Відмінності між версіями «Соціально-гуманітарний кредитний модуль Бесараб Н.І.»
(→Інтерактивні практичні заняття) |
(→Інтерактивні практичні заняття) |
||
Рядок 10: | Рядок 10: | ||
--[[Користувач:Рідченко Людмила Олександрівна|Рідченко Людмила Олександрівна]] ([[Обговорення користувача:Рідченко Людмила Олександрівна|обговорення]]) 11:31, 26 січня 2015 (EET) | --[[Користувач:Рідченко Людмила Олександрівна|Рідченко Людмила Олександрівна]] ([[Обговорення користувача:Рідченко Людмила Олександрівна|обговорення]]) 11:31, 26 січня 2015 (EET) | ||
+ | ---- | ||
+ | Ваші відповіді: | ||
+ | # | ||
+ | # | ||
+ | |||
+ | ---- | ||
+ | Доброго дня, Наталія Іванівна. За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням [https://drive.google.com/file/d/0B7Zy9RBTRleUMUhDd1A0UTBpdzQ/view?usp=sharing інтерактивного практичного заняття №2] Освіта в Україні та країнах світу. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання: | ||
+ | |||
+ | |||
+ | |||
+ | З повагою Людмила Олександрівна Рідченко. | ||
+ | |||
+ | |||
---- | ---- | ||
Ваші відповіді: | Ваші відповіді: |
Версія за 01:09, 2 лютого 2015
Зміст
Інтерактивні практичні заняття
Доброго дня, Наталія Іванівна. За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням інтерактивного практичного заняття №1 Філософія і соціологія освіти. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання:
1. Обґрунтуйте, чому необхідне філософське дослідження освіти?
2. Визначте основні завдання філософії та соціології освіти?
З повагою Людмила Олександрівна Рідченко.
--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 11:31, 26 січня 2015 (EET)
Ваші відповіді:
Доброго дня, Наталія Іванівна. За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням інтерактивного практичного заняття №2 Освіта в Україні та країнах світу. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання:
З повагою Людмила Олександрівна Рідченко.
Ваші відповіді: