Відмінності між версіями «Педагогічна інноватика Федоренко Л.М.»
(→Інтерактивні практичні заняття) |
(→Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)) |
||
Рядок 45: | Рядок 45: | ||
====Тематичні дискусії (Інтернет-семінари) ==== | ====Тематичні дискусії (Інтернет-семінари) ==== | ||
− | + | Сутність поняття „інноваційна діяльність” відбиває не лише особливості процесу оновлення, внесення нових елементів у традиційну систему освітньої практики, а й органічно включає в себе характеристику індивідуального стилю діяльності педагога-новатора. Інноваційна діяльність передбачає вищий ступінь педагогічної творчості, педагогічне винахідництво нового в педагогічній практиці, що спрямоване на формування творчої особистості, враховує соціально-економічні та політичні зміни в суспільстві й проявляється в ціле покладанні, визначенні мети, завдань, а також змісту і технологій інноваційного навчання. Вчитель інноваційної орієнтації − це особистість, здатна брати на себе відповідальність, вчасно враховувати ситуацію соціальних змін і є найбільш перспективним соціальним типом педагога. Як учитель-дослідник, він спрямований на науково-обґрунтовану організацію навчально-виховного процесу з прогностичним спрямуванням, має адекватні ціннісні орієнтації, гнучке професійне мислення, розвинуту професійну самосвідомість, готовність до сприйняття нової інформації, високий рівень самоактуалізації, володіє мистецтвом рефлексії. Пропоную винести на обговорення наступні питання: | |
+ | * Що мотивує педагогів до інноваційної діяльності? | ||
+ | * Як Ви проектуєте педагогічні інновації у навчально-виховний процес ЗНЗ? | ||
+ | * Як Ви оцінюєте ефективність апробованих та впроваждуваних педагогічних нововведень? | ||
+ | * Ваше ставлення до новаторства та ступінь поінформованості про проблеми діяльності педагогів-новаторів. | ||
+ | Залучайтесь до дискусії.--[[Користувач:Матковська Марина Вікторівна|Матковська Марина Вікторівна]] ([[Обговорення користувача:Матковська Марина Вікторівна|обговорення]]) 11:13, 29 вересня 2015 (EEST) | ||
==== Проведення та перевірка модульного контролю ==== | ==== Проведення та перевірка модульного контролю ==== |
Версія за 11:17, 29 вересня 2015
Зміст
Інтерактивні практичні заняття
Добрий день! Починаємо наше інтерактивне практичне заняття. На моїй сторінці обговорення Ви знайдете теоретичний матеріал. Опрацюйте його та дайте відповіді на питання:
- У чому суть технологічності в освіті?
Відповідь: технологічність є більш ефективним засобом освіти, розвитку і виховання учнів
- Що таке технологічний підхід у навчанні?
Відповідь:планування дій,досянення кінцевого результату
- Простежте еволюцію поняття "педагогічна технологія".
Відповідь:перший етап(1929-1960 рр)- підвищення якості викладання шляхом підняття інформаційного рівня
другий етап(1960-1970 рр) - перенесення акценту на процес навчання з урахуванням індивідуалоних і вікових особливостей учнів трейтій етап(1970-сьогодення) - використання системного аналізу у вирішенні практичних питань
--Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 12:43, 27 квітня 2015 (EEST)
Продовжуємо заняття. Опрацюйте лекційний матеріал, розташований на моїй сторінці обговорення та дайте відповідь на такі питання:
- Дайте порівняльний аналіз різних підходів до розкриття терміна "педагогічна технологія".
Відповідь:термін педагогічна технологія включає в себе технічні засоби навчання і організацію навчального процесу. педагогічна технологія включає в себе весь навчальний процес
- Наповніть змістом терміни "освітня технологія", "педагогічна технологія", "технологія навчання", "технологія виховання", "персоніфікована технологія".
Відповідь: освітня технологія- це це використання предметів, способів, методів для підвищення якості навчальногго процесу педагогічна технологія- це удосконалення застосування застосування й оцінювання систем, способів, засобів для поліпшення процесу засвоєння знань технологія виховання -це обґрунтована система педагогічних засобів, форм, методів, їх етапність, націленість на вирішення конкретного виховного завдання. технологія навчання- це галузь педагогічної технологія, що обєднує проблеми, повязані з аналізом навчального матеріалу та організацією навчальної діяльності педагога та учнів персоніфікована технологія- це дяльність педагогів-новаторів
--Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 12:36, 6 травня 2015 (EEST)
Добрий день! Сьогодні у нас інтерактивне заняття. Давайте плідно попрацюємо! Дайте відповідь на питання:
- Чи можна, на Вашу думку, ототожнювати усе нове з прогресивним і сучасним?
Відповідь: ні, не можна, бо нове може перевершувати старе за рівнем розвитку і, навпаки, воно може бути кроком назад у розвитку. Тому в процесі розвитку слід розрізняти дві тенденції - прогресивну і регресивну. --Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 11:37, 19 травня 2015 (EEST)
Шановні колеги! Які складові утворюють інноваційну компетентність педагога?-
Відповідь: поінформованість про інноваційні педагогічні технології; належне володіння їх змістом і методикою; висока культура використання інновацій у навчально-виховній роботі; особиста переконаність у необхідності застосування інноваційних педагогічних технологій. -Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 13:02, 11 червня 2015 (EEST)
--Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 11:26, 15 червня 2015 (EEST)
Індивідуальні заняття
Шановні колеги! Зміст і завдання індивідуального заняття ви знайдете на моїй сторінці обговорення.--Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 11:12, 3 червня 2015 (EEST)
Консультації
Колеги! Тема нашої консультації "Особливості педагогічних технологій та впровадження їх у навчально-виховний процес". Якщо Ви маєте питання, прошу звертайтесь. --Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 12:48, 7 вересня 2015 (EEST)
Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)
Сутність поняття „інноваційна діяльність” відбиває не лише особливості процесу оновлення, внесення нових елементів у традиційну систему освітньої практики, а й органічно включає в себе характеристику індивідуального стилю діяльності педагога-новатора. Інноваційна діяльність передбачає вищий ступінь педагогічної творчості, педагогічне винахідництво нового в педагогічній практиці, що спрямоване на формування творчої особистості, враховує соціально-економічні та політичні зміни в суспільстві й проявляється в ціле покладанні, визначенні мети, завдань, а також змісту і технологій інноваційного навчання. Вчитель інноваційної орієнтації − це особистість, здатна брати на себе відповідальність, вчасно враховувати ситуацію соціальних змін і є найбільш перспективним соціальним типом педагога. Як учитель-дослідник, він спрямований на науково-обґрунтовану організацію навчально-виховного процесу з прогностичним спрямуванням, має адекватні ціннісні орієнтації, гнучке професійне мислення, розвинуту професійну самосвідомість, готовність до сприйняття нової інформації, високий рівень самоактуалізації, володіє мистецтвом рефлексії. Пропоную винести на обговорення наступні питання:
- Що мотивує педагогів до інноваційної діяльності?
- Як Ви проектуєте педагогічні інновації у навчально-виховний процес ЗНЗ?
- Як Ви оцінюєте ефективність апробованих та впроваждуваних педагогічних нововведень?
- Ваше ставлення до новаторства та ступінь поінформованості про проблеми діяльності педагогів-новаторів.
Залучайтесь до дискусії.--Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 11:13, 29 вересня 2015 (EEST)