Відмінності між версіями «Обговорення користувача:Рідченко Людмила Олександрівна»

Матеріал з HistoryPedia
Перейти до: навігація, пошук
(Інтерактивні практичні заняття)
 
(не показані 9 проміжних версій 5 учасників)
Рядок 1: Рядок 1:
 
==Соціально-гуманітарний кредитний модуль==
 
==Соціально-гуманітарний кредитний модуль==
 
====Інтерактивні практичні заняття====
 
====Інтерактивні практичні заняття====
 +
Інтерактивне практичне заняття №1 [https://drive.google.com/open?id=0B7Zy9RBTRleUbEp0SFJRQWdtblE&authuser=0 Філософія і соціологія освіти]
 +
 +
1.Можна видідити такі основні '''завдання філософії освіти''':
 +
- аналіз й осмислення сучасного стану систем освіти та дослідження спрямованості стратегічних змін у сфері освіти; - виявлення способів систематизації й структуризації педагогічних знань та виявлення найбільшоптимадьних критеріїв і способів структуризації педагогічного знання.
 +
Сучасні вчені називають такі завдання '''соціальної освіти''': вивчення потреб в освіті, розуміння і оцінка її ролі в житті суспільства та особистому житті людини; - оцінка рівня і якості знань у контексті їх соціальної значущості; - аналіз ставлення суспільства і тих, хто навчається, до освіти, виявлення її соціальної цінності; - виявлення ролі освіти як чинника соціального статусу; - визначення міри впливу освіти на динаміку моральних потреб і інтересів.
 +
 +
2. Лише філософія в змозі узагальнити всі знання про освітній процес і звести їх у систему; завдяки філософії можна зробити загальні висновки зі стану освіти на даний період і намітити шляхи її вдосконалення.Завдяки філософському поясненню місця і ролі освіти в наш час, стає зрозумілою її провідна роль в усіх сферах існування людства, його матеріальному, соціальному, духовному розвитку.
 +
Філософія переконливо доводить, що освіта є дійовим засобом вирішення решти глобальних проблем сучасності. Крім того філософський аналіз свідчить, що без подальшої демократизації та гуманізації суспільне життя безперспективне. Філософія виступає в системі дослідження освіти окремими науками загальною методологічною основою. Важливим завданням філософії залишається остаточне зясування суті та змісту самого поняття "філософія освіти". Філософія освіти досліджує ідею освіти та її сутність, як соціокультурного феномену відтворення та розвитку суспільства; визначення цілей, цінностей,ідеалів освіти і освіченності; результатів освіти та критеріїв їх оцінки
 +
1.Якщо філософія - це наука про закономірності природи, суспільства, пізнання або наука про методи і форми пізнання. Освіта є частиною суспільного життя. То філософія може зробити загальні висновки зі стану освіти та намітити основні шляхи удосконалення системи навчання й виховання. --[[Користувач:Кузьменко Світлана Петрівна|Кузьменко Світлана Петрівна]] ([[Обговорення користувача:Кузьменко Світлана Петрівна|обговорення]]) 15:57, 26 квітня 2015 (EEST)
 +
 +
2. Завдання філософії : аналізувати стан освіти та вивчати способи реформування. Завдання соціології : вивчати потреби людей в освітньому сегменті; оцінювати  якість освітньої послуги; аналізувати ставлення суспільства до системи освіти; вивчати освіту як чинник суспільного прогресу; визначати міри впливу освіти на динаміку моральних потреб.--[[Користувач:Підлісна Юлія Григорівна|Підлісна Юлія Григорівна]] ([[Обговорення користувача:Підлісна Юлія Григорівна|обговорення]]) 14:45, 21 січня 2015 (EET)
 +
 +
Інтерактивне практичне заняття №2 [https://drive.google.com/file/d/0B7Zy9RBTRleUMUhDd1A0UTBpdzQ/view?usp=sharing Освіта в Україні та країнах світу]
 +
Відповіді:
 +
1. Зміст стратегії освіти має складати її мета, означене сил для реалізації відповідних освітніх програм і завдань соціально-політичне, матеріально-фінансове та наукове забезпечення всіх її потреб, а також бажанні результати реалізації стратегічних завдань.
 +
  Стратегія освіти повинна передбачати вплив розвитку освіти на всі клітини суспільства, на всі галузі господарства, суспільний стан, рівні духовного життя.
 +
2. Сучасні зарубіжні підходи до освіти:
 +
  1. Американський (США)-розбудований на гуманістичній педагогіці Дж. Дьюї.
 +
  2. Азійський (японський і китайський варіанти).
 +
  3. Європейський (високорозвинені країни-Великобританія, Німеччина, Франція)--[[Користувач:Кузьменко Світлана Петрівна|Кузьменко Світлана Петрівна]] ([[Обговорення користувача:Кузьменко Світлана Петрівна|обговорення]]) 02:31, 5 травня 2015 (EEST)
  
 
====Індивідуальні заняття====
 
====Індивідуальні заняття====
Рядок 6: Рядок 26:
 
====Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)====
 
====Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)====
 
====Проведення та перевірка модульного контролю====
 
====Проведення та перевірка модульного контролю====
 +
Шановна Людмила Олександрівна!
 +
Вибачте за несвоєчасне виконання поставлених Вами завдань!
 +
На даний момент мною пройдено всі етапи дослідження, включаючи модульний контроль.
 +
З повагою, --[[Користувач:Роговенко Ольга Василівна|Роговенко Ольга Василівна]] ([[Обговорення користувача:Роговенко Ольга Василівна|обговорення]]) 23:54, 4 травня 2015 (EEST)
 +
 +
Шановна Людмила Олександрівна !
 +
Вибачте за несвоєчасне виконання поставлених Вами завдань!
 +
На даний момент проходжу всі етапи дослідження, включаючи модульний контроль!
 +
З повагою --[[Користувач:Ляшенко Юлія Сергіївна|Ляшенко Юлія Сергіївна]] ([[Обговорення користувача:Ляшенко Юлія Сергіївна|обговорення]]) 12:29, 5 жовтня 2016 (EEST)
 +
Людмила Олександрівна!
 +
Сьогодні на курсах допрацювала над поставленими завданнями!
 +
Вибачте за несвоєчасне виконання!--[[Користувач:Ляшенко Юлія Сергіївна|Ляшенко Юлія Сергіївна]] ([[Обговорення користувача:Ляшенко Юлія Сергіївна|обговорення]]) 11:02, 1 листопада 2016 (EET)

Поточна версія на 12:06, 1 листопада 2016

Соціально-гуманітарний кредитний модуль

Інтерактивні практичні заняття

Інтерактивне практичне заняття №1 Філософія і соціологія освіти

1.Можна видідити такі основні завдання філософії освіти: - аналіз й осмислення сучасного стану систем освіти та дослідження спрямованості стратегічних змін у сфері освіти; - виявлення способів систематизації й структуризації педагогічних знань та виявлення найбільшоптимадьних критеріїв і способів структуризації педагогічного знання.

Сучасні вчені називають такі завдання соціальної освіти: вивчення потреб в освіті, розуміння і оцінка її ролі в житті суспільства та особистому житті людини; - оцінка рівня і якості знань у контексті їх соціальної значущості; - аналіз ставлення суспільства і тих, хто навчається, до освіти, виявлення її соціальної цінності; - виявлення ролі освіти як чинника соціального статусу; - визначення міри впливу освіти на динаміку моральних потреб і інтересів.

2. Лише філософія в змозі узагальнити всі знання про освітній процес і звести їх у систему; завдяки філософії можна зробити загальні висновки зі стану освіти на даний період і намітити шляхи її вдосконалення.Завдяки філософському поясненню місця і ролі освіти в наш час, стає зрозумілою її провідна роль в усіх сферах існування людства, його матеріальному, соціальному, духовному розвитку. Філософія переконливо доводить, що освіта є дійовим засобом вирішення решти глобальних проблем сучасності. Крім того філософський аналіз свідчить, що без подальшої демократизації та гуманізації суспільне життя безперспективне. Філософія виступає в системі дослідження освіти окремими науками загальною методологічною основою. Важливим завданням філософії залишається остаточне зясування суті та змісту самого поняття "філософія освіти". Філософія освіти досліджує ідею освіти та її сутність, як соціокультурного феномену відтворення та розвитку суспільства; визначення цілей, цінностей,ідеалів освіти і освіченності; результатів освіти та критеріїв їх оцінки 1.Якщо філософія - це наука про закономірності природи, суспільства, пізнання або наука про методи і форми пізнання. Освіта є частиною суспільного життя. То філософія може зробити загальні висновки зі стану освіти та намітити основні шляхи удосконалення системи навчання й виховання. --Кузьменко Світлана Петрівна (обговорення) 15:57, 26 квітня 2015 (EEST)

2. Завдання філософії : аналізувати стан освіти та вивчати способи реформування. Завдання соціології : вивчати потреби людей в освітньому сегменті; оцінювати якість освітньої послуги; аналізувати ставлення суспільства до системи освіти; вивчати освіту як чинник суспільного прогресу; визначати міри впливу освіти на динаміку моральних потреб.--Підлісна Юлія Григорівна (обговорення) 14:45, 21 січня 2015 (EET)

Інтерактивне практичне заняття №2 Освіта в Україні та країнах світу Відповіді: 1. Зміст стратегії освіти має складати її мета, означене сил для реалізації відповідних освітніх програм і завдань соціально-політичне, матеріально-фінансове та наукове забезпечення всіх її потреб, а також бажанні результати реалізації стратегічних завдань.

  Стратегія освіти повинна передбачати вплив розвитку освіти на всі клітини суспільства, на всі галузі господарства, суспільний стан, рівні духовного життя.

2. Сучасні зарубіжні підходи до освіти:

  1. Американський (США)-розбудований на гуманістичній педагогіці Дж. Дьюї.
  2. Азійський (японський і китайський варіанти).
  3. Європейський (високорозвинені країни-Великобританія, Німеччина, Франція)--Кузьменко Світлана Петрівна (обговорення) 02:31, 5 травня 2015 (EEST)

Індивідуальні заняття

Консультації

Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)

Проведення та перевірка модульного контролю

Шановна Людмила Олександрівна!

Вибачте за несвоєчасне виконання поставлених Вами завдань! На даний момент мною пройдено всі етапи дослідження, включаючи модульний контроль. З повагою, --Роговенко Ольга Василівна (обговорення) 23:54, 4 травня 2015 (EEST)

Шановна Людмила Олександрівна ! Вибачте за несвоєчасне виконання поставлених Вами завдань! На даний момент проходжу всі етапи дослідження, включаючи модульний контроль! З повагою --Ляшенко Юлія Сергіївна (обговорення) 12:29, 5 жовтня 2016 (EEST) Людмила Олександрівна! Сьогодні на курсах допрацювала над поставленими завданнями! Вибачте за несвоєчасне виконання!--Ляшенко Юлія Сергіївна (обговорення) 11:02, 1 листопада 2016 (EET)