Відмінності між версіями «ІКТ у викладанні предметів Пустовіт О.М.»
(→Інтерактивні практичні заняття) |
|||
(не показані 4 проміжні версії цього учасника) | |||
Рядок 10: | Рядок 10: | ||
''Ваша відповідь:'' | ''Ваша відповідь:'' | ||
− | # | + | #Наповнена сторінка від створеної відрізняються за кольором |
− | # | + | #Узавантаженому шаблоні не можна додавати чи видаляти розділ.--[[Користувач:Пустовіт Олег Миколайович|Пустовіт Олег Миколайович]] ([[Обговорення користувача:Пустовіт Олег Миколайович|обговорення]]) 16:05, 11 червня 2016 (EEST) |
+ | ..--[[Користувач:Пустовіт Олег Миколайович|Пустовіт Олег Миколайович]] ([[Обговорення користувача:Пустовіт Олег Миколайович|обговорення]]) 17:09, 5 квітня 2017 (EEST) | ||
==== Індивідуальні заняття ==== | ==== Індивідуальні заняття ==== | ||
Рядок 53: | Рядок 54: | ||
--[[Користувач:Герасименко Наталія Вікторівна|Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ]] ([[Обговорення користувача:Герасименко Наталія Вікторівна|обговорення]]) 13:02, 11 квітня 2016 (EEST) | --[[Користувач:Герасименко Наталія Вікторівна|Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ]] ([[Обговорення користувача:Герасименко Наталія Вікторівна|обговорення]]) 13:02, 11 квітня 2016 (EEST) | ||
+ | |||
+ | Внаслідок використання ІКТ на уроці історії: створюються умови для представлення історичних фактів, подій та явищ у різних інтерпретаціях; створюється мережева структура інформації, з великою інформаційною насиченістю і додатковим змістовним потенціалом; знання формуються завдяки залученню різних форм сприйняття; сприйняття, інтерпретація та засвоєння історичних знань відбувається не тільки когнітивним способом, але й споглядальним шляхом; можлива віртуальна реконструкція подій, що стимулює інтелектуальну діяльність учнів; | ||
+ | Внаслідок використання ІКТ на уроці історії: збільшується можливість використання наочних матеріалів на уроці; інформація подається в зручній для учнів формі – у вигляді графіків, таблиць, діаграм; використовуються різноманітні аудіовізуальні засоби (музика, графіка, анімація); полегшується процес оволодіння учнями як репродуктивними уміннями, так і навичками систематизації, класифікації, аналізу і синтезу інформації; дозволяє повною мірою відновити, реконструювати певний фрагмент історичного процесу. А це, у свою чергу, не дає можливості відділити випадкове від закономірного, суб`єктивне від об`єктивного в ході розвитку того історичного явища, яке вивчається.--[[Користувач:Пустовіт Олег Миколайович|Пустовіт Олег Миколайович]] ([[Обговорення користувача:Пустовіт Олег Миколайович|обговорення]]) 16:03, 12 червня 2016 (EEST) | ||
==== Проведення та перевірка модульного контролю ==== | ==== Проведення та перевірка модульного контролю ==== |
Поточна версія на 17:13, 5 квітня 2017
Зміст
Інтерактивні практичні заняття
Доброго дня. Опрацюйте навчальний матеріал "Мережеві проекти. Сервіси WEB 2.0" та дайте відповіді на запитання:
- Чим відрізняється наповнена вікі-сторінка від створеної?
- Чи можна у завантаженому шаблоні додати чи видалити розділ?
--Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ (обговорення) 12:40, 9 березня 2016 (EEST)
Ваша відповідь:
- Наповнена сторінка від створеної відрізняються за кольором
- Узавантаженому шаблоні не можна додавати чи видаляти розділ.--Пустовіт Олег Миколайович (обговорення) 16:05, 11 червня 2016 (EEST)
..--Пустовіт Олег Миколайович (обговорення) 17:09, 5 квітня 2017 (EEST)
Індивідуальні заняття
Доброго дня, шановні колеги!
Пропоную вам попрацювати з Google картами, точніше "сходити на офлайн-екскурсію". Ваша задача знайти об'єкт на карті та дати відповіді у поля форми. Завдання містить 4 кроки. Виконавши Крок 1 - за посиланням маєте змогу перейти до наступного кроку. Уважно читайте анотації.
Для виконання запропонованого завдання Вам потрібно:
- Відкрити через Служби Google (вибрати праворуч вгорі) службу Google Карти.
- Знайти об'єкт на карті через пошук. Ваш об'єкт - залізничний вокзал "Південний" у м.Києві та перейти у режим перегляду вулиць(взяти ЛКМ праворуч внизу чоловічка і помістити його на об'єкт), вивчити місцевість.
- У наступній вкладці відкрити форму індивідуального заняття з ІКТ та вписати відповіді у поля форми Кроку 1, уважно прочитавши анотацію до завдання.
- Після надіслання відповідей перейти за посиланням на Крок 2.Дати відповіді.
- Після надіслання відповідей перейти за посиланням на Крок 3.Дати відповіді.
- Після надіслання відповідей перейти за посиланням на Крок 4.Дати відповіді.
Бажаємо успіхів та чекаємо на відповіді!
--Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ (обговорення) 11:48, 11 квітня 2016 (EEST)
№2. Доброго дня, шановні колеги. Сьогодні у нас з вами друге індивідуальне заняття, на якому вам потрібно створити кросворд за допомогою он-лайн сервісу для створення кросвордів Cross. Виконуйте послідовність дій і все у вас вийде.
- Відкрийте ресурс Cross у новій вкладці вашого браузера.
- Ознайомтеся з інструкцією по роботі з даним сервісом.
- Перегляньте приклад створеного кросворду.
- Виберіть будь-яку тему зі свого навчального предмету, складіть до неї питання та відповіді на них, які ви використаєте для створення кросворду.
- Створіть он-лайн кросворд. Користуючись інструкцією завантажте собі на комп’ютер у 2-х варіантах та оформіть його за зразком.(див. п.3)
- Завантажте кросворд на свій Google-диск, надайте спільний доступ, та розмістіть його за зразком у таблиці індивідуального заняття.
--Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ (обговорення) 11:49, 11 травня 2016 (EEST)
Консультації
Доброго дня. Звертаю Вашу увагу на Ваш випускний проект, у разі виникнення питань з приводу розміщення інформації-із задоволенням вам допоможемо. Успіхів.
--Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ (обговорення) 11:47, 28 квітня 2016 (EEST)
Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)
Доброго дня. Тема нашої з вами дискусії "Використання ІКТ при вивченні історії та суспільних дисциплін у ЗНЗ".
--Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ (обговорення) 13:02, 11 квітня 2016 (EEST)
Внаслідок використання ІКТ на уроці історії: створюються умови для представлення історичних фактів, подій та явищ у різних інтерпретаціях; створюється мережева структура інформації, з великою інформаційною насиченістю і додатковим змістовним потенціалом; знання формуються завдяки залученню різних форм сприйняття; сприйняття, інтерпретація та засвоєння історичних знань відбувається не тільки когнітивним способом, але й споглядальним шляхом; можлива віртуальна реконструкція подій, що стимулює інтелектуальну діяльність учнів;
Внаслідок використання ІКТ на уроці історії: збільшується можливість використання наочних матеріалів на уроці; інформація подається в зручній для учнів формі – у вигляді графіків, таблиць, діаграм; використовуються різноманітні аудіовізуальні засоби (музика, графіка, анімація); полегшується процес оволодіння учнями як репродуктивними уміннями, так і навичками систематизації, класифікації, аналізу і синтезу інформації; дозволяє повною мірою відновити, реконструювати певний фрагмент історичного процесу. А це, у свою чергу, не дає можливості відділити випадкове від закономірного, суб`єктивне від об`єктивного в ході розвитку того історичного явища, яке вивчається.--Пустовіт Олег Миколайович (обговорення) 16:03, 12 червня 2016 (EEST)
Проведення та перевірка модульного контролю
Доброго дня. Прошу перейти за посиланням Проведення та перевірка модульного контролюта дати відповіді на запропоновані питання. Уважно прочитайте анотацію.Бажаємо успіхів!
--Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ (обговорення) 11:48, 21 квітня 2016 (EEST)