної значущості; -аналіз ставлення суспільства і тих, хто навчається, до освіти виявленн її соціальної цінності; - визначення міри впливу на освіту динаміку моральних потреб і інтересів
Дякую за відповіді. Людмила Олександрівна Рідченко.
Доброго дня, Шановні колеги! За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням інтерактивного практичного заняття №5 Сучасні наукові дослідження. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання.
- Як Ви розумієте термін квазінаука?
- Назвіть основні елементи дослідницької системи?
З повагою Людмила Олександрівна Рідченко.
--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 11:09, 10 квітня 2015 (EEST)
Ваші відповіді:
1.Квазінаука- це наукова форма діяльності, яка породжена жорстко ієрархізованим науковим співтовариством. Тоді в ньому виникають відособлені школи та наукові напрями, очолені відомими в свій час ученими, які вже вичерпали свої таланти, але цього не визнають. Дотримуючись власних застарілих ідей, вони вперто не допускають у "свою" наукову галузь свіжих думок молодих вчених, ідей своїх "противників" тощо.
2.Основними елементами дослідницької системи є: тема дослідження, мета, об єкт, предмет, завдання,гіпотеза,принципи,методи, критерії, результати,класифікація результатів,оцінка, висновки,визначення наступних проблем, оформлення досягнутих результатів. --Охріменко Ольга Василівна (обговорення) 21:16, 15 квітня 2015 (EEST)21:15,15 квітня 2015 року
Дякую за відповіді. Людмила Олександрівна Рідченко.
Індивідуальні заняття
Доброго дня, Шановна Ольга Василівна! Запрошую Вас до індивідуального заняття. Прошу ознайомитися з матеріалами Індивідуального заняття №1 Сутність і співвідношення парадигми та стратегії освіти. Після опрацювання матеріалу дайте відповідь на запитання:
Як співвідносяться поняття «парадигма освіти» та «стратегія освіти»?
--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 12:44, 14 квітня 2015 (EEST)
Ваша відповідь:
Поняття «парадигма освіти» вужче ніж «стратегія освіти». Річ у тім, що парадигма освіти стосується лише освітнього процесу, а стратегія – всього суспільного життя. Стратегія є глибоким аналізом з доцільними висновками впливу певної галузі життєдіяльності суспільства (для нас – освіти) на його нинішній стан і перспективу розвитку. За своєю суттю стратегія освіти являє собою наукове передбачення розвитку країни на підставі розгорнення освітнього процесу та всебічного забезпечення його практичної реалізації.
--Охріменко Ольга Василівна (обговорення) 16:09, 29 травня 2015 (EEST)
Дякую за відповіді. Людмила Олександрівна Рідченко.
Доброго дня, Шановна Ольга Василівна! Запрошую Вас до індивідуального заняття №2. Прошу ознайомитися з джерелами: 1. Василь Шинкарук Забезпечення якісної освіти впродовж життя. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://ukraine2015.org.ua/tsil2 . 2. Здіорук С.І., Іщенко А.Ю., Карпенко М.М. Аналітична доповідь. Формування єдиного відкритого освітньо-наукового простору України: оптимальне використання засобів забезпечення випереджального розвитку [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.niss.gov.ua/content/articles/files/Science_educational-e2f67.pdf . 3. Карпенко М.М. Перспективи реалізації в Україні концепції освіти протягом життя: чинники і механізм [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://archive.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/sp/2011_4/045-051.pdf . 4. Карпенко М. Аналітична записка. Освіта протягом життя: світовий досвід і Українська практика [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.niss.gov.ua/articles/252/ . 5. Ничкало Н. Г. Неперервна професійна освіта як філософська та педагогічна категорія / Н. Никало // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. – 2001. – Вип. 1. – С. 9–22. 6. Сігаєва Л. Е. Розвиток освіти дорослих в Україні (друга половина ХХ ст. – початок ХХІ) : монографія / за ред. С. О. Сисоєвої. – К. : ТОВ «ЕКМО», 2010. – С. 318; та дайте відповіді на запитання: 1) назвіть три основні форми освіти?; 2) як Ви розумієте термін "відкрита освіта"?.
--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 11:11, 8 червня 2015 (EEST)
Ваші відповіді:
- Форми освіти:
Формальна освіта - початкова, загальна середня освіта, середня професійна освіта, вища освіта, освіта після закінчення ВНЗ (аспірантура й докторантура), підвищення кваліфікації й перепідготовка фахівців і керівників з вищою і середньою професійною освітою в інститутах, на факультетах і курсах підвищення кваліфікації й професійної перепідготовки. Неформальна освіта - професійно спрямовані й загальнокультурні курси навчання в центрах освіти дорослих, у лекторіях товариства "Знання", по телебаченню, на різних курсах інтенсивного навчання. Інформальна освіта є загальним терміном для освіти за межами стандартного освітнього середовища - індивідуальна пізнавальна діяльність, що супроводжує повсякденне життя, реалізується за рахунок власної активності індивідів в оточуючому культурно-освітньому середовищі, спілкування, читання, відвідування установ культури, подорожі, засоби масової інформації тощо. При цьому людина перетворює освітні потенціали суспільства в дієві фактори свого розвитку.
- .Відкрита освіта - це збірний термін , що означає різні види освітньої діяльності. Включає : відкритість навчальних матеріалів; навчального процесу, наукових досліджень, результатів начальної діяльності. Формуєтьсья, наприклад, відповідно до розвитку інформаційних і компютерних технологій.
Консультації
Доброго дня, сьогодні з 11.00 по 12.20 у нас з Вами час для консультації. Якщо у Вас виникли запитання, я буду рада дати на них відповіді.
--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 11:14, 2 червня 2015 (EEST)
Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)
Доброго дня! Сьогодні за розкладом маємо Тематичні дискусії (Інтернет - семінари). Прошу співпрацювати за темою "Стратегічні зміни в сучасній системі освіти України". На Вашу думку, чи потребує змін та доповнень сучасна система освіти України? Що з традиційного навчання треба зберегти і чому?
--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 13:08, 5 травня 2015 (EEST)
Ваші відповіді: 1.Традиційні погляди в освіті на формування в учнів знань, умінь і навичок уже не задовольняють суспільство. Головними недоліками традиційної системи освіти є породжені нею невміння і небажання дітей вчитися, несформованість ціннісного ставлення до власного розвитку та освіти. Сучасному суспільству потрібні не просто добросовісні виконавці, що мають певні знання, уміння й навички, а особистості. Адже лише сформована особистість може успішно справитися з проблемами сьогодення. Однією з проблем освіти на сьогодні є її швидке реагування на зміни в суспільстві. Це вимагає відкритості системи освіти до змін, що відбуваються в суспільстві, постійного перегляду й адаптування нормативної бази в освіті, розробки й впровадження в педагогічний процес нових методів і форм навчання та виховання. Як наслідок − з’явилися поняття “традиційне навчання” та “інноваційне навчання”. Інноваційне навчання загалом орієнтоване на розвиток особистості учня,на формування готовності учня до реального життя, до його швидких змін, до творчого мислення, критичного аналізу навколишнього світу й себе в ньому, до постійного оволодіння учнями новими видами діяльності й спілкування. З точки зору інноваційної педагогіки новою якістю освіти є Належна якість не лише навчання, а й виховання, ступінь розвиненості особистості людини, яка навчається, її підготовленості до продовження навчання, самостійного життя. Індивідуалізація навчання, диференційований підхід, використання новітніх технологій, досліджень у психології, педагогіці для удосконалення процесу навчання, пошук оптимальних умов для засвоєння програмового матеріалу вимагають від учителя не тільки високої компетентності в предметній області, а й методичної компетентності як основного фактора його діяльності. В діяльності вчителя, як у фокусі, сходяться всі шляхи, що йдуть від педагогічної науки і педагогічної техніки, реалізуються всі види знань.--Охріменко Ольга Василівна (обговорення) 23:18, 29 червня 2015 (EEST)
Доброго дня! Сьогодні за розкладом маємо Тематичні дискусії (Інтернет - семінари). Прошу співпрацювати за темою "Освіта як цінність". На Вашу думку, що таке освіта? У чому ж полягає цінність освіти?
--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 09:42, 18 червня 2015 (EEST)
Ваші відповіді:
- Освіта - це умови для реалізації здібностей і талантів людини, її право на всебічний розвиток; гуманізм; взаємозв 'язок елементів і структур; різноманітність. Це право людини на знання, уміння, навички, інформацію тощо і обов 'язок держави створити умови для реалізації цього природного бажання (права). Здобувши освіту, ми можемо виділити наступні переваги: впевненість в собі і завтрашньому дні, стимул розвиватися і підкорювати нові висоти, рухатися вперед з високо піднятою головою, відчуваючи себе впевнено і гідно. У наші дні освіта є одним із показників соціального статусу людини, а також одним із факторів відтворення і зміни соціальної структури суспільства.
- Цінність освіти, на мою думку, полягає у різноманітності форм і методів, у національній ідентичності й взаємозв 'язку з кращими світовими традиціями; це можливість вільного доступу до інформації; це право створювати, змінювати, будувати, розвиватися. Освіта - категорія, яка дає можливість людині з біологічної істоти стати особистістю, яка здатна зміни світ і змінити на краще інших людей.--Охріменко Ольга Василівна (обговорення) 22:57, 29 червня 2015 (EEST)
Проведення та перевірка модульного контролю
Доброго дня, шановні колеги! На сьогоднішньому занятті ваше завдання полягає у наступному: Вам потрібно перейти за наступним посиланням Проведення та перевірка модульного контролю,ознайомтесь з запитаннями та дайте на них відповіді. Бажаю успіхів!
--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 10:11, 22 травня 2015 (EEST)
Доброго дня, Ольга Василівна! Переглянула всю Вашу роботу в модулі. Дякую за активну участь у роботі над матеріалом. Ви виконали всі завдання, тому я Вам зараховую соціально-гуманітарний модуль.
--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 10:32, 4 вересня 2015 (EEST)