Відмінності між версіями «Психологія управління Момотенко Л.М.»
(→Інтерактивні практичні заняття) |
|||
Рядок 5: | Рядок 5: | ||
# Визначте основні напрями управлінської діяльності керівників освітніх організацій. | # Визначте основні напрями управлінської діяльності керівників освітніх організацій. | ||
# Які складові входять до управління педагогічними працівниками? | # Які складові входять до управління педагогічними працівниками? | ||
+ | --[[Користувач:Вознюк Алла Вікторівна|Вознюк Алла Вікторівна]] ([[Обговорення користувача:Вознюк Алла Вікторівна|обговорення]]) 12:55, 9 червня 2015 (EEST) | ||
---- | ---- | ||
Рядок 10: | Рядок 11: | ||
# | # | ||
# | # | ||
− | |||
Рядок 18: | Рядок 18: | ||
2. Які основні завдання передбачає вирішення організаційно-управлінський компонент власне управлінської діяльності керівників освітніх організацій. | 2. Які основні завдання передбачає вирішення організаційно-управлінський компонент власне управлінської діяльності керівників освітніх організацій. | ||
3. Визначте та розкрийте зміст основних складових організаційно-управлінського компоненту власне управлінської діяльності керівників освітніх організацій. | 3. Визначте та розкрийте зміст основних складових організаційно-управлінського компоненту власне управлінської діяльності керівників освітніх організацій. | ||
+ | --[[Користувач:Вознюк Алла Вікторівна|Вознюк Алла Вікторівна]] ([[Обговорення користувача:Вознюк Алла Вікторівна|обговорення]]) 14:10, 18 червня 2015 (EEST) | ||
+ | |||
Ваші відповіді: | Ваші відповіді: | ||
1. | 1. | ||
2. | 2. | ||
3. | 3. | ||
− | + | ||
Рядок 34: | Рядок 36: | ||
3. Дайте визначення та розкрийте зміст основних складових комунікації. | 3. Дайте визначення та розкрийте зміст основних складових комунікації. | ||
4. Розкрийте зміст основних структурних елементів стилю керівництва. | 4. Розкрийте зміст основних структурних елементів стилю керівництва. | ||
+ | --[[Користувач:Вознюк Алла Вікторівна|Вознюк Алла Вікторівна]] ([[Обговорення користувача:Вознюк Алла Вікторівна|обговорення]]) 09:56, 2 вересня 2015 (EEST) | ||
+ | |||
Ваші відповіді: | Ваші відповіді: | ||
1. | 1. | ||
2. | 2. | ||
3. | 3. | ||
− | + | ||
==== Індивідуальні заняття ==== | ==== Індивідуальні заняття ==== | ||
Рядок 45: | Рядок 49: | ||
2. Назвіть основні компоненти психологічної готовності | 2. Назвіть основні компоненти психологічної готовності | ||
3. Які чинники впливають на психологічну готовність | 3. Які чинники впливають на психологічну готовність | ||
− | + | --[[Користувач:Вознюк Алла Вікторівна|Вознюк Алла Вікторівна]] ([[Обговорення користувача:Вознюк Алла Вікторівна|обговорення]]) 09:33, 7 вересня 2015 (EEST) | |
− | + | Ваші відповіді: | |
− | + | ||
− | --[[Користувач:Вознюк Алла Вікторівна|Вознюк Алла Вікторівна]] ([[Обговорення користувача:Вознюк Алла Вікторівна|обговорення]]) | + | |
− | + | ||
==== Консультації ==== | ==== Консультації ==== | ||
Версія за 23:55, 10 вересня 2015
Зміст
Інтерактивні практичні заняття
Доброго дня. Прошу опрацювати тему 1 "Сутність та основні напрями управлінської діяльності керівників освітніх організацій." та дати відповіді на наступні питання:
- Дайте визначення поняття "управлінська діяльність керівників освітніх організацій"
- Визначте основні напрями управлінської діяльності керівників освітніх організацій.
- Які складові входять до управління педагогічними працівниками?
--Вознюк Алла Вікторівна (обговорення) 12:55, 9 червня 2015 (EEST)
Ваші відповіді:
Доброго дня. Продовжуємо опрацювати тему 1 "Сутність та основні напрями управлінської діяльності керівників освітніх організацій." Уважно прочитайте текст лекції та дайти відповіді на наступні питання: 1. Вчені, якого підходу вважають, що для ефективного здійснення управлінської діяльності керівник освітньої організації повинен володіти не тільки професіоналізмом діяльності, а й професіоналізмом особистості. Розкрийте сутність даного підходу. 2. Які основні завдання передбачає вирішення організаційно-управлінський компонент власне управлінської діяльності керівників освітніх організацій. 3. Визначте та розкрийте зміст основних складових організаційно-управлінського компоненту власне управлінської діяльності керівників освітніх організацій. --Вознюк Алла Вікторівна (обговорення) 14:10, 18 червня 2015 (EEST)
Ваші відповіді: 1. 2. 3.
Доброго дня. Продовжуємо опрацювати тему 1 "Сутність та основні напрями управлінської діяльності керівників освітніх організацій." Уважно прочитайте текст лекції та дайти відповіді на наступні питання: 1. Який компонент власне управлінської діяльності керівників освітніх організацій полягає у створенні сприятливих умов для обміну інформацією, конструктивної взаємодії між всіма учасниками освітнього процесу, вибору альтернативних рішень для вирішення завдань освітньої організації. Розкрийте сутність даного компоненту. 2. Визначте та охарактеризуйте основні етапи прийняття управлінських рішень управління. 3. Дайте визначення та розкрийте зміст основних складових комунікації. 4. Розкрийте зміст основних структурних елементів стилю керівництва. --Вознюк Алла Вікторівна (обговорення) 09:56, 2 вересня 2015 (EEST)
Ваші відповіді: 1. 2. 3.
Індивідуальні заняття
Доброго дня. Прошу опрацювати тему 2 «Зміст і структура психологічної готовності керівників освітніх організацій до управління педагогічними працівника" та дати відповіді на питання: 1. Що таке психологічна готовність 2. Назвіть основні компоненти психологічної готовності 3. Які чинники впливають на психологічну готовність --Вознюк Алла Вікторівна (обговорення) 09:33, 7 вересня 2015 (EEST) Ваші відповіді: