Відмінності між версіями «Обговорення:Педагогічна інноватика Наумко Л.М.»

Матеріал з HistoryPedia
Перейти до: навігація, пошук
(Створена сторінка: Термін "педагогічна технологія" використовувся по різному. У 40-50 роки термін означав за...)
 
 
Рядок 1: Рядок 1:
 
Термін "педагогічна технологія" використовувся по різному. У 40-50 роки термін означав застосування інженерної думки в навчальному процесі.В середині 50-60 років запровадження програмованого навчання. В 80- роках характеризується інформатикою та створенням комп'ютерних лабораторій, дисплейних класів. Дискусія про сутність педагогічної технології зводиться до зіткнення двох точок зору. Одні вважають педагогічну технологію комплексом сучасних технічних засобів навчання,а другі вважають її процесом комунікації. Окрему групу становлять автори, які поєднують у понятті "педагогічні технології" засоби і процес н--[[Користувач:Наумко Любов Миколаївна|Наумко Любов Миколаївна]] ([[Обговорення користувача:Наумко Любов Миколаївна|обговорення]]) 15:34, 24 травня 2017 (EEST)авчання.Педагогічна технологія це педагогічна система, в якій використання засобів навчання лідвищує ефективність навчального процесу.
 
Термін "педагогічна технологія" використовувся по різному. У 40-50 роки термін означав застосування інженерної думки в навчальному процесі.В середині 50-60 років запровадження програмованого навчання. В 80- роках характеризується інформатикою та створенням комп'ютерних лабораторій, дисплейних класів. Дискусія про сутність педагогічної технології зводиться до зіткнення двох точок зору. Одні вважають педагогічну технологію комплексом сучасних технічних засобів навчання,а другі вважають її процесом комунікації. Окрему групу становлять автори, які поєднують у понятті "педагогічні технології" засоби і процес н--[[Користувач:Наумко Любов Миколаївна|Наумко Любов Миколаївна]] ([[Обговорення користувача:Наумко Любов Миколаївна|обговорення]]) 15:34, 24 травня 2017 (EEST)авчання.Педагогічна технологія це педагогічна система, в якій використання засобів навчання лідвищує ефективність навчального процесу.
 +
Педагогічна технологія досліджує весь навчальний процес у цілому, розглядає його як систему, об'єднує і нові концепції прцесу навчання і проблему відшукування нових засобів та методів навчання.Освітні технології є стратегіями розвитку національного, державного, регіонального і муніципального освітнього простору.Педагогічна технологія відображає тактику реалізації освітніх технологій.Технологія навчання це процес його організації, методи і форми роботи вчителя, діяльність учителя з керування процесом засвоєння матеріалу, оцінювання знань учнів тощо.--[[Користувач:Наумко Любов Миколаївна|Наумко Любов Миколаївна]] ([[Обговорення користувача:Наумко Любов Миколаївна|обговорення]]) 15:54, 24 травня 2017 (EEST)

Поточна версія на 15:58, 24 травня 2017

Термін "педагогічна технологія" використовувся по різному. У 40-50 роки термін означав застосування інженерної думки в навчальному процесі.В середині 50-60 років запровадження програмованого навчання. В 80- роках характеризується інформатикою та створенням комп'ютерних лабораторій, дисплейних класів. Дискусія про сутність педагогічної технології зводиться до зіткнення двох точок зору. Одні вважають педагогічну технологію комплексом сучасних технічних засобів навчання,а другі вважають її процесом комунікації. Окрему групу становлять автори, які поєднують у понятті "педагогічні технології" засоби і процес н--Наумко Любов Миколаївна (обговорення) 15:34, 24 травня 2017 (EEST)авчання.Педагогічна технологія це педагогічна система, в якій використання засобів навчання лідвищує ефективність навчального процесу. Педагогічна технологія досліджує весь навчальний процес у цілому, розглядає його як систему, об'єднує і нові концепції прцесу навчання і проблему відшукування нових засобів та методів навчання.Освітні технології є стратегіями розвитку національного, державного, регіонального і муніципального освітнього простору.Педагогічна технологія відображає тактику реалізації освітніх технологій.Технологія навчання це процес його організації, методи і форми роботи вчителя, діяльність учителя з керування процесом засвоєння матеріалу, оцінювання знань учнів тощо.--Наумко Любов Миколаївна (обговорення) 15:54, 24 травня 2017 (EEST)