Відмінності між версіями «Обговорення користувача:Матковська Марина Вікторівна»
(Створена сторінка: {{subst:Шаблон:Курси}}) |
(→Індивідуальні заняття) |
||
(не показані 46 проміжних версій 19 учасників) | |||
Рядок 1: | Рядок 1: | ||
− | == | + | ==Педагогічна інноватика== |
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | === | + | ===Інтерактивні практичні заняття=== |
− | = | + | [https://drive.google.com/file/d/0ByyeNZF7634zNU5hZnBXUm8zcjg/edit?usp=sharing Лекція 1 Загальні засади педагогічної інноватики] |
− | === | + | |
− | + | ===Індивідуальні заняття=== | |
− | + | ||
− | + | Шановні колеги! Опрацюйте наведену нижче літературу та виконайте завдання: | |
− | - | + | |
− | + | :1.Баханов К.О. Інноваційні системи, технології та моделі навчання в школі: Монографія. —Запоріжжя: Просвіта, 2000. — 160 с. | |
− | + | :2. Освітні технологи: Навч.- метод. посіб. / О. М. Пехота, А. 3. Кіктенко, О.М. Любарська та ін.; За заг. ред. О.М. Пєхоти. —К: А.С.К.,2001.— 256с. | |
− | + | ||
− | + | *Завдвння № 1. Дайте відповідь на питання : Чому «технологія» є більш ефективним засобом освіти, розвитку і виховання учнів ніж «методика»? | |
− | + | «Технологія» в загальнопедагогічному розумінні характеризує цілісний освітній процес з його метою, змістом і методами навчання,носить більше універсальний характер. Методика ж - більш індивідуалізована сукупність прийомів і способів навчання. Вона залежить від особистості вчителя, його темпераменту й уміння. Також технологію від методики відрізняють два принципові моменти: планування дій та досянення кінцевого результату. Методика - це узагальнення досвіду--[[Користувач:Коваленко Сергій Олександрович|Коваленко Сергій Олександрович]] ([[Обговорення користувача:Коваленко Сергій Олександрович|обговорення]]) 21:06, 30 березня 2017 (EEST) | |
− | + | ||
− | === | + | ===Консультації=== |
− | - | + | Колеги! Тема нашої консультації "Особливості педагогічних технологій та впровадження їх у навчально-виховний процес". Якщо Ви маєте питання, прошу звертайтесь. |
− | + | ||
− | + | ===Тематичні дискусії(інтернет-семінари)=== | |
− | + | ||
− | + | ||
− | + |
Поточна версія на 11:56, 18 червня 2017
Зміст
Педагогічна інноватика
Інтерактивні практичні заняття
Лекція 1 Загальні засади педагогічної інноватики
Індивідуальні заняття
Шановні колеги! Опрацюйте наведену нижче літературу та виконайте завдання:
- 1.Баханов К.О. Інноваційні системи, технології та моделі навчання в школі: Монографія. —Запоріжжя: Просвіта, 2000. — 160 с.
- 2. Освітні технологи: Навч.- метод. посіб. / О. М. Пехота, А. 3. Кіктенко, О.М. Любарська та ін.; За заг. ред. О.М. Пєхоти. —К: А.С.К.,2001.— 256с.
- Завдвння № 1. Дайте відповідь на питання : Чому «технологія» є більш ефективним засобом освіти, розвитку і виховання учнів ніж «методика»?
«Технологія» в загальнопедагогічному розумінні характеризує цілісний освітній процес з його метою, змістом і методами навчання,носить більше універсальний характер. Методика ж - більш індивідуалізована сукупність прийомів і способів навчання. Вона залежить від особистості вчителя, його темпераменту й уміння. Також технологію від методики відрізняють два принципові моменти: планування дій та досянення кінцевого результату. Методика - це узагальнення досвіду--Коваленко Сергій Олександрович (обговорення) 21:06, 30 березня 2017 (EEST)
Консультації
Колеги! Тема нашої консультації "Особливості педагогічних технологій та впровадження їх у навчально-виховний процес". Якщо Ви маєте питання, прошу звертайтесь.