Відмінності між версіями «Менеджмент інновацій Бузовська О.І.»
(→Інтерактивні практичні заняття) |
(→Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)) |
||
Рядок 47: | Рядок 47: | ||
Висловіть , будь ласка, Ваші думки щодо запропонованої тематики. Дякую. Бажаю успіху.--[[Користувач:Луценко Світлана Миколаївна|Луценко Світлана Миколаївна]] ([[Обговорення користувача:Луценко Світлана Миколаївна|обговорення]]) 11:38, 8 вересня 2015 (EEST) | Висловіть , будь ласка, Ваші думки щодо запропонованої тематики. Дякую. Бажаю успіху.--[[Користувач:Луценко Світлана Миколаївна|Луценко Світлана Миколаївна]] ([[Обговорення користувача:Луценко Світлана Миколаївна|обговорення]]) 11:38, 8 вересня 2015 (EEST) | ||
+ | Тема дискусії "Управління навчальним закладом в умовах реформування освіти" досить цікава і в той же час складна. Реформування системи освіти завжди починається з певних змін в управлінні освітою та управлінні навчальними закладами. Тому ефективність освітніх процесів значною мірою залежить від ефективності управлінської діяльності. Загальна середня освіта має забезпечувати продовження всебічного розвитку дитини як цілісної особистості, її здібностей 1 обдаровань, збагачення на цій основі інтелектуального потенціалу народу, його духовності і культури, формування громадянина України, здатного до свідомого суспільного вибору. Управління навчальним закладом справа досить не проста, адже перед керівником постає досить багато проблем в умовах реформування освіти. Особисто я замислююсь над тим, чи можливо взагалі існувати школам в сільській місцевості та навіть школам з маленькою кількістю дітей в місті. Складним залишається фінансування навчальних закладів, більшість педагогів занепокоєні станом здоров'я учнів. Нам мою думку, в ситуації яка склалася в наш час, до реформування освіти потрібно підходити виважено, оскільки більшість проблем лягає на плечі саме керівнику навчального закладу.--[[Користувач:Бузовська Оксана Іванівна|Бузовська Оксана Іванівна]] ([[Обговорення користувача:Бузовська Оксана Іванівна|обговорення]]) 20:06, 3 жовтня 2015 (EEST) | ||
==== Проведення та перевірка модульного контролю ==== | ==== Проведення та перевірка модульного контролю ==== |
Версія за 20:10, 3 жовтня 2015
Зміст
Інтерактивні практичні заняття
Шановна пані Оксана! Пропоную Вам перейти на мою сторінку обговорення та познайомитись з теоретичним матеріалом з теми "УПРАВЛІННЯ ІННОВАЦІЙНИМИ ПРОЦЕСАМИ". Маю надію, що пропрацювавши матеріал, Ви зможе дати відповідь на запитання:
1. Як Ви вважаєте, чи є досконалою нормативно - правова база з інноваційної освітянської діяльності в Україні? На що треба звернути увагу державі для якісного забезпечення інноваційного розвитку навчального закладу?
2. Яким чином реалізуються у Вашому закладі управління інноваційними процесами? Наведіть приклади. --Луценко Світлана Миколаївна (обговорення) 11:38, 8 червня 2015 (EEST)
Вітаю! Продовжуємо працювати далі. Я маю надію, що Ви познайомившись з текстом лекції, повернулись на свою сторінку обговорення та дали відповіді на питання. Дякую за Вашу роботу. Наступна тема, яку ми з Вами розглянемо, стосується загальних засад педагогічної інноватики.
1. Чим інноваційна технологія відрізняється від нововведень? 2. Чи можна вважати інновацією будь - яке нововведення в освіті? Дякую. Бажаю успіху. --Луценко Світлана Миколаївна (обговорення) 15:38, 15 червня 2015 (EEST)
1 Інновація це комплексний процес, який передбачає створення, розроблення, доведення до комерційного використання і поширення нового технічного або якогось іншого рішення, що задовольняє певну потребу.Нововведення це кінцевий результат інноваційної діяльності, в процесі якої купуються і використовуються новації.--Бузовська Оксана Іванівна (обговорення) 17:32, 12 вересня 2015 (EEST)
Шановні колеги!
Від щирого серця прийміть вітання з початком нового навчального року. Хай він принесе Вам тільки приємні події, радості й задоволення від результатів Вашої нелегкої праці. успіхів та наснаги в усіх Ваших починаннях.
Назважаючи на свято, ми сьогодні продовжуємо працювати. Я маю надію, що Ви налаштовані на навчання. Сьогодні ми працюємо дві пари. Прошу Вас перейти на мою сторінку обговорення та після ознайомлення з теоретичним матеріалом з теми: «Сучасні інноваційні технології навчання, виховання, управління у навчальному закладі» дайте відповіді на питання:
1.Визначте форми запровадження педагогічних технологій у навчально - виховний процес.
2. Чи можна вважати педагогічну майстерність - інноваційною технологією? Свою думку обгрунтуйте.
Дякую за Вашу роботу. Бажаю успіхів. --Луценко Світлана Миколаївна (обговорення) 12:58, 2 вервесня 2015 (EEST)
Індивідуальні заняття
Шановна пані Оксана!
На індивідуальних заняттях ми будемо вести мову безпосередньо про застосування інновацій у Вашому закладі. В чому Ви вбачаєте труднощі запровадження інноваційних змін у січасній школі. Запропонуйте, будь ласка, Ваші шляхи вирішення цієї проблеми. Дякую. Бажаю наснаги. --Луценко Світлана Миколаївна (обговорення) 12:38, 8 вересня 2015 (EEST)
Консультації
Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)
Шановні колеги, вітаю! Тема нашої дискусії досить цікава та актуальна: Управління навчальним закладом в умовах реформування освіти. Висловіть , будь ласка, Ваші думки щодо запропонованої тематики. Дякую. Бажаю успіху.--Луценко Світлана Миколаївна (обговорення) 11:38, 8 вересня 2015 (EEST)
Тема дискусії "Управління навчальним закладом в умовах реформування освіти" досить цікава і в той же час складна. Реформування системи освіти завжди починається з певних змін в управлінні освітою та управлінні навчальними закладами. Тому ефективність освітніх процесів значною мірою залежить від ефективності управлінської діяльності. Загальна середня освіта має забезпечувати продовження всебічного розвитку дитини як цілісної особистості, її здібностей 1 обдаровань, збагачення на цій основі інтелектуального потенціалу народу, його духовності і культури, формування громадянина України, здатного до свідомого суспільного вибору. Управління навчальним закладом справа досить не проста, адже перед керівником постає досить багато проблем в умовах реформування освіти. Особисто я замислююсь над тим, чи можливо взагалі існувати школам в сільській місцевості та навіть школам з маленькою кількістю дітей в місті. Складним залишається фінансування навчальних закладів, більшість педагогів занепокоєні станом здоров'я учнів. Нам мою думку, в ситуації яка склалася в наш час, до реформування освіти потрібно підходити виважено, оскільки більшість проблем лягає на плечі саме керівнику навчального закладу.--Бузовська Оксана Іванівна (обговорення) 20:06, 3 жовтня 2015 (EEST)