Відмінності між версіями «ІКТ у викладанні предметів Пустовіт О.М.»

Матеріал з HistoryPedia
Перейти до: навігація, пошук
(Інтерактивні практичні заняття)
 
(не показані 4 проміжні версії цього учасника)
Рядок 10: Рядок 10:
  
 
''Ваша відповідь:''
 
''Ваша відповідь:''
#
+
#Наповнена сторінка від створеної відрізняються за кольором
#
+
#Узавантаженому шаблоні не можна  додавати чи видаляти розділ.--[[Користувач:Пустовіт Олег Миколайович|Пустовіт Олег Миколайович]] ([[Обговорення користувача:Пустовіт Олег Миколайович|обговорення]]) 16:05, 11 червня 2016 (EEST)
 +
..--[[Користувач:Пустовіт Олег Миколайович|Пустовіт Олег Миколайович]] ([[Обговорення користувача:Пустовіт Олег Миколайович|обговорення]]) 17:09, 5 квітня 2017 (EEST)
  
 
==== Індивідуальні заняття ====
 
==== Індивідуальні заняття ====
Рядок 53: Рядок 54:
  
 
--[[Користувач:Герасименко Наталія Вікторівна|Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ]] ([[Обговорення користувача:Герасименко Наталія Вікторівна|обговорення]]) 13:02, 11 квітня 2016 (EEST)
 
--[[Користувач:Герасименко Наталія Вікторівна|Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ]] ([[Обговорення користувача:Герасименко Наталія Вікторівна|обговорення]]) 13:02, 11 квітня 2016 (EEST)
 +
 +
Внаслідок використання ІКТ на уроці історії:  створюються умови для представлення історичних фактів, подій та явищ у різних інтерпретаціях;  створюється мережева структура інформації, з великою інформаційною насиченістю і додатковим змістовним потенціалом;  знання формуються завдяки залученню різних форм сприйняття;  сприйняття, інтерпретація та засвоєння історичних знань відбувається не тільки когнітивним способом, але й споглядальним шляхом;  можлива віртуальна реконструкція подій, що стимулює інтелектуальну діяльність учнів;
 +
Внаслідок використання ІКТ на уроці історії:  збільшується можливість використання наочних матеріалів на уроці;  інформація подається в зручній для учнів формі – у вигляді графіків, таблиць, діаграм;  використовуються різноманітні аудіовізуальні засоби (музика, графіка, анімація);  полегшується процес оволодіння учнями як репродуктивними уміннями, так і навичками систематизації, класифікації, аналізу і синтезу інформації;  дозволяє повною мірою відновити, реконструювати певний фрагмент історичного процесу. А це, у свою чергу, не дає можливості відділити випадкове від закономірного, суб`єктивне від об`єктивного в ході розвитку того історичного явища, яке вивчається.--[[Користувач:Пустовіт Олег Миколайович|Пустовіт Олег Миколайович]] ([[Обговорення користувача:Пустовіт Олег Миколайович|обговорення]]) 16:03, 12 червня 2016 (EEST)
  
 
==== Проведення та перевірка модульного контролю ====
 
==== Проведення та перевірка модульного контролю ====

Поточна версія на 17:13, 5 квітня 2017

Інтерактивні практичні заняття

Доброго дня. Опрацюйте навчальний матеріал "Мережеві проекти. Сервіси WEB 2.0" та дайте відповіді на запитання:

  1. Чим відрізняється наповнена вікі-сторінка від створеної?
  2. Чи можна у завантаженому шаблоні додати чи видалити розділ?

--Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ (обговорення) 12:40, 9 березня 2016 (EEST)


Ваша відповідь:

  1. Наповнена сторінка від створеної відрізняються за кольором
  2. Узавантаженому шаблоні не можна додавати чи видаляти розділ.--Пустовіт Олег Миколайович (обговорення) 16:05, 11 червня 2016 (EEST)

..--Пустовіт Олег Миколайович (обговорення) 17:09, 5 квітня 2017 (EEST)

Індивідуальні заняття

Доброго дня, шановні колеги!

Пропоную вам попрацювати з Google картами, точніше "сходити на офлайн-екскурсію". Ваша задача знайти об'єкт на карті та дати відповіді у поля форми. Завдання містить 4 кроки. Виконавши Крок 1 - за посиланням маєте змогу перейти до наступного кроку. Уважно читайте анотації.

Для виконання запропонованого завдання Вам потрібно:

  1. Відкрити через Служби Google (вибрати праворуч вгорі) службу Google Карти.
  2. Знайти об'єкт на карті через пошук. Ваш об'єкт - залізничний вокзал "Південний" у м.Києві та перейти у режим перегляду вулиць(взяти ЛКМ праворуч внизу чоловічка і помістити його на об'єкт), вивчити місцевість.
  3. У наступній вкладці відкрити форму індивідуального заняття з ІКТ та вписати відповіді у поля форми Кроку 1, уважно прочитавши анотацію до завдання.
  4. Після надіслання відповідей перейти за посиланням на Крок 2.Дати відповіді.
  5. Після надіслання відповідей перейти за посиланням на Крок 3.Дати відповіді.
  6. Після надіслання відповідей перейти за посиланням на Крок 4.Дати відповіді.

Бажаємо успіхів та чекаємо на відповіді!

--Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ (обговорення) 11:48, 11 квітня 2016 (EEST)


№2. Доброго дня, шановні колеги. Сьогодні у нас з вами друге індивідуальне заняття, на якому вам потрібно створити кросворд за допомогою он-лайн сервісу для створення кросвордів Cross. Виконуйте послідовність дій і все у вас вийде.

  1. Відкрийте ресурс Cross у новій вкладці вашого браузера.
  2. Ознайомтеся з інструкцією по роботі з даним сервісом.
  3. Перегляньте приклад створеного кросворду.
  4. Виберіть будь-яку тему зі свого навчального предмету, складіть до неї питання та відповіді на них, які ви використаєте для створення кросворду.
  5. Створіть он-лайн кросворд. Користуючись інструкцією завантажте собі на комп’ютер у 2-х варіантах та оформіть його за зразком.(див. п.3)
  6. Завантажте кросворд на свій Google-диск, надайте спільний доступ, та розмістіть його за зразком у таблиці індивідуального заняття.

--Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ (обговорення) 11:49, 11 травня 2016 (EEST)

Консультації

Доброго дня. Звертаю Вашу увагу на Ваш випускний проект, у разі виникнення питань з приводу розміщення інформації-із задоволенням вам допоможемо. Успіхів.

--Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ (обговорення) 11:47, 28 квітня 2016 (EEST)

Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)

Доброго дня. Тема нашої з вами дискусії "Використання ІКТ при вивченні історії та суспільних дисциплін у ЗНЗ".

--Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ (обговорення) 13:02, 11 квітня 2016 (EEST)

Внаслідок використання ІКТ на уроці історії: створюються умови для представлення історичних фактів, подій та явищ у різних інтерпретаціях; створюється мережева структура інформації, з великою інформаційною насиченістю і додатковим змістовним потенціалом; знання формуються завдяки залученню різних форм сприйняття; сприйняття, інтерпретація та засвоєння історичних знань відбувається не тільки когнітивним способом, але й споглядальним шляхом; можлива віртуальна реконструкція подій, що стимулює інтелектуальну діяльність учнів;

Внаслідок використання ІКТ на уроці історії:  збільшується можливість використання наочних матеріалів на уроці;  інформація подається в зручній для учнів формі – у вигляді графіків, таблиць, діаграм;  використовуються різноманітні аудіовізуальні засоби (музика, графіка, анімація);  полегшується процес оволодіння учнями як репродуктивними уміннями, так і навичками систематизації, класифікації, аналізу і синтезу інформації;  дозволяє повною мірою відновити, реконструювати певний фрагмент історичного процесу. А це, у свою чергу, не дає можливості відділити випадкове від закономірного, суб`єктивне від об`єктивного в ході розвитку того історичного явища, яке вивчається.--Пустовіт Олег Миколайович (обговорення) 16:03, 12 червня 2016 (EEST)

Проведення та перевірка модульного контролю

Доброго дня. Прошу перейти за посиланням Проведення та перевірка модульного контролюта дати відповіді на запропоновані питання. Уважно прочитайте анотацію.Бажаємо успіхів!

--Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ (обговорення) 11:48, 21 квітня 2016 (EEST)