Відмінності між версіями «Соціально-гуманітарний кредитний модуль Пономаренко Н.А.»
Матеріал з HistoryPedia
(→Інтерактивні практичні заняття) |
(→Інтерактивні практичні заняття) |
||
| Рядок 12: | Рядок 12: | ||
# | # | ||
# | # | ||
| + | |||
| + | ---- | ||
==== Індивідуальні заняття ==== | ==== Індивідуальні заняття ==== | ||
Версія за 13:03, 2 лютого 2015
Зміст
Інтерактивні практичні заняття
Доброго дня, Наталя Анатоліївна! За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням інтерактивного практичного заняття №1 Філософія і соціологія освіти. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання:
- Обґрунтуйте, чому необхідне філософське дослідження освіти?
- Визначте основні завдання філософії та соціології освіти?
З повагою Людмила Олександрівна Рідченко.
--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 12:11, 26 січня 2015 (EET)
Ваші відповіді: