Відмінності між версіями «Соціально-гуманітарний кредитний модуль Двоскін Л.Ю.»
Матеріал з HistoryPedia
(→Інтерактивні практичні заняття) |
|||
Рядок 13: | Рядок 13: | ||
Ваші відповіді: | Ваші відповіді: | ||
− | |||
− | # | + | Добрий вечір,Людмила Олександрівна!Опрацював текст і відповідаю на запитання: |
+ | |||
+ | |||
+ | #1.Філософське дослідження освіти необхідне,тому що:а)Філософія -універсальна наука.яка вивчає загальні закони Всесвіту,Природи,Людини та мислення,це наука всіх наук і тільки філософія в змозі узагальнити всі знання про освітній процес і звести їх у систему.б)Саме Філософія може зробити загальні висновки про стан освіти на даний період,намітити шляхи вдосконалення освіти, яка знаходиться у кризовому стані з кінця XX ст.в)Тільки Філософія може дати поясненню місця і ролі освіти в наш час,провідної ролі освіти в усіх сферах буття людства.г)Тому що філософія -методологічна основа в системі досліджень освіти окремими конкретними науками.д)Тільки Філософія здатна дати аналіз освіти і довести ,що без демократізації та гуманізації життя суспільства не має перспективи і втрачає сенс.є)Філософія доводить,що саме освіта-засіб вирішення глобольних проблем сучасності. Тому, дуже необхідне саме філософське дослідження освіти,інші науки нездатні зробити це так.як ця наука всіх наук. | ||
+ | |||
+ | #2.Основні завдання філософії освіти: а) аналіз та осмислення сучасного стану систем освіти.Дослідження спрямованості стратегічних змін у сфері освіти.б)вивчення способів систематизації й структуризації педагогічних знань та виявлення найбільш оптимальних критеріїв і способів структуризації педагогічного знання. | ||
+ | Основні завдання соціології освіти: а)вивчення потреб в освіті,розуміння та оцінка її ролі в житті суспільства і особистому житті людини.б)оцінка рівня і якості знань у контекстіїх соціальної значущості.в)аналіз ставлення суспільства і тих,хто навчається,до освіти,виявлення її соціальноїцінності.г)виявлення ролі освіти як чинника соціального статусу.д)визначення міри впливу освіти на динаміку моральних потреб та інтересів. | ||
+ | |||
+ | З повагою Двоскін Л.Ю.--[[Користувач:Двоскін Леонід Юрійович|Двоскін Леонід Юрійович]] ([[Обговорення користувача:Двоскін Леонід Юрійович|обговорення]]) 19:30, 28 січня 2015 (EET) | ||
==== Індивідуальні заняття ==== | ==== Індивідуальні заняття ==== |
Версія за 20:35, 28 січня 2015
Зміст
Інтерактивні практичні заняття
Доброго дня, Леонід Юрійович! За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням інтерактивного практичного заняття №1 Філософія і соціологія освіти. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання:
1. Обґрунтуйте, чому необхідне філософське дослідження освіти?
2. Визначте основні завдання філософії та соціології освіти?
З повагою Людмила Олександрівна Рідченко.
--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 11:35, 26 січня 2015 (EET)
Ваші відповіді:
Добрий вечір,Людмила Олександрівна!Опрацював текст і відповідаю на запитання:
- 1.Філософське дослідження освіти необхідне,тому що:а)Філософія -універсальна наука.яка вивчає загальні закони Всесвіту,Природи,Людини та мислення,це наука всіх наук і тільки філософія в змозі узагальнити всі знання про освітній процес і звести їх у систему.б)Саме Філософія може зробити загальні висновки про стан освіти на даний період,намітити шляхи вдосконалення освіти, яка знаходиться у кризовому стані з кінця XX ст.в)Тільки Філософія може дати поясненню місця і ролі освіти в наш час,провідної ролі освіти в усіх сферах буття людства.г)Тому що філософія -методологічна основа в системі досліджень освіти окремими конкретними науками.д)Тільки Філософія здатна дати аналіз освіти і довести ,що без демократізації та гуманізації життя суспільства не має перспективи і втрачає сенс.є)Філософія доводить,що саме освіта-засіб вирішення глобольних проблем сучасності. Тому, дуже необхідне саме філософське дослідження освіти,інші науки нездатні зробити це так.як ця наука всіх наук.
- 2.Основні завдання філософії освіти: а) аналіз та осмислення сучасного стану систем освіти.Дослідження спрямованості стратегічних змін у сфері освіти.б)вивчення способів систематизації й структуризації педагогічних знань та виявлення найбільш оптимальних критеріїв і способів структуризації педагогічного знання.
Основні завдання соціології освіти: а)вивчення потреб в освіті,розуміння та оцінка її ролі в житті суспільства і особистому житті людини.б)оцінка рівня і якості знань у контекстіїх соціальної значущості.в)аналіз ставлення суспільства і тих,хто навчається,до освіти,виявлення її соціальноїцінності.г)виявлення ролі освіти як чинника соціального статусу.д)визначення міри впливу освіти на динаміку моральних потреб та інтересів.
З повагою Двоскін Л.Ю.--Двоскін Леонід Юрійович (обговорення) 19:30, 28 січня 2015 (EET)