Відмінності між версіями «Соціально-гуманітарний кредитний модуль Діхнич А.М.»
(→Індивідуальні заняття) |
(→Проведення та перевірка модульного контролю) |
||
(не показано 22 проміжні версії 2 учасників) | |||
Рядок 1: | Рядок 1: | ||
− | |||
==== Інтерактивні практичні заняття ==== | ==== Інтерактивні практичні заняття ==== | ||
Доброго дня, Шановні колеги! За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням [https://drive.google.com/open?id=0B7Zy9RBTRleUbEp0SFJRQWdtblE&authuser=0 інтерактивного практичного заняття №1] Філософія і соціологія освіти. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання: | Доброго дня, Шановні колеги! За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням [https://drive.google.com/open?id=0B7Zy9RBTRleUbEp0SFJRQWdtblE&authuser=0 інтерактивного практичного заняття №1] Філософія і соціологія освіти. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання: | ||
Рядок 13: | Рядок 12: | ||
# Основні завдання філософії:аналіз і осмислення сучасного стану систем освіти та дослідження спрямованості стратегічних змін в сфері освіти ; вивчення способів системаитзації й структуризації педагогічних знань та виявлення найбільш оптимальних критеріїв | # Основні завдання філософії:аналіз і осмислення сучасного стану систем освіти та дослідження спрямованості стратегічних змін в сфері освіти ; вивчення способів системаитзації й структуризації педагогічних знань та виявлення найбільш оптимальних критеріїв | ||
і способів структуризації педагогічних знань.Основні завдання соціології освіти : вивчення потреб в освіті;Оцінка рівня і якості знань; аналіз ставлення суспільства до освіти; виявлення ролі освіти як чинника соціального статусу; визначення міри впливу освіти на динаміку моральних потреб і інтересів. | і способів структуризації педагогічних знань.Основні завдання соціології освіти : вивчення потреб в освіті;Оцінка рівня і якості знань; аналіз ставлення суспільства до освіти; виявлення ролі освіти як чинника соціального статусу; визначення міри впливу освіти на динаміку моральних потреб і інтересів. | ||
+ | |||
+ | Дякую за відповіді. Людмила Олександрівна Рідченко. | ||
---- | ---- | ||
---- | ---- | ||
Рядок 31: | Рядок 32: | ||
*Методи; *Критерії; *Результати; *Класифікація результатів; *Оцінка результатів; *Висновки з досягнутого; *Визначення наступ- | *Методи; *Критерії; *Результати; *Класифікація результатів; *Оцінка результатів; *Висновки з досягнутого; *Визначення наступ- | ||
них проблем; * Оформлення досягнутих результатів.--[[Користувач:Діхнич Анатолій Михайлович|Діхнич Анатолій Михайлович]] ([[Обговорення користувача:Діхнич Анатолій Михайлович|обговорення]]) 09:15, 11 квітня 2015 (EEST) | них проблем; * Оформлення досягнутих результатів.--[[Користувач:Діхнич Анатолій Михайлович|Діхнич Анатолій Михайлович]] ([[Обговорення користувача:Діхнич Анатолій Михайлович|обговорення]]) 09:15, 11 квітня 2015 (EEST) | ||
+ | |||
+ | Дякую за відповіді. Людмила Олександрівна Рідченко. | ||
==== Індивідуальні заняття ==== | ==== Індивідуальні заняття ==== | ||
Рядок 38: | Рядок 41: | ||
--[[Користувач:Рідченко Людмила Олександрівна|Рідченко Людмила Олександрівна]] ([[Обговорення користувача:Рідченко Людмила Олександрівна|обговорення]]) 12:39, 14 квітня 2015 (EEST) | --[[Користувач:Рідченко Людмила Олександрівна|Рідченко Людмила Олександрівна]] ([[Обговорення користувача:Рідченко Людмила Олександрівна|обговорення]]) 12:39, 14 квітня 2015 (EEST) | ||
− | ---- | + | --- - '''Відповідь:''' |
− | + | ||
Парадигма освіти є теоретично обгрунтована реорганізація освітньої системи на підставі нових методологічних підходів в практичній | Парадигма освіти є теоретично обгрунтована реорганізація освітньої системи на підставі нових методологічних підходів в практичній | ||
− | реалізації | + | реалізації інноваційних педагогічних технологій. Нова освітня парадигма має стати осередком стратегії освіти.Поняття"парадигма |
+ | освіти" вужче ніж "стратегія освіти".Парадигма освіти стосується лише освітнього процесу,а стратегія - всього суспільного життя. | ||
+ | Стратегія є глибоким аналізом з доцільними висновками впливу певної галузі життєдіяльності суспільства(для нас - освіти) на | ||
+ | його нинішній стан і перспективу розвитку. За своєю суттю стратегія освіти являє собою наукове передбачення розвитку країни на | ||
+ | підставі розгорнення освітнього процесу та всебічного забезпечення його практичної реалізації.--[[Користувач:Діхнич Анатолій Михайлович|Діхнич Анатолій Михайлович]] ([[Обговорення користувача:Діхнич Анатолій Михайлович|обговорення]]) 13:09, 19 квітня 2015 (EEST) | ||
+ | |||
+ | Дякую за відповідь. Людмила Олександрівна Рідченко. | ||
---- | ---- | ||
---- | ---- | ||
+ | Доброго дня, Шановний Анатолій Михайлович! Запрошую Вас до індивідуального заняття №2. Прошу ознайомитися з джерелами: 1. Василь Шинкарук Забезпечення якісної освіти впродовж життя. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://ukraine2015.org.ua/tsil2 . 2. Здіорук С.І., Іщенко А.Ю., Карпенко М.М. Аналітична доповідь. Формування єдиного відкритого освітньо-наукового простору України: оптимальне використання засобів забезпечення випереджального розвитку [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.niss.gov.ua/content/articles/files/Science_educational-e2f67.pdf . 3. Карпенко М.М. Перспективи реалізації в Україні концепції освіти протягом життя: чинники і механізм [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://archive.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/sp/2011_4/045-051.pdf . 4. Карпенко М. Аналітична записка. Освіта протягом життя: світовий досвід і Українська практика [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.niss.gov.ua/articles/252/ . 5. Ничкало Н. Г. Неперервна професійна освіта як філософська та педагогічна категорія / Н. Никало // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. – 2001. – Вип. 1. – С. 9–22. 6. Сігаєва Л. Е. Розвиток освіти дорослих в Україні (друга половина ХХ ст. – початок ХХІ) : монографія / за ред. С. О. Сисоєвої. – К. : ТОВ «ЕКМО», 2010. – С. 318; та дайте відповіді на запитання: 1) назвіть три основні форми освіти?; 2) як Ви розумієте термін "відкрита освіта"?. | ||
+ | |||
+ | --[[Користувач:Рідченко Людмила Олександрівна|Рідченко Людмила Олександрівна]] ([[Обговорення користувача:Рідченко Людмила Олександрівна|обговорення]]) 11:08, 8 червня 2015 (EEST) | ||
+ | ---- | ||
+ | Ваші відповіді: | ||
+ | #Відомі три основні форми освіти:ФОРМАЛЬНА освіта-початкова,загальна середня освіта,вища освіта,післявузівська освіта(аспірантура і докторнатура)курси підвищення кваліфікації,перепідготовка фахівців; НЕФОРМАЛЬНА освіта- професійно спрямовані курси навчання в центрах освіти дорослих,по телебаченню та ін.; ІНФОРМАЛЬНА освіта- освіта за межами загального стандартного | ||
+ | освітнього середовища-індивідуальна пізнавальна діяльність,що супроводжує повсякденне життя, реалізується за рахунок власної | ||
+ | активності індивідів,спілкування,читання,подорожі,засоби масової інформації та ін. | ||
+ | # Відкрита освіта- це,на мою думку,різноманітні види освітньої діяльності,методи,форми,нові підходи,які безпосередньо поши- | ||
+ | рюються за допомогою сучасних інформаційно-комунікаційних технологій для загального користування; доступність всих | ||
+ | бажаючих до навчально-пізнавальної діяльності.--[[Користувач:Діхнич Анатолій Михайлович|Діхнич Анатолій Михайлович]] ([[Обговорення користувача:Діхнич Анатолій Михайлович|обговорення]]) 11:22, 15 вересня 2015 (EEST) | ||
==== Консультації ==== | ==== Консультації ==== | ||
+ | Доброго дня, сьогодні з 11.00 по 12.20 у нас з Вами час для консультації. Якщо у Вас виникли запитання, я буду рада дати на них відповіді. | ||
+ | --[[Користувач:Рідченко Людмила Олександрівна|Рідченко Людмила Олександрівна]] ([[Обговорення користувача:Рідченко Людмила Олександрівна|обговорення]]) 11:11, 2 червня 2015 (EEST) | ||
====Тематичні дискусії (Інтернет-семінари) ==== | ====Тематичні дискусії (Інтернет-семінари) ==== | ||
+ | Доброго дня! Сьогодні за розкладом маємо Тематичні дискусії (Інтернет - семінари). Прошу співпрацювати за темою "Стратегічні зміни в сучасній системі освіти України". На Вашу думку, чи потребує змін та доповнень сучасна система освіти України? Що з традиційного навчання треба зберегти і чому? | ||
+ | --[[Користувач:Рідченко Людмила Олександрівна|Рідченко Людмила Олександрівна]] ([[Обговорення користувача:Рідченко Людмила Олександрівна|обговорення]]) 12:41, 5 травня 2015 (EEST) | ||
+ | ---- | ||
+ | Ваші відповіді: | ||
+ | # Для повноцінного розвитку особистості в системі освіти необхідно забезпечити більш повне і точне висвітлення подій і фактів | ||
+ | (що стосується історії);більше в навчальному процесі використовувати сучасні інформаційно-комунікаційні технології,удоско- | ||
+ | налити випускні іспити,розширити використання різноманітних методів навчання. | ||
+ | # Для досягнення позитивних результатів у навчанні слід використовувати мотивацію до навчання,чітко ставити мету і добиватися | ||
+ | її досягнення,залучення наочностей.--[[Користувач:Діхнич Анатолій Михайлович|Діхнич Анатолій Михайлович]] ([[Обговорення користувача:Діхнич Анатолій Михайлович|обговорення]]) 11:00, 15 вересня 2015 (EEST) | ||
+ | |||
+ | ---- | ||
+ | ---- | ||
+ | Доброго дня! Сьогодні за розкладом маємо Тематичні дискусії (Інтернет - семінари). Прошу співпрацювати за темою "Освіта як цінність". На Вашу думку, що таке освіта? У чому ж полягає цінність освіти? | ||
+ | |||
+ | --[[Користувач:Рідченко Людмила Олександрівна|Рідченко Людмила Олександрівна]] ([[Обговорення користувача:Рідченко Людмила Олександрівна|обговорення]]) 09:39, 18 червня 2015 (EEST) | ||
+ | ---- | ||
+ | Ваші відповіді: | ||
+ | #Освіта-це процес і результат засвоєння людиною систематичних знань,умінь і навичок,розвиток розуму та почуттів,формування світогляду та пізнавальних інтересів.Освіта-цілеспрямована пізнавальна діяльність людей з отримання знань,умінь та навичок щодо | ||
+ | їх вдосконалення. | ||
+ | #Цінність освіти полягає в тому,що вона забезпечує людину знаннями і вміннями,готує її до життя в суспільстві , а також формує в людини здатність приймати самостійні рішення,щоб позитивно змінювати себе та суспільство.--[[Користувач:Діхнич Анатолій Михайлович|Діхнич Анатолій Михайлович]] ([[Обговорення користувача:Діхнич Анатолій Михайлович|обговорення]]) 10:47, 6 вересня 2015 (EEST) | ||
==== Проведення та перевірка модульного контролю ==== | ==== Проведення та перевірка модульного контролю ==== | ||
+ | Доброго дня, шановні колеги! На сьогоднішньому занятті ваше завдання полягає у наступному: Вам потрібно перейти за наступним посиланням [https://docs.google.com/forms/d/1U_kIbCGiJa2TtCgWoMQobJ0yabJ7nksuYRAVUpnqPR0/viewform Проведення та перевірка модульного контролю],ознайомтесь з запитаннями та дайте на них відповіді. Бажаю успіхів! | ||
+ | |||
+ | --[[Користувач:Рідченко Людмила Олександрівна|Рідченко Людмила Олександрівна]] ([[Обговорення користувача:Рідченко Людмила Олександрівна|обговорення]]) 10:09, 22 травня 2015 (EEST) | ||
+ | |||
+ | ---- | ||
+ | ---- | ||
+ | Доброго дня, Анатолій Михайлович! Переглянула всю Вашу роботу в модулі. Дякую за активну участь у роботі над матеріалом. Але Ви не дали відповіді на друге запитання до індивідуального заняття №2, на тематичні дискусії №1,№2 та не пройшли тестування. | ||
+ | |||
+ | |||
+ | --[[Користувач:Рідченко Людмила Олександрівна|Рідченко Людмила Олександрівна]] ([[Обговорення користувача:Рідченко Людмила Олександрівна|обговорення]]) 09:42, 4 вересня 2015 (EEST) | ||
+ | |||
+ | Доброго дня, Анатолій Михайлович! Переглянула вашу роботу в модулі, дякую за відповіді. Ви дали відповіді на всі запитання, пройшли тестування, тому я зараховую Вам соціально-гуманітарний модуль. | ||
+ | |||
+ | --[[Користувач:Рідченко Людмила Олександрівна|Рідченко Людмила Олександрівна]] ([[Обговорення користувача:Рідченко Людмила Олександрівна|обговорення]]) 09:02, 23 вересня 2015 (EEST) |
Поточна версія на 09:06, 23 вересня 2015
Зміст
Інтерактивні практичні заняття
Доброго дня, Шановні колеги! За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням інтерактивного практичного заняття №1 Філософія і соціологія освіти. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання:
- Обґрунтуйте, чому необхідне філософське дослідження освіти?
- Визначте основні завдання філософії та соціології освіти?
--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 11:03, 30 березня 2015 (EEST)
Ваші відповіді:
- Філософія в змозі узагальнити всі знання про освітній процес і звести їх у систему.Філософія здатна розкрити в повноті функці-
ональний прояв освіти у інформаційному суспільстві.Філософія виступає в системі досліджень освіти окремими науками методологічною основою.
- Основні завдання філософії:аналіз і осмислення сучасного стану систем освіти та дослідження спрямованості стратегічних змін в сфері освіти ; вивчення способів системаитзації й структуризації педагогічних знань та виявлення найбільш оптимальних критеріїв
і способів структуризації педагогічних знань.Основні завдання соціології освіти : вивчення потреб в освіті;Оцінка рівня і якості знань; аналіз ставлення суспільства до освіти; виявлення ролі освіти як чинника соціального статусу; визначення міри впливу освіти на динаміку моральних потреб і інтересів.
Дякую за відповіді. Людмила Олександрівна Рідченко.
Доброго дня, Шановні колеги! За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням інтерактивного практичного заняття №5 Сучасні наукові дослідження. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання.
- Як Ви розумієте термін квазінаука?
- Назвіть основні елементи дослідницької системи?
З повагою Людмила Олександрівна Рідченко.
--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 11:05, 10 квітня 2015 (EEST)
Ваші відповіді:
- Квазінаука- це наукова форма діяльності,яка породжена жорстко ієрархізованим науковим спвітовариством.Тоді в ньому вини-
кають відособлені школи та наукові напрями,очолені відомими в свій час ученими,які вже вичерпали свої таланти,але цього не ви- знають.Вони не допускають в "свою" наукову галузь свіжих думок молодих вчених.
- Основні елементи дослідницької системи: *Тема дослідження; *Мета; *Об'єкт; *Предмет; *Завдання; *Гіпотеза; *Принципи;
- Методи; *Критерії; *Результати; *Класифікація результатів; *Оцінка результатів; *Висновки з досягнутого; *Визначення наступ-
них проблем; * Оформлення досягнутих результатів.--Діхнич Анатолій Михайлович (обговорення) 09:15, 11 квітня 2015 (EEST)
Дякую за відповіді. Людмила Олександрівна Рідченко.
Індивідуальні заняття
Доброго дня, Шановний Анатолій Михайлович! Запрошую Вас до індивідуального заняття. Прошу ознайомитися з матеріалами Індивідуального заняття №1 Сутність і співвідношення парадигми та стратегії освіти. Після опрацювання матеріалу дайте відповідь на запитання:
Як співвідносяться поняття «парадигма освіти» та «стратегія освіти»?
--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 12:39, 14 квітня 2015 (EEST) --- - Відповідь: Парадигма освіти є теоретично обгрунтована реорганізація освітньої системи на підставі нових методологічних підходів в практичній реалізації інноваційних педагогічних технологій. Нова освітня парадигма має стати осередком стратегії освіти.Поняття"парадигма освіти" вужче ніж "стратегія освіти".Парадигма освіти стосується лише освітнього процесу,а стратегія - всього суспільного життя. Стратегія є глибоким аналізом з доцільними висновками впливу певної галузі життєдіяльності суспільства(для нас - освіти) на його нинішній стан і перспективу розвитку. За своєю суттю стратегія освіти являє собою наукове передбачення розвитку країни на підставі розгорнення освітнього процесу та всебічного забезпечення його практичної реалізації.--Діхнич Анатолій Михайлович (обговорення) 13:09, 19 квітня 2015 (EEST)
Дякую за відповідь. Людмила Олександрівна Рідченко.
Доброго дня, Шановний Анатолій Михайлович! Запрошую Вас до індивідуального заняття №2. Прошу ознайомитися з джерелами: 1. Василь Шинкарук Забезпечення якісної освіти впродовж життя. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://ukraine2015.org.ua/tsil2 . 2. Здіорук С.І., Іщенко А.Ю., Карпенко М.М. Аналітична доповідь. Формування єдиного відкритого освітньо-наукового простору України: оптимальне використання засобів забезпечення випереджального розвитку [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.niss.gov.ua/content/articles/files/Science_educational-e2f67.pdf . 3. Карпенко М.М. Перспективи реалізації в Україні концепції освіти протягом життя: чинники і механізм [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://archive.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/sp/2011_4/045-051.pdf . 4. Карпенко М. Аналітична записка. Освіта протягом життя: світовий досвід і Українська практика [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.niss.gov.ua/articles/252/ . 5. Ничкало Н. Г. Неперервна професійна освіта як філософська та педагогічна категорія / Н. Никало // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. – 2001. – Вип. 1. – С. 9–22. 6. Сігаєва Л. Е. Розвиток освіти дорослих в Україні (друга половина ХХ ст. – початок ХХІ) : монографія / за ред. С. О. Сисоєвої. – К. : ТОВ «ЕКМО», 2010. – С. 318; та дайте відповіді на запитання: 1) назвіть три основні форми освіти?; 2) як Ви розумієте термін "відкрита освіта"?.
--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 11:08, 8 червня 2015 (EEST)
Ваші відповіді:
- Відомі три основні форми освіти:ФОРМАЛЬНА освіта-початкова,загальна середня освіта,вища освіта,післявузівська освіта(аспірантура і докторнатура)курси підвищення кваліфікації,перепідготовка фахівців; НЕФОРМАЛЬНА освіта- професійно спрямовані курси навчання в центрах освіти дорослих,по телебаченню та ін.; ІНФОРМАЛЬНА освіта- освіта за межами загального стандартного
освітнього середовища-індивідуальна пізнавальна діяльність,що супроводжує повсякденне життя, реалізується за рахунок власної активності індивідів,спілкування,читання,подорожі,засоби масової інформації та ін.
- Відкрита освіта- це,на мою думку,різноманітні види освітньої діяльності,методи,форми,нові підходи,які безпосередньо поши-
рюються за допомогою сучасних інформаційно-комунікаційних технологій для загального користування; доступність всих бажаючих до навчально-пізнавальної діяльності.--Діхнич Анатолій Михайлович (обговорення) 11:22, 15 вересня 2015 (EEST)
Консультації
Доброго дня, сьогодні з 11.00 по 12.20 у нас з Вами час для консультації. Якщо у Вас виникли запитання, я буду рада дати на них відповіді.
--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 11:11, 2 червня 2015 (EEST)
Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)
Доброго дня! Сьогодні за розкладом маємо Тематичні дискусії (Інтернет - семінари). Прошу співпрацювати за темою "Стратегічні зміни в сучасній системі освіти України". На Вашу думку, чи потребує змін та доповнень сучасна система освіти України? Що з традиційного навчання треба зберегти і чому?
--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 12:41, 5 травня 2015 (EEST)
Ваші відповіді:
- Для повноцінного розвитку особистості в системі освіти необхідно забезпечити більш повне і точне висвітлення подій і фактів
(що стосується історії);більше в навчальному процесі використовувати сучасні інформаційно-комунікаційні технології,удоско- налити випускні іспити,розширити використання різноманітних методів навчання.
- Для досягнення позитивних результатів у навчанні слід використовувати мотивацію до навчання,чітко ставити мету і добиватися
її досягнення,залучення наочностей.--Діхнич Анатолій Михайлович (обговорення) 11:00, 15 вересня 2015 (EEST)
Доброго дня! Сьогодні за розкладом маємо Тематичні дискусії (Інтернет - семінари). Прошу співпрацювати за темою "Освіта як цінність". На Вашу думку, що таке освіта? У чому ж полягає цінність освіти?
--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 09:39, 18 червня 2015 (EEST)
Ваші відповіді:
- Освіта-це процес і результат засвоєння людиною систематичних знань,умінь і навичок,розвиток розуму та почуттів,формування світогляду та пізнавальних інтересів.Освіта-цілеспрямована пізнавальна діяльність людей з отримання знань,умінь та навичок щодо
їх вдосконалення.
- Цінність освіти полягає в тому,що вона забезпечує людину знаннями і вміннями,готує її до життя в суспільстві , а також формує в людини здатність приймати самостійні рішення,щоб позитивно змінювати себе та суспільство.--Діхнич Анатолій Михайлович (обговорення) 10:47, 6 вересня 2015 (EEST)
Проведення та перевірка модульного контролю
Доброго дня, шановні колеги! На сьогоднішньому занятті ваше завдання полягає у наступному: Вам потрібно перейти за наступним посиланням Проведення та перевірка модульного контролю,ознайомтесь з запитаннями та дайте на них відповіді. Бажаю успіхів!
--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 10:09, 22 травня 2015 (EEST)
Доброго дня, Анатолій Михайлович! Переглянула всю Вашу роботу в модулі. Дякую за активну участь у роботі над матеріалом. Але Ви не дали відповіді на друге запитання до індивідуального заняття №2, на тематичні дискусії №1,№2 та не пройшли тестування.
--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 09:42, 4 вересня 2015 (EEST)
Доброго дня, Анатолій Михайлович! Переглянула вашу роботу в модулі, дякую за відповіді. Ви дали відповіді на всі запитання, пройшли тестування, тому я зараховую Вам соціально-гуманітарний модуль.
--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 09:02, 23 вересня 2015 (EEST)