Відмінності між версіями «Соціально-гуманітарний кредитний модуль Яловець С.М.»
(→Консультації) |
(→Проведення та перевірка модульного контролю) |
||
(не показані 13 проміжних версій 2 учасників) | |||
Рядок 40: | Рядок 40: | ||
---- | ---- | ||
Ваша відповідь: | Ваша відповідь: | ||
− | # | + | #Позитивним моментом інформації освіти є,те ,що інформація освіти дозволить забезпечити її фундаментальність, тобто орієнтацію на виявлення глибинних сутністних підстав і зв’язків між різноманітними процесами навколишнього світу; цілісність,що припускає впровадження в освіту єдиних циклів фундаментальних дисциплін, об’єднаних загальною цільовою функцією і орієнтованих на між дисциплінарні та інтереси особистості |
+ | Інформаційні технології навчання відкривають нові можливості для учнів і викладачів. Це передусім доступ до нетрадиційних джерел інформації , підвищення ефективності самостійної роботи, нові можливості для творчості і надбання і закріплення професійних навичок, реалізації принципово нових форм і методів навчання і застосування засобів концептуального і математичного моделювання явищ і процесів. Добрий день Людмило Олександрівно. Вас вітає Світлана Миколаївна.--[[Користувач:Яловець Світлана Миколаївна|Яловець Світлана Миколаївна]] ([[Обговорення користувача:Яловець Світлана Миколаївна|обговорення]]) 09:51, 9 вересня 2016 (EEST) | ||
+ | |||
# | # | ||
---- | ---- | ||
Рядок 53: | Рядок 55: | ||
---- | ---- | ||
Ваші відповіді: | Ваші відповіді: | ||
− | # | + | #Добрий день Людмила Олександрівна. |
− | # | + | Вас вітає Світлана Миколаївна. |
+ | 1) Сутність Болонського процесу полягає в тому, що це процес зміцнення і гармонізації системи освіти країн Європи з метою створення єдиного європейського простору вищої освіти. | ||
+ | 2)Формально Болонський процес започаткували 2 документи: «Про гармонізацію європейської системи освіти» , підписаний 25 травня 1998 року міністрами освіти Великої Британії, Італії, Франції; та Німетчини Спільна декларація міністрів освіти Європи «Європейський простір у сфері вищої освіти( Болонська декларація) прийнята 19 червня 1999 року на соціальній конференції в місті Болонья міністрами освіти 29 держав. | ||
+ | Добрий день Людмила Олександрівна. | ||
+ | Вас вітає Світлана Миколаївна. | ||
+ | 1) Сутність Болонського процесу полягає в тому, що це процес зміцнення і гармонізації системи освіти країн Європи з метою створення єдиного європейського простору вищої освіти. | ||
+ | --[[Користувач:Яловець Світлана Миколаївна|Яловець Світлана Миколаївна]] ([[Обговорення користувача:Яловець Світлана Миколаївна|обговорення]]) 09:53, 9 вересня 2016 (EEST) | ||
+ | # 2)Формально Болонський процес започаткували 2 документи: «Про гармонізацію європейської системи освіти» , підписаний 25 травня 1998 року міністрами освіти Великої Британії, Італії, Франції; та Німетчини Спільна декларація міністрів освіти Європи «Європейський простір у сфері вищої освіти( Болонська декларація) прийнята 19 червня 1999 року на соціальній конференції в місті Болонья міністрами освіти 29 держав. --[[Користувач:Яловець Світлана Миколаївна|Яловець Світлана Миколаївна]] ([[Обговорення користувача:Яловець Світлана Миколаївна|обговорення]]) 09:54, 9 вересня 2016 (EEST) | ||
---- | ---- | ||
---- | ---- | ||
Рядок 66: | Рядок 75: | ||
---- | ---- | ||
Ваші відповіді: | Ваші відповіді: | ||
+ | #1)Квазінаука –це наукова форма діяльності , яка породжена жорстоко ієрархізованим науковим співтовариством. | ||
+ | Тоді в ньому виникають віддалені школи та наукові напрями, очолені відомими в свій час ученими, які вже вичерпали свої таланти, але цього не визнають Дотримуючись власних застарілих ідей , вони вперто не допускають у «свою» наукову галузь свіжих думок молодих учених ідей своїх «противників». | ||
+ | --[[Користувач:Яловець Світлана Миколаївна|Яловець Світлана Миколаївна]] ([[Обговорення користувача:Яловець Світлана Миколаївна|обговорення]]) 09:55, 9 вересня 2016 (EEST) | ||
# | # | ||
− | + | 2)Основними елементами дослідної системи являється; | |
+ | 1)сутність, зміст і функції науки;м | ||
+ | 2) сила та засоби наукових рішень; | ||
+ | 3) структура науково-дослідницької системи; | ||
+ | 4) методологія наукового дослідження; | ||
+ | 5) наукова творчість педагога; | ||
+ | 6) мова науки, аргументації,опис і поєднання наукових здобутків; | ||
+ | 7) статус науковця і наукова етика тощо. | ||
+ | --[[Користувач:Яловець Світлана Миколаївна|Яловець Світлана Миколаївна]] ([[Обговорення користувача:Яловець Світлана Миколаївна|обговорення]]) 09:57, 9 вересня 2016 (EEST) | ||
==== Індивідуальні заняття ==== | ==== Індивідуальні заняття ==== | ||
Рядок 76: | Рядок 96: | ||
--[[Користувач:Рідченко Людмила Олександрівна|Рідченко Людмила Олександрівна]] ([[Обговорення користувача:Рідченко Людмила Олександрівна|обговорення]]) 10:23, 25 травня 2016 (EEST) | --[[Користувач:Рідченко Людмила Олександрівна|Рідченко Людмила Олександрівна]] ([[Обговорення користувача:Рідченко Людмила Олександрівна|обговорення]]) 10:23, 25 травня 2016 (EEST) | ||
---- | ---- | ||
− | Ваша відповідь: | + | Ваша відповідь:Добрий день Людмила Олександрівна. |
+ | |||
+ | Вас вітає Світлана Миколаївна. | ||
+ | Парадигма освіти стосується лише освітнього процесу, а стратегія – всього освітнього життя. | ||
+ | --[[Користувач:Яловець Світлана Миколаївна|Яловець Світлана Миколаївна]] ([[Обговорення користувача:Яловець Світлана Миколаївна|обговорення]]) 10:01, 9 вересня 2016 (EEST) | ||
+ | ---- | ||
+ | ---- | ||
+ | Доброго дня, Світлана Миколаївна! Запрошую Вас до індивідуального заняття №2. Прошу ознайомитися з джерелами: 1. Василь Шинкарук Забезпечення якісної освіти впродовж життя. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://ukraine2015.org.ua/tsil2 . 2. Здіорук С.І., Іщенко А.Ю., Карпенко М.М. Аналітична доповідь. Формування єдиного відкритого освітньо-наукового простору України: оптимальне використання засобів забезпечення випереджального розвитку [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.niss.gov.ua/content/articles/files/Science_educational-e2f67.pdf . 3. Карпенко М.М. Перспективи реалізації в Україні концепції освіти протягом життя: чинники і механізм [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://archive.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/sp/2011_4/045-051.pdf . 4. Карпенко М. Аналітична записка. Освіта протягом життя: світовий досвід і Українська практика [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.niss.gov.ua/articles/252/ . 5. Ничкало Н. Г. Неперервна професійна освіта як філософська та педагогічна категорія / Н. Никало // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. – 2001. – Вип. 1. – С. 9–22. 6. Сігаєва Л. Е. Розвиток освіти дорослих в Україні (друга половина ХХ ст. – початок ХХІ) : монографія / за ред. С. О. Сисоєвої. – К. : ТОВ «ЕКМО», 2010. – С. 318; та дайте відповіді на запитання: | ||
+ | |||
+ | 1) Назвіть три основні форми освіти?; | ||
+ | |||
+ | 2) Як Ви розумієте термін "відкрита освіта"?. | ||
+ | |||
+ | --[[Користувач:Рідченко Людмила Олександрівна|Рідченко Людмила Олександрівна]] ([[Обговорення користувача:Рідченко Людмила Олександрівна|обговорення]]) 14:33, 14 вересня 2016 (EEST) | ||
+ | ---- | ||
+ | Ваші відповіді: | ||
+ | Добрий день Людмила Олександрівна. | ||
+ | Вас вітає Світлана Миколаївна. | ||
+ | 3 основні форми освіти. | ||
+ | 1) Формальна | ||
+ | 2) Неформальна | ||
+ | 3) Інформальна. | ||
+ | |||
+ | 2)Як ви розумієте термін «відкрита освіта» | ||
+ | Відкрита освіта – збірний термін, що означає різні види освітньої діяльності, у яких знання ,ідеї і важливі аспекти методики та організації навчання вільно поширюються за допомогою інформаційно – комунікаційних технологій.--[[Користувач:Яловець Світлана Миколаївна|Яловець Світлана Миколаївна]] ([[Обговорення користувача:Яловець Світлана Миколаївна|обговорення]]) 12:06, 17 жовтня 2016 (EEST) | ||
+ | |||
+ | |||
+ | .--[[Користувач:Яловець Світлана Миколаївна|Яловець Світлана Миколаївна]] ([[Обговорення користувача:Яловець Світлана Миколаївна|обговорення]]) 12:03, 17 жовтня 2016 (EEST) | ||
+ | |||
==== Консультації ==== | ==== Консультації ==== | ||
Доброго дня, сьогодні з 09.30 по 10.50 у нас з Вами час для консультації. Якщо у Вас виникли запитання, я буду рада дати на них відповіді. | Доброго дня, сьогодні з 09.30 по 10.50 у нас з Вами час для консультації. Якщо у Вас виникли запитання, я буду рада дати на них відповіді. | ||
− | --[[Користувач:Рідченко Людмила Олександрівна|Рідченко Людмила Олександрівна]] ([[Обговорення користувача:Рідченко Людмила Олександрівна|обговорення]]) | + | --[[Користувач:Рідченко Людмила Олександрівна|Рідченко Людмила Олександрівна]] ([[Обговорення користувача:Рідченко Людмила Олександрівна|обговорення]]) 10:41, 5 вересня 2016 (EEST) |
====Тематичні дискусії (Інтернет-семінари) ==== | ====Тематичні дискусії (Інтернет-семінари) ==== | ||
Рядок 88: | Рядок 136: | ||
---- | ---- | ||
Ваші відповіді: | Ваші відповіді: | ||
+ | # Добрий день Людмила Олександрівна. | ||
+ | |||
+ | Вас вітає Світлана Миколаївна. | ||
+ | |||
+ | |||
+ | Спробую дати відповідь на питання . Чи потребує змін та доповнень сучасна система освіти України. | ||
+ | Сучасна система освіти не досконала , і потребує змін. | ||
+ | Наприклад : я б змінила систему оцінювання і відмінила тести , як систему контролю навчальних досягнень. Тому ,що діти користуються не знаннями при виконанні завдань , а намагаються вгадати де правильну відповідь. | ||
+ | --[[Користувач:Яловець Світлана Миколаївна|Яловець Світлана Миколаївна]] ([[Обговорення користувача:Яловець Світлана Миколаївна|обговорення]]) 10:02, 9 вересня 2016 (EEST) | ||
# | # | ||
− | + | ---- | |
+ | ---- | ||
+ | Доброго дня, Шановні колеги! Сьогодні за розкладом маємо Тематичні дискусії (Інтернет - семінари). Прошу співпрацювати за темою "Освіта як цінність". На Вашу думку, що таке освіта? У чому ж полягає цінність освіти?З повагою Людмила Олександрівна Рідченко. | ||
+ | |||
+ | --[[Користувач:Рідченко Людмила Олександрівна|Рідченко Людмила Олександрівна]] ([[Обговорення користувача:Рідченко Людмила Олександрівна|обговорення]]) 10:22, 19 вересня 2016 (EEST) | ||
+ | ---- | ||
+ | Ваші відповіді: | ||
+ | Що таке освіта . У чому полягає цінність освіти. | ||
+ | |||
+ | Освіта є базовою галуззю для переходу до інноваційної моделі розвитку економіки , для розбудови економіки , що базується на знаннях. | ||
+ | Освіта є джерелом зростання суспільного постулату. | ||
+ | Освіта є особливою сферою соціального життя, унікальною системою, соціокультурним феноменом , який сприяє нагромадженню знань, умінь і навичок , забезпечує інтелектуальний розвиток людини. | ||
+ | |||
+ | Освіта протягом життя покликана підвищувати рівень загальних знань і можливості участі громадян у культурній , соціальній і політичній діяльності.--[[Користувач:Яловець Світлана Миколаївна|Яловець Світлана Миколаївна]] ([[Обговорення користувача:Яловець Світлана Миколаївна|обговорення]]) 12:06, 17 жовтня 2016 (EEST) | ||
==== Проведення та перевірка модульного контролю ==== | ==== Проведення та перевірка модульного контролю ==== | ||
Рядок 95: | Рядок 165: | ||
--[[Користувач:Рідченко Людмила Олександрівна|Рідченко Людмила Олександрівна]] ([[Обговорення користувача:Рідченко Людмила Олександрівна|обговорення]]) 11:37, 15 червня 2016 (EEST) | --[[Користувач:Рідченко Людмила Олександрівна|Рідченко Людмила Олександрівна]] ([[Обговорення користувача:Рідченко Людмила Олександрівна|обговорення]]) 11:37, 15 червня 2016 (EEST) | ||
+ | ---- | ||
+ | ---- | ||
+ | Доброго дня, Світлана Миколаївна! Переглянула всю Вашу роботу в модулі. Дякую за активну участь у роботі над матеріалом. Але нажаль зарахувати Вам соціально-гуманітарний модуль неможу, адже Ви не виконали індивідуальне заняття №2, тематичну дискусію №2. | ||
+ | |||
+ | --[[Користувач:Рідченко Людмила Олександрівна|Рідченко Людмила Олександрівна]] ([[Обговорення користувача:Рідченко Людмила Олександрівна|обговорення]]) 10:21, 3 жовтня 2016 (EEST) | ||
+ | ---- | ||
+ | Доброго дня, Світлана Миколаївна! Переглянула вашу роботу в модулі, дякую за відповіді. Ви дали відповіді на всі запитання, тому я зараховую Вам соціально-гуманітарний модуль. | ||
+ | |||
+ | --[[Користувач:Рідченко Людмила Олександрівна|Рідченко Людмила Олександрівна]] ([[Обговорення користувача:Рідченко Людмила Олександрівна|обговорення]]) 08:03, 1 листопада 2016 (EET) |
Поточна версія на 09:07, 1 листопада 2016
Зміст
Інтерактивні практичні заняття
Доброго дня, Світлана Миколаївна! За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням інтерактивного практичного заняття №1 Філософія і соціологія освіти. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання:
- Обґрунтуйте, чому необхідне філософське дослідження освіти?
- Визначте основні завдання філософії та соціології освіти?
З повагою Людмила Олександрівна Рідченко.
--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 10:29, 25 квітня 2016 (EEST)
Ваші відповіді:
- Філософське дослідження освіти необхідне тому ,що лише філософія в змозі узагальнити всі знання про освітній процес і звести їх у систему. Тому лише завдяки філософії можна зробити загальні висновки зі стану освіти. Філософія, формуючи загальну картину освіти, тим самим здатна розкрити в повноті її функціонального прояву в інформаційному суспільстві. Філософія в системі досліджень освіти окремими науками. Завдяки філософії з’ясувати зміст поняття філософія освіти.
- Аналіз і осмислення сучасного стану системи освіти та дослідження спрямованості стратегічних змін у сфері освіти. Вивчення способів систематизації й структуризації педагогічних знань та виявленні найбільш оптимальних критеріїв і способів структуризації педагогічних знань.--Яловець Світлана Миколаївна (обговорення) 16:03, 4 травня 2016 (EEST)
Доброго дня, Світлана Миколаївна! За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням інтерактивного практичного заняття №2 Освіта в Україні та країнах світу. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання:
- Визначте зміст стратегії освіти і місце в ній освітньої парадигми?
- Назвіть сучасні зарубіжні підходи до освіти?
З повагою Людмила Олександрівна Рідченко.
--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 12:11, 4 травня 2016 (EEST)
Ваші відповіді:
- Зміст стратегії освіти має складати її мета означення сил
Для реалізації відповідних освітніх програм і завдань, соціально-політичне, матеріально-фінансове та наукове забезпечення всіх потреб, а також бажані результати стратегічних завдань. Парадигма освіти − це теоретично обґрунтована реорганізація системи на підставі нових методологічних підходів в практичній реорганізації педагогічних технологій.
- Сучасні зарубіжні підходи до освіти 1.Американський 2.Азіатський 3.Європейський.--Яловець Світлана Миколаївна (обговорення) 16:03, 4 травня 2016 (EEST)
Доброго дня, Світлана Миколаївна! За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням інтерактивного практичного заняття №3 Освіта в інформаційному суспільстві. Опрацювавши матеріал дайте відповідь на запитання. Які позитивні моменти можна виділити в інформатизації освіти?
З повагою Людмила Олександрівна Рідченко.
--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 08:55, 13 травня 2016 (EEST)
Ваша відповідь:
- Позитивним моментом інформації освіти є,те ,що інформація освіти дозволить забезпечити її фундаментальність, тобто орієнтацію на виявлення глибинних сутністних підстав і зв’язків між різноманітними процесами навколишнього світу; цілісність,що припускає впровадження в освіту єдиних циклів фундаментальних дисциплін, об’єднаних загальною цільовою функцією і орієнтованих на між дисциплінарні та інтереси особистості
Інформаційні технології навчання відкривають нові можливості для учнів і викладачів. Це передусім доступ до нетрадиційних джерел інформації , підвищення ефективності самостійної роботи, нові можливості для творчості і надбання і закріплення професійних навичок, реалізації принципово нових форм і методів навчання і застосування засобів концептуального і математичного моделювання явищ і процесів. Добрий день Людмило Олександрівно. Вас вітає Світлана Миколаївна.--Яловець Світлана Миколаївна (обговорення) 09:51, 9 вересня 2016 (EEST)
Доброго дня, Світлана Миколаївна! За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням інтерактивного практичного заняття №4 Євроінтеграційна стратегія України: науково-освітні перспективи. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання:
- У чому полягає сутність Болонського процесу?
- Коли і ким було започатковано Болонський процес?
З повагою Людмила Олександрівна Рідченко.
--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 10:35, 13 травня 2016 (EEST)
Ваші відповіді:
- Добрий день Людмила Олександрівна.
Вас вітає Світлана Миколаївна.
1) Сутність Болонського процесу полягає в тому, що це процес зміцнення і гармонізації системи освіти країн Європи з метою створення єдиного європейського простору вищої освіти.
2)Формально Болонський процес започаткували 2 документи: «Про гармонізацію європейської системи освіти» , підписаний 25 травня 1998 року міністрами освіти Великої Британії, Італії, Франції; та Німетчини Спільна декларація міністрів освіти Європи «Європейський простір у сфері вищої освіти( Болонська декларація) прийнята 19 червня 1999 року на соціальній конференції в місті Болонья міністрами освіти 29 держав. Добрий день Людмила Олександрівна. Вас вітає Світлана Миколаївна.
1) Сутність Болонського процесу полягає в тому, що це процес зміцнення і гармонізації системи освіти країн Європи з метою створення єдиного європейського простору вищої освіти.
--Яловець Світлана Миколаївна (обговорення) 09:53, 9 вересня 2016 (EEST)
- 2)Формально Болонський процес започаткували 2 документи: «Про гармонізацію європейської системи освіти» , підписаний 25 травня 1998 року міністрами освіти Великої Британії, Італії, Франції; та Німетчини Спільна декларація міністрів освіти Європи «Європейський простір у сфері вищої освіти( Болонська декларація) прийнята 19 червня 1999 року на соціальній конференції в місті Болонья міністрами освіти 29 держав. --Яловець Світлана Миколаївна (обговорення) 09:54, 9 вересня 2016 (EEST)
Доброго дня, Світлана Миколаївна! За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням інтерактивного практичного заняття №5 Сучасні наукові дослідження. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання.
- Як Ви розумієте термін квазінаука?
- Назвіть основні елементи дослідницької системи?
З повагою Людмила Олександрівна Рідченко.
--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 10:28, 20 травня 2016 (EEST)
Ваші відповіді:
- 1)Квазінаука –це наукова форма діяльності , яка породжена жорстоко ієрархізованим науковим співтовариством.
Тоді в ньому виникають віддалені школи та наукові напрями, очолені відомими в свій час ученими, які вже вичерпали свої таланти, але цього не визнають Дотримуючись власних застарілих ідей , вони вперто не допускають у «свою» наукову галузь свіжих думок молодих учених ідей своїх «противників». --Яловець Світлана Миколаївна (обговорення) 09:55, 9 вересня 2016 (EEST)
2)Основними елементами дослідної системи являється; 1)сутність, зміст і функції науки;м 2) сила та засоби наукових рішень; 3) структура науково-дослідницької системи; 4) методологія наукового дослідження; 5) наукова творчість педагога; 6) мова науки, аргументації,опис і поєднання наукових здобутків; 7) статус науковця і наукова етика тощо. --Яловець Світлана Миколаївна (обговорення) 09:57, 9 вересня 2016 (EEST)
Індивідуальні заняття
Доброго дня, Світлана Миколаївна! Запрошую Вас до індивідуального заняття. Прошу ознайомитися з матеріалами Індивідуального заняття №1 Сутність і співвідношення парадигми та стратегії освіти. Після опрацювання матеріалу дайте відповідь на запитання:
Як співвідносяться поняття «парадигма освіти» та «стратегія освіти»?
--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 10:23, 25 травня 2016 (EEST)
Ваша відповідь:Добрий день Людмила Олександрівна.
Вас вітає Світлана Миколаївна. Парадигма освіти стосується лише освітнього процесу, а стратегія – всього освітнього життя. --Яловець Світлана Миколаївна (обговорення) 10:01, 9 вересня 2016 (EEST)
Доброго дня, Світлана Миколаївна! Запрошую Вас до індивідуального заняття №2. Прошу ознайомитися з джерелами: 1. Василь Шинкарук Забезпечення якісної освіти впродовж життя. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://ukraine2015.org.ua/tsil2 . 2. Здіорук С.І., Іщенко А.Ю., Карпенко М.М. Аналітична доповідь. Формування єдиного відкритого освітньо-наукового простору України: оптимальне використання засобів забезпечення випереджального розвитку [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.niss.gov.ua/content/articles/files/Science_educational-e2f67.pdf . 3. Карпенко М.М. Перспективи реалізації в Україні концепції освіти протягом життя: чинники і механізм [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://archive.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/sp/2011_4/045-051.pdf . 4. Карпенко М. Аналітична записка. Освіта протягом життя: світовий досвід і Українська практика [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.niss.gov.ua/articles/252/ . 5. Ничкало Н. Г. Неперервна професійна освіта як філософська та педагогічна категорія / Н. Никало // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. – 2001. – Вип. 1. – С. 9–22. 6. Сігаєва Л. Е. Розвиток освіти дорослих в Україні (друга половина ХХ ст. – початок ХХІ) : монографія / за ред. С. О. Сисоєвої. – К. : ТОВ «ЕКМО», 2010. – С. 318; та дайте відповіді на запитання:
1) Назвіть три основні форми освіти?;
2) Як Ви розумієте термін "відкрита освіта"?.
--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 14:33, 14 вересня 2016 (EEST)
Ваші відповіді: Добрий день Людмила Олександрівна. Вас вітає Світлана Миколаївна. 3 основні форми освіти. 1) Формальна 2) Неформальна 3) Інформальна.
2)Як ви розумієте термін «відкрита освіта»
Відкрита освіта – збірний термін, що означає різні види освітньої діяльності, у яких знання ,ідеї і важливі аспекти методики та організації навчання вільно поширюються за допомогою інформаційно – комунікаційних технологій.--Яловець Світлана Миколаївна (обговорення) 12:06, 17 жовтня 2016 (EEST)
.--Яловець Світлана Миколаївна (обговорення) 12:03, 17 жовтня 2016 (EEST)
Консультації
Доброго дня, сьогодні з 09.30 по 10.50 у нас з Вами час для консультації. Якщо у Вас виникли запитання, я буду рада дати на них відповіді. --Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 10:41, 5 вересня 2016 (EEST)
Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)
Доброго дня, Шановні колеги! Сьогодні за розкладом маємо Тематичні дискусії (Інтернет - семінари). Прошу співпрацювати за темою "Стратегічні зміни в сучасній системі освіти України". На Вашу думку, чи потребує змін та доповнень сучасна система освіти України? Що з традиційного навчання треба зберегти і чому? З повагою Людмила Олександрівна Рідченко.
--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 12:02, 1 червня 2016 (EEST)
Ваші відповіді:
- Добрий день Людмила Олександрівна.
Вас вітає Світлана Миколаївна.
Спробую дати відповідь на питання . Чи потребує змін та доповнень сучасна система освіти України.
Сучасна система освіти не досконала , і потребує змін.
Наприклад : я б змінила систему оцінювання і відмінила тести , як систему контролю навчальних досягнень. Тому ,що діти користуються не знаннями при виконанні завдань , а намагаються вгадати де правильну відповідь.
--Яловець Світлана Миколаївна (обговорення) 10:02, 9 вересня 2016 (EEST)
Доброго дня, Шановні колеги! Сьогодні за розкладом маємо Тематичні дискусії (Інтернет - семінари). Прошу співпрацювати за темою "Освіта як цінність". На Вашу думку, що таке освіта? У чому ж полягає цінність освіти?З повагою Людмила Олександрівна Рідченко.
--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 10:22, 19 вересня 2016 (EEST)
Ваші відповіді: Що таке освіта . У чому полягає цінність освіти.
Освіта є базовою галуззю для переходу до інноваційної моделі розвитку економіки , для розбудови економіки , що базується на знаннях.
Освіта є джерелом зростання суспільного постулату. Освіта є особливою сферою соціального життя, унікальною системою, соціокультурним феноменом , який сприяє нагромадженню знань, умінь і навичок , забезпечує інтелектуальний розвиток людини.
Освіта протягом життя покликана підвищувати рівень загальних знань і можливості участі громадян у культурній , соціальній і політичній діяльності.--Яловець Світлана Миколаївна (обговорення) 12:06, 17 жовтня 2016 (EEST)
Проведення та перевірка модульного контролю
Доброго дня, Шановні колеги! На сьогоднішньому занятті ваше завдання полягає у наступному: Вам потрібно перейти за наступним посиланням Проведення та перевірка модульного контролю,ознайомтесь з запитаннями та дайте на них відповіді. Бажаю успіхів!
--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 11:37, 15 червня 2016 (EEST)
Доброго дня, Світлана Миколаївна! Переглянула всю Вашу роботу в модулі. Дякую за активну участь у роботі над матеріалом. Але нажаль зарахувати Вам соціально-гуманітарний модуль неможу, адже Ви не виконали індивідуальне заняття №2, тематичну дискусію №2.
--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 10:21, 3 жовтня 2016 (EEST)
Доброго дня, Світлана Миколаївна! Переглянула вашу роботу в модулі, дякую за відповіді. Ви дали відповіді на всі запитання, тому я зараховую Вам соціально-гуманітарний модуль.
--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 08:03, 1 листопада 2016 (EET)