Відмінності між версіями «ІКТ у викладанні предметів Коваленко С.О.»
(→Консультації) |
(→Консультації) |
||
Рядок 36: | Рядок 36: | ||
==== Консультації ==== | ==== Консультації ==== | ||
Доброго дня, шановні колеги. Уважно перегляньте індивідуалні завдання у таблиці, віправте зауваження, якщо виникають питання у ході виконання завдань чи випускного проекту - звертайтеся. | Доброго дня, шановні колеги. Уважно перегляньте індивідуалні завдання у таблиці, віправте зауваження, якщо виникають питання у ході виконання завдань чи випускного проекту - звертайтеся. | ||
− | --[[Користувач:Герасименко Наталія Вікторівна|Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ]] ([[Обговорення користувача:Герасименко Наталія Вікторівна|обговорення]]) | + | --[[Користувач:Герасименко Наталія Вікторівна|Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ]] ([[Обговорення користувача:Герасименко Наталія Вікторівна|обговорення]]) 12:30, 24 квітня 2017 (EEST) |
====Тематичні дискусії (Інтернет-семінари) ==== | ====Тематичні дискусії (Інтернет-семінари) ==== |
Версія за 17:19, 23 травня 2017
Зміст
Інтерактивні практичні заняття
Доброго дня. Дайте відповіді на питання, вписавши відповіді у відповідні поля документу за посиланням:
Питання №1.
- Що таке "мережевий проект"?
--Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ (обговорення) 11:02, 09 березня 2017 (EEST)
Доброго дня. Дайте відповіді на питання, вписавши відповіді у відповідні поля документу за посиланням:
Патання №2.
- Яким знаком вікі-розмітки визначається розділ на сторінці?
--Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ (обговорення) 11:01, 10 березня 2017 (EEST)
Індивідуальні заняття
Доброго дня, колеги. Пропоную попрацювати з он-лайн кросвордом.Прочитайте уважно індивідуальне завдання, виконайте його:
- Відкрийте за посиланням кросворд, розгадайте його. Відповіді вписуєте з клавіатури, питання розміщені праворуч.
- По завершенню роботи звірити відповіді, натиснувши на кнопку «Ну все!Сверяем».
- Зробити скіншот розгаданого кросворду з кількістю відповідей.
- Зберегти зображення у форматі *. JPG на свій комп’ютер з ім’ям «Кросворд_Ваше прізвище».
- Розмістити зображення на свій Google-Диск, надати спільний доступ та розмістити у таблицю за зразком.
Як зберегти зображення зі скріншоту – читайте тут.
--Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ (обговорення) 12:41, 14 квітня 2017 (EEST)
Шановні колеги! Прочитайте уважно пункти завдання та виконайте його, попередньо переглянувши відеоматеріал (!відеоінструкція озвучена). https://www.youtube.com/watch?v=CHruaTXGk8g
Завдання. Використовуючи службу Google-карти знайти майдан Свободи у м. Харкові, провести екскурсію по майдану та з’ясувати: скільки колон містить будівля Харківської ОДА, визначити, логотипи яких організацій розміщені поруч праворуч та ліворуч на будівлях, що розміщено напроти ХОДА та прочитати надпис на об’єкті. Відповіді впишіть у запропоновану форму.
Консультації
Доброго дня, шановні колеги. Уважно перегляньте індивідуалні завдання у таблиці, віправте зауваження, якщо виникають питання у ході виконання завдань чи випускного проекту - звертайтеся. --Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ (обговорення) 12:30, 24 квітня 2017 (EEST)
Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)
Шановні колеги! За посиланням Проблеми розвитку сучасної української школи, шляхи вирішення розміщений майданчик для дискусій вашої групи. Перейдіть на сторінку, у розділі «ІКТ у викладанні предметів» ознайомтесь з питанням дискусії та висловіть свою думку щодо існування проблем у вашому закладі та як, на вашу думку, можна їх подолати. Відповідь впишіть у місце вашого варіанту (номер варіанту – це ваш номер у списку групи). Бажаю успіхів!
--Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ (обговорення) 13:17, 10 квітня 2017 (EEST)
Шановні колеги. Звертаю вашу увагу на дискусію, дякую учасникам і прошу приєднатися іншим.