Відмінності між версіями «Інноваційна педагогіка Приходько Н.Г»
Матеріал з HistoryPedia
(→Інтерактивні практичні заняття) |
(→Інтерактивні практичні заняття) |
||
Рядок 11: | Рядок 11: | ||
У чому суть технологічності в освіті? | У чому суть технологічності в освіті? | ||
--[[Користувач:Матковська Марина Вікторівна|Матковська Марина Вікторівна]] ([[Обговорення користувача:Матковська Марина Вікторівна|обговорення]]) 12:44, 1 березня 2017 (EET) | --[[Користувач:Матковська Марина Вікторівна|Матковська Марина Вікторівна]] ([[Обговорення користувача:Матковська Марина Вікторівна|обговорення]]) 12:44, 1 березня 2017 (EET) | ||
+ | |||
+ | |||
+ | |||
+ | Продовжуємо заняття. Опрацюйте лекційний матеріал, розташований на моїй сторінці обговорення та дайте відповідь на такі питання: | ||
+ | |||
+ | *Дайте порівняльний аналіз різних підходів до розкриття терміна "педагогічна технологія". | ||
+ | --[[Користувач:Матковська Марина Вікторівна|Матковська Марина Вікторівна]] ([[Обговорення користувача:Матковська Марина Вікторівна|обговорення]]) 11:02, 3 березня 2017 (EET) | ||
==== Індивідуальні заняття ==== | ==== Індивідуальні заняття ==== |
Версія за 12:10, 3 березня 2017
Зміст
Інтерактивні практичні заняття
Шановна Наталія Григорівно!
Добрий день! Вітаю Вас з першим днем весни!
Сьогодні ми розпочинаємо наші інтерактивні практичні заняття.
- Опрацюйте теоретичний матеріал на моїй сторінці обговорення та дайте відповідь на питання:
У чому суть технологічності в освіті? --Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 12:44, 1 березня 2017 (EET)
Продовжуємо заняття. Опрацюйте лекційний матеріал, розташований на моїй сторінці обговорення та дайте відповідь на такі питання:
- Дайте порівняльний аналіз різних підходів до розкриття терміна "педагогічна технологія".
--Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 11:02, 3 березня 2017 (EET)