Відмінності між версіями «Соціально-гуманітарний кредитний модуль Хабарова Л.М.»
Матеріал з HistoryPedia
(→Інтерактивні практичні заняття) |
(→Інтерактивні практичні заняття) |
||
Рядок 4: | Рядок 4: | ||
Доброго дня, Лариса Михайлівна! Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням [https://drive.google.com/open?id=0B7Zy9RBTRleUbEp0SFJRQWdtblE&authuser=0 інтерактивного практичного заняття №1] Філософія і соціологія освіти. | Доброго дня, Лариса Михайлівна! Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням [https://drive.google.com/open?id=0B7Zy9RBTRleUbEp0SFJRQWdtblE&authuser=0 інтерактивного практичного заняття №1] Філософія і соціологія освіти. | ||
Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання: | Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання: | ||
+ | |||
1. Обґрунтуйте, чому необхідне філософське дослідження освіти? | 1. Обґрунтуйте, чому необхідне філософське дослідження освіти? | ||
+ | |||
2. Визначте основні завдання філософії та соціології освіти? | 2. Визначте основні завдання філософії та соціології освіти? | ||
+ | |||
--[[Користувач:Рідченко Людмила Олександрівна|Рідченко Людмила Олександрівна]] ([[Обговорення користувача:Рідченко Людмила Олександрівна|обговорення]]) 14:10, 19 січня 2015 (EET) | --[[Користувач:Рідченко Людмила Олександрівна|Рідченко Людмила Олександрівна]] ([[Обговорення користувача:Рідченко Людмила Олександрівна|обговорення]]) 14:10, 19 січня 2015 (EET) | ||
+ | |||
+ | ---- | ||
+ | Ваші відповіді: | ||
+ | # | ||
+ | # | ||
==== Індивідуальні заняття ==== | ==== Індивідуальні заняття ==== |
Версія за 11:34, 23 січня 2015
Зміст
Інтерактивні практичні заняття
Доброго дня, Лариса Михайлівна! Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням інтерактивного практичного заняття №1 Філософія і соціологія освіти. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання:
1. Обґрунтуйте, чому необхідне філософське дослідження освіти?
2. Визначте основні завдання філософії та соціології освіти?
--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 14:10, 19 січня 2015 (EET)
Ваші відповіді: