Відмінності між версіями «Соціально-гуманітарний кредитний модуль Зарудний С.В.»
(→Інтерактивні практичні заняття) |
(→Інтерактивні практичні заняття) |
||
Рядок 1: | Рядок 1: | ||
==== Інтерактивні практичні заняття ==== | ==== Інтерактивні практичні заняття ==== | ||
− | Доброго дня, | + | Доброго дня, Сергій Вікторович! За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням [https://drive.google.com/open?id=0B7Zy9RBTRleUbEp0SFJRQWdtblE&authuser=0 інтерактивного практичного заняття №1] Філософія і соціологія освіти. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання: |
#Обґрунтуйте, чому необхідне філософське дослідження освіти? | #Обґрунтуйте, чому необхідне філософське дослідження освіти? | ||
Рядок 15: | Рядок 15: | ||
---- | ---- | ||
---- | ---- | ||
− | Доброго дня, | + | Доброго дня, Сергій Вікторович! За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням [https://drive.google.com/file/d/0B7Zy9RBTRleUMUhDd1A0UTBpdzQ/view?usp=sharing інтерактивного практичного заняття №2] Освіта в Україні та країнах світу. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання: |
# Визначте зміст стратегії освіти і місце в ній освітньої парадигми? | # Визначте зміст стратегії освіти і місце в ній освітньої парадигми? | ||
Рядок 29: | Рядок 29: | ||
---- | ---- | ||
---- | ---- | ||
− | Доброго дня, | + | Доброго дня, Сергій Вікторович! За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням [https://drive.google.com/file/d/0B7Zy9RBTRleUd1ItZnRQa2JLaXc/view?usp=sharing інтерактивного практичного заняття №3] Освіта в інформаційному суспільстві. Опрацювавши матеріал дайте відповідь на запитання. |
Які позитивні моменти можна виділити в інформатизації освіти? | Які позитивні моменти можна виділити в інформатизації освіти? | ||
Рядок 41: | Рядок 41: | ||
---- | ---- | ||
---- | ---- | ||
− | Доброго дня, | + | Доброго дня, Сергій Вікторович! За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням [https://drive.google.com/file/d/0B7Zy9RBTRleUR04wRTJpdVFaSEk/view?usp=sharing інтерактивного практичного заняття №4] Євроінтеграційна стратегія України: науково-освітні перспективи. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання: |
#У чому полягає сутність Болонського процесу? | #У чому полягає сутність Болонського процесу? | ||
#Коли і ким було започатковано Болонський процес? | #Коли і ким було започатковано Болонський процес? | ||
Рядок 54: | Рядок 54: | ||
---- | ---- | ||
---- | ---- | ||
− | Доброго дня, | + | Доброго дня, Сергій Вікторович! За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням [https://drive.google.com/file/d/0B7Zy9RBTRleUTXRoUEdvb0ZESDg/view?usp=sharing інтерактивного практичного заняття №5] Сучасні наукові дослідження. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання. |
#Як Ви розумієте термін квазінаука? | #Як Ви розумієте термін квазінаука? | ||
#Назвіть основні елементи дослідницької системи? | #Назвіть основні елементи дослідницької системи? |
Версія за 15:24, 31 жовтня 2016
Зміст
Інтерактивні практичні заняття
Доброго дня, Сергій Вікторович! За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням інтерактивного практичного заняття №1 Філософія і соціологія освіти. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання:
- Обґрунтуйте, чому необхідне філософське дослідження освіти?
- Визначте основні завдання філософії та соціології освіти?
З повагою Людмила Олександрівна Рідченко.
--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 10:27, 25 квітня 2016 (EEST)
Ваші відповіді:
Доброго дня, Сергій Вікторович! За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням інтерактивного практичного заняття №2 Освіта в Україні та країнах світу. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання:
- Визначте зміст стратегії освіти і місце в ній освітньої парадигми?
- Назвіть сучасні зарубіжні підходи до освіти?
З повагою Людмила Олександрівна Рідченко.
--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 12:09, 4 травня 2016 (EEST)
Ваші відповіді:
Доброго дня, Сергій Вікторович! За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням інтерактивного практичного заняття №3 Освіта в інформаційному суспільстві. Опрацювавши матеріал дайте відповідь на запитання. Які позитивні моменти можна виділити в інформатизації освіти?
З повагою Людмила Олександрівна Рідченко.
--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 08:40, 13 травня 2016 (EEST)
Ваша відповідь:
Доброго дня, Сергій Вікторович! За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням інтерактивного практичного заняття №4 Євроінтеграційна стратегія України: науково-освітні перспективи. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання:
- У чому полягає сутність Болонського процесу?
- Коли і ким було започатковано Болонський процес?
З повагою Людмила Олександрівна Рідченко.
--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 10:20, 13 травня 2016 (EEST)
Ваші відповіді:
Доброго дня, Сергій Вікторович! За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням інтерактивного практичного заняття №5 Сучасні наукові дослідження. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання.
- Як Ви розумієте термін квазінаука?
- Назвіть основні елементи дослідницької системи?
З повагою Людмила Олександрівна Рідченко.
--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 10:24, 20 травня 2016 (EEST)
Ваші відповіді: