Відмінності між версіями «Соціально-гуманітарний кредитний модуль Назарчук О.А.»

Матеріал з HistoryPedia
Перейти до: навігація, пошук
(Інтерактивні практичні заняття)
(Інтерактивні практичні заняття)
Рядок 4: Рядок 4:
 
1. Обґрунтуйте, чому необхідне філософське дослідження освіти?
 
1. Обґрунтуйте, чому необхідне філософське дослідження освіти?
 
2. Визначте основні завдання філософії та соціології освіти?
 
2. Визначте основні завдання філософії та соціології освіти?
 +
 
--[[Користувач:Рідченко Людмила Олександрівна|Рідченко Людмила Олександрівна]] ([[Обговорення користувача:Рідченко Людмила Олександрівна|обговорення]]) 13:02, 19 січня 2015 (EET)
 
--[[Користувач:Рідченко Людмила Олександрівна|Рідченко Людмила Олександрівна]] ([[Обговорення користувача:Рідченко Людмила Олександрівна|обговорення]]) 13:02, 19 січня 2015 (EET)
 +
 +
----
 +
Ваші відповіді:
 +
#
 +
#
  
 
==== Індивідуальні заняття ====
 
==== Індивідуальні заняття ====

Версія за 11:17, 23 січня 2015

Інтерактивні практичні заняття

Доброго дня, Олександр Анатолійович! Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням інтерактивного практичного заняття №1 Філософія і соціологія освіти. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання: 1. Обґрунтуйте, чому необхідне філософське дослідження освіти? 2. Визначте основні завдання філософії та соціології освіти?

--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 13:02, 19 січня 2015 (EET)


Ваші відповіді:

Індивідуальні заняття

Консультації

Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)

Проведення та перевірка модульного контролю