Відмінності між версіями «Соціально-гуманітарний кредитний модуль Назарчук О.А.»
Матеріал з HistoryPedia
(→Інтерактивні практичні заняття) |
(→Інтерактивні практичні заняття) |
||
Рядок 3: | Рядок 3: | ||
Доброго дня, Олександр Анатолійович! Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням [https://drive.google.com/open?id=0B7Zy9RBTRleUbEp0SFJRQWdtblE&authuser=0 інтерактивного практичного заняття №1] Філософія і соціологія освіти. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання: | Доброго дня, Олександр Анатолійович! Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням [https://drive.google.com/open?id=0B7Zy9RBTRleUbEp0SFJRQWdtblE&authuser=0 інтерактивного практичного заняття №1] Філософія і соціологія освіти. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання: | ||
1. Обґрунтуйте, чому необхідне філософське дослідження освіти? | 1. Обґрунтуйте, чому необхідне філософське дослідження освіти? | ||
+ | |||
2. Визначте основні завдання філософії та соціології освіти? | 2. Визначте основні завдання філософії та соціології освіти? | ||
Версія за 11:17, 23 січня 2015
Зміст
Інтерактивні практичні заняття
Доброго дня, Олександр Анатолійович! Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням інтерактивного практичного заняття №1 Філософія і соціологія освіти. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання: 1. Обґрунтуйте, чому необхідне філософське дослідження освіти?
2. Визначте основні завдання філософії та соціології освіти?
--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 13:02, 19 січня 2015 (EET)
Ваші відповіді: