Відмінності між версіями «ІКТ у викладанні предметів Коваленко Л.М»

Матеріал з HistoryPedia
Перейти до: навігація, пошук
(Інтерактивні практичні заняття)
(Інтерактивні практичні заняття)
Рядок 16: Рядок 16:
  
 
--[[Користувач:Герасименко Наталія Вікторівна|Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ]] ([[Обговорення користувача:Герасименко Наталія Вікторівна|обговорення]]) 13:06, 05 травня 2017 (EEST)
 
--[[Користувач:Герасименко Наталія Вікторівна|Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ]] ([[Обговорення користувача:Герасименко Наталія Вікторівна|обговорення]]) 13:06, 05 травня 2017 (EEST)
 +
 +
Розділ на сторінці позначається знаком «=» (== Назва розділу ==).--[[Користувач:Коваленко Любов Миколаївна|Коваленко Любов Миколаївна]] ([[Обговорення користувача:Коваленко Любов Миколаївна|обговорення]]) 02:18, 3 червня 2017 (EEST)
  
 
==== Індивідуальні заняття ====
 
==== Індивідуальні заняття ====

Версія за 02:22, 3 червня 2017

Інтерактивні практичні заняття

Доброго дня. Дайте відповіді на питання, вписавши відповіді у відповідні поля документу за посиланням:

Питання №1.

  1. Що таке "мережевий проект"?

--Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ (обговорення) 11:37, 24 квітня 2017 (EEST)


"МЕРЕЖЕВИЙ ПРОЕКТ" - це проект з використанням Web 2.0 технологій для швидкого обміну інформацією в Інтернет-мережах, в тому числі, і для навчання з різноманітною метою та цілями.--Коваленко Любов Миколаївна (обговорення) 02:04, 3 червня 2017 (EEST)

Доброго дня. Дайте відповіді на питання, вписавши відповіді у відповідні поля документу за посиланням:

Патання №2.

  1. Яким знаком вікі-розмітки визначається розділ на сторінці?

--Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ (обговорення) 13:06, 05 травня 2017 (EEST)

Розділ на сторінці позначається знаком «=» (== Назва розділу ==).--Коваленко Любов Миколаївна (обговорення) 02:18, 3 червня 2017 (EEST)

Індивідуальні заняття

Консультації

Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)

Проведення та перевірка модульного контролю