Відмінності між версіями «Інноваційна педагогіка Приходько Н.Г»

Матеріал з HistoryPedia
Перейти до: навігація, пошук
(Інтерактивні практичні заняття)
(Інтерактивні практичні заняття)
Рядок 11: Рядок 11:
 
У чому суть технологічності в освіті?
 
У чому суть технологічності в освіті?
 
--[[Користувач:Матковська Марина Вікторівна|Матковська Марина Вікторівна]] ([[Обговорення користувача:Матковська Марина Вікторівна|обговорення]]) 12:44, 1 березня 2017 (EET)
 
--[[Користувач:Матковська Марина Вікторівна|Матковська Марина Вікторівна]] ([[Обговорення користувача:Матковська Марина Вікторівна|обговорення]]) 12:44, 1 березня 2017 (EET)
 +
 +
 +
 +
Продовжуємо заняття. Опрацюйте лекційний матеріал, розташований на моїй сторінці обговорення та дайте відповідь на такі питання:
 +
 +
*Дайте порівняльний аналіз різних підходів до розкриття терміна "педагогічна технологія".
 +
--[[Користувач:Матковська Марина Вікторівна|Матковська Марина Вікторівна]] ([[Обговорення користувача:Матковська Марина Вікторівна|обговорення]]) 11:02, 3 березня 2017 (EET)
  
 
==== Індивідуальні заняття ====
 
==== Індивідуальні заняття ====

Версія за 12:10, 3 березня 2017

Інтерактивні практичні заняття

Шановна Наталія Григорівно!

Добрий день! Вітаю Вас з першим днем весни!

Сьогодні ми розпочинаємо наші інтерактивні практичні заняття.

  • Опрацюйте теоретичний матеріал на моїй сторінці обговорення та дайте відповідь на питання:

У чому суть технологічності в освіті? --Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 12:44, 1 березня 2017 (EET)


Продовжуємо заняття. Опрацюйте лекційний матеріал, розташований на моїй сторінці обговорення та дайте відповідь на такі питання:

  • Дайте порівняльний аналіз різних підходів до розкриття терміна "педагогічна технологія".

--Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 11:02, 3 березня 2017 (EET)

Індивідуальні заняття

Консультації

Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)

Проведення та перевірка модульного контролю