Відмінності між версіями «Педагогічна інноватика Зарудний С.В.»

Матеріал з HistoryPedia
Перейти до: навігація, пошук
(Створена сторінка: {{subst:Шаблон:Заняття}})
 
(Інтерактивні практичні заняття)
Рядок 1: Рядок 1:
  
 
==== Інтерактивні практичні заняття ====
 
==== Інтерактивні практичні заняття ====
 +
Добрий день!
  
 +
Сьогодні ми розпочинаємо наші  інтерактивні практичні заняття.  Опрацюйте теоретичний матеріал на моїй сторінці обговорення та дайте відповідь на питання:
 +
 +
*У чому суть технологічності в освіті?
 +
--[[Користувач:Матковська Марина Вікторівна|Матковська Марина Вікторівна]] ([[Обговорення користувача:Матковська Марина Вікторівна|обговорення]]) 12:29, 27 квітня 2016 (EEST)
 +
 +
Доброго дня,Марина Вікторівна.
 +
„Концепція педагогічної освіти” (1999 р.) звертає увагу вчених і практиків на посилення технологічного аспекту підготовки вчителя, на накопичену сучасною школою палітру освітніх технологій, напрацьовані підходи до гуманізації педагогічної взаємодії педагога з дитиною і колективом в цілому. Одним з провідних завдань є створення такого освітньо-розвивального середовища, у результаті з яким у вчителя формується готовність до роботи на основі знання сучасних педагогічних технологій, розуміння ним своєї індивідуальної сутності, на основі якої виробляється особистісна педагогічна концепція і персональна технологія. Головний стратегічний напрям розвитку світової та вітчизняної системи освіти лежить в площині вирішення проблем розвитку особистості учня та вчителя, технологізації цього процесу. В умовах цієї парадигми освіти вчитель найчастіше виступає у ролі організатора всіх видів діяльності учня як компетентний консультант і помічник. Його професійні вміння повинні бути спрямовані не просто на контроль знань та умінь школярів, а на діагностику їх діяльності та розвитку. Проблема полягає в тому, щоб надати вчителю методологію вибору, та механізм реалізації відібраного вченими змісту освіти в реальному навчальному процесі як з урахуванням інтересів та здібностей учнів, так і особистої творчої індивідуальності , тобто примінити технологічність освіти.
 +
З повагою Голуб Людмила Миколаївна.--[[Користувач:Голуб Людмила Миколаївна|Голуб Людмила Миколаївна]] ([[Обговорення користувача:Голуб Людмила Миколаївна|обговорення]]) 21:57, 19 жовтня 2016 (EEST)
 +
 +
 +
Шановні колеги! Продовжуємо працювати.
 +
 +
Чи згодні Ви з твердженням, що будь-яка педагогічна система завжди технологіча?
 +
--[[Користувач:Матковська Марина Вікторівна|Матковська Марина Вікторівна]] ([[Обговорення користувача:Матковська Марина Вікторівна|обговорення]]) 12:38, 12 травня 2016 (EEST)
 +
 +
 +
На мою думку, тільки сучасна педагогічна система є технологічною, на відміну від традиційної.
 +
 +
З повагою Голуб Людмила Миколаївна--[[Користувач:Голуб Людмила Миколаївна|Голуб Людмила Миколаївна]] ([[Обговорення користувача:Голуб Людмила Миколаївна|обговорення]]) 21:57, 19 жовтня 2016 (EEST)
 +
 +
Добрий день!
 +
Наповніть змістом терміни "освітня технологія", "педагогічна технологія", "технологія навчання", "технологія виховання", "персоніфікована технологія".
 +
--[[Користувач:Матковська Марина Вікторівна|Матковська Марина Вікторівна]] ([[Обговорення користувача:Матковська Марина Вікторівна|обговорення]]) 10:45, 18 травня 2016 (EES
 +
 +
Відповіді:
 +
 +
 +
Вибір освітньої технології – це завжди вибір стратегії,пріоритетів, системи взаємодії, тактик навчання та стилю роботи вчителя зучнями.
 +
 +
Структура педагогічної технології:
 +
 +
*концептуальна основа;
 +
*змістова частина навчання
 +
*технологічний процес (організація навчального процесу;методи і форми навчальної діяльності школярів; методи і форми роботи вчителя; діяльність вчителя по керівництву процесом засвоєння матеріалу;діагностика навчального процесу).
 +
 +
Критерії технологічності – будь-яка педагогічна технологія повинна задовольнити деякі основні методологічні вимоги (критерії технологічності).
 +
 +
Педагогічна технологія в загально педагогічному розумінні характеризує цілісний освітній процес з його метою, змістом і методами навчання. Окремо предметна педагогічна технологія — сукупність методів і засобів для реалізації визначеного змісту навчання в межах одного предмета (методика викладання предмета). Локальна ж технологія являє собою вирішення окремих дидактичних і виховних завдань. Персо­нал-технологія присутня в досвіді педагогів-новаторів.
 +
Г. К. Селевко визначає таку структуру педагогічної технології:
 +
 +
а) концептуальна основа;
 +
 +
б) змістова частина навчання:
 +
*мета навчання — загальна і конкретна;
 +
*зміст навчального матеріалу;
 +
 +
в) процесуальна частина — технологічний процес:
 +
*організація навчального процесу;
 +
*методи і форми навчальної діяльності школярів;
 +
*методи і форми роботи вчителя;
 +
*діяльність учителя з керування процесом засвоєння матеріалу;
 +
*діагностика навчального процесу.
 +
 +
Отже,технологія навчання обєднує широке коло проблем, повязаних з аналізом навчального матеріалу та організацією.--[[Користувач:Голуб Людмила Миколаївна|Голуб Людмила Миколаївна]] ([[Обговорення користувача:Голуб Людмила Миколаївна|обговорення]]) 21:57, 19 жовтня 2016 (EEST)
  
 
==== Індивідуальні заняття ====
 
==== Індивідуальні заняття ====

Версія за 12:39, 31 жовтня 2016

Інтерактивні практичні заняття

Добрий день!

Сьогодні ми розпочинаємо наші інтерактивні практичні заняття. Опрацюйте теоретичний матеріал на моїй сторінці обговорення та дайте відповідь на питання:

  • У чому суть технологічності в освіті?

--Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 12:29, 27 квітня 2016 (EEST)

Доброго дня,Марина Вікторівна. „Концепція педагогічної освіти” (1999 р.) звертає увагу вчених і практиків на посилення технологічного аспекту підготовки вчителя, на накопичену сучасною школою палітру освітніх технологій, напрацьовані підходи до гуманізації педагогічної взаємодії педагога з дитиною і колективом в цілому. Одним з провідних завдань є створення такого освітньо-розвивального середовища, у результаті з яким у вчителя формується готовність до роботи на основі знання сучасних педагогічних технологій, розуміння ним своєї індивідуальної сутності, на основі якої виробляється особистісна педагогічна концепція і персональна технологія. Головний стратегічний напрям розвитку світової та вітчизняної системи освіти лежить в площині вирішення проблем розвитку особистості учня та вчителя, технологізації цього процесу. В умовах цієї парадигми освіти вчитель найчастіше виступає у ролі організатора всіх видів діяльності учня як компетентний консультант і помічник. Його професійні вміння повинні бути спрямовані не просто на контроль знань та умінь школярів, а на діагностику їх діяльності та розвитку. Проблема полягає в тому, щоб надати вчителю методологію вибору, та механізм реалізації відібраного вченими змісту освіти в реальному навчальному процесі як з урахуванням інтересів та здібностей учнів, так і особистої творчої індивідуальності , тобто примінити технологічність освіти. З повагою Голуб Людмила Миколаївна.--Голуб Людмила Миколаївна (обговорення) 21:57, 19 жовтня 2016 (EEST)


Шановні колеги! Продовжуємо працювати.

Чи згодні Ви з твердженням, що будь-яка педагогічна система завжди технологіча? --Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 12:38, 12 травня 2016 (EEST)


На мою думку, тільки сучасна педагогічна система є технологічною, на відміну від традиційної.

З повагою Голуб Людмила Миколаївна--Голуб Людмила Миколаївна (обговорення) 21:57, 19 жовтня 2016 (EEST)

Добрий день! Наповніть змістом терміни "освітня технологія", "педагогічна технологія", "технологія навчання", "технологія виховання", "персоніфікована технологія". --Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 10:45, 18 травня 2016 (EES

Відповіді:


Вибір освітньої технології – це завжди вибір стратегії,пріоритетів, системи взаємодії, тактик навчання та стилю роботи вчителя зучнями.

Структура педагогічної технології:

  • концептуальна основа;
  • змістова частина навчання
  • технологічний процес (організація навчального процесу;методи і форми навчальної діяльності школярів; методи і форми роботи вчителя; діяльність вчителя по керівництву процесом засвоєння матеріалу;діагностика навчального процесу).

Критерії технологічності – будь-яка педагогічна технологія повинна задовольнити деякі основні методологічні вимоги (критерії технологічності).

Педагогічна технологія в загально педагогічному розумінні характеризує цілісний освітній процес з його метою, змістом і методами навчання. Окремо предметна педагогічна технологія — сукупність методів і засобів для реалізації визначеного змісту навчання в межах одного предмета (методика викладання предмета). Локальна ж технологія являє собою вирішення окремих дидактичних і виховних завдань. Персо­нал-технологія присутня в досвіді педагогів-новаторів. Г. К. Селевко визначає таку структуру педагогічної технології:

а) концептуальна основа;

б) змістова частина навчання:

  • мета навчання — загальна і конкретна;
  • зміст навчального матеріалу;

в) процесуальна частина — технологічний процес:

  • організація навчального процесу;
  • методи і форми навчальної діяльності школярів;
  • методи і форми роботи вчителя;
  • діяльність учителя з керування процесом засвоєння матеріалу;
  • діагностика навчального процесу.

Отже,технологія навчання обєднує широке коло проблем, повязаних з аналізом навчального матеріалу та організацією.--Голуб Людмила Миколаївна (обговорення) 21:57, 19 жовтня 2016 (EEST)

Індивідуальні заняття

Консультації

Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)

Проведення та перевірка модульного контролю