Відмінності між версіями «Обговорення користувача:Матковська Марина Вікторівна»

Матеріал з HistoryPedia
Перейти до: навігація, пошук
(Індивідуальні заняття)
 
(не показані 45 проміжних версій 19 учасників)
Рядок 9: Рядок 9:
  
 
:1.Баханов К.О. Інноваційні системи, технології та моделі навчання в школі: Монографія. —Запоріжжя: Просвіта, 2000. — 160 с.
 
:1.Баханов К.О. Інноваційні системи, технології та моделі навчання в школі: Монографія. —Запоріжжя: Просвіта, 2000. — 160 с.
:2. Освітні технологи: Навч.-метод, посіб. / О. М. Пехота, А. 3. Кіктенко, О.М. Любарська та ін.; За заг. ред. О.М. Пєхоти. —К: А.С.К.,2001.— 256с.
+
:2. Освітні технологи: Навч.- метод. посіб. / О. М. Пехота, А. 3. Кіктенко, О.М. Любарська та ін.; За заг. ред. О.М. Пєхоти. —К: А.С.К.,2001.— 256с.
  
*Завдання № 1.  З наведеного теоретичного  матеріалу виокреміть ключові слова та розшифруйте  їх.
+
*Завдвння № 1.  Дайте відповідь на питання : Чому «технологія» є більш ефективним засобом освіти, розвитку і виховання учнів ніж «методика»?
*Завдвння № 2.  Дайте відповідь на питання : Чому «технологія» є більш ефективним засобом освіти, розвитку і виховання учнів ніж «методика»?
+
«Технологія»  в загальнопедагогічному розумінні характеризує цілісний освітній процес з його метою, змістом і методами навчання,носить більше універсальний характер. Методика ж - більш індивідуалізована сукупність прийомів і способів навчання. Вона залежить від особистості вчителя, його темпераменту й уміння. Також технологію від методики відрізняють два принципові моменти: планування дій та досянення кінцевого результату. Методика - це узагальнення досвіду--[[Користувач:Коваленко Сергій Олександрович|Коваленко Сергій Олександрович]] ([[Обговорення користувача:Коваленко Сергій Олександрович|обговорення]]) 21:06, 30 березня 2017 (EEST)
Технологія є більш ефективним засобом освіти,розвитку і виховання тому,що вона є сукупністю психолго-педагогічних настанов,які визначають спеціальний підхід композицію форм у навчально-виховному процесі а "методика є спосіб досягнення мети.--[[Користувач:Фурманова Тетяна Федорівна|Фурманова Тетяна Федорівна]] 10:27, 3 листопада 2014 (EET)
+
Ключовими словами є: інноваційні системи, технологія навчання, модель навчання. Інноваційні системи – це цілісні конструкції навчального процесу, які органічно поєднують змістовний, суб’єкт - суб’єктивний та організаційно – технологічний компоненти. Технологія навчання – це обґрунтована дидактична система, яка гарантує досягнення певної навчальної мети через чітко визначену послідовність дій, спроектованих на розв’язання проміжних цілей і наперед визначних кінцевих результатів.Модель навчання – це загальна схема або план діяльності педагога при здійсненні навчального процесу, основу якого складає переважаюча діяльність учнів, організована і створювана вчителем.Технологія навчання є більш висока стадія розвитку методики. Вона дає можливість попередньо  проектувати процес навчання та виховання, відтворювати їх в педагогічній практиці, контролювати якість досягнення поставленої дидактичної мети, дає можливість вибрати оптимальні методи, форми і засоби навчання та виховання, дозволяє вчасно і оперативно коригувати процес навчання, гарантувати високу якість навчально - виховного процесу.--[[Користувач:Гаркуша Любов Степанівна|Гаркуша Любов Степанівна]] 16:20, 9 листопада 2014 (EET)
+
  
 
===Консультації===
 
===Консультації===
Колеги! Тема нашої  консультації "Особливості педагогічних технологій та впровадження їх у навчально-виховний процес". Якщо Ви маєте питання, прошу звертайтесь. Сподіваюсь,  що буду корисною.
+
Колеги! Тема нашої  консультації "Особливості педагогічних технологій та впровадження їх у навчально-виховний процес". Якщо Ви маєте питання, прошу звертайтесь.
  
 
===Тематичні дискусії(інтернет-семінари)===
 
===Тематичні дискусії(інтернет-семінари)===

Поточна версія на 11:56, 18 червня 2017

Педагогічна інноватика

Інтерактивні практичні заняття

Лекція 1 Загальні засади педагогічної інноватики

Індивідуальні заняття

Шановні колеги! Опрацюйте наведену нижче літературу та виконайте завдання:

1.Баханов К.О. Інноваційні системи, технології та моделі навчання в школі: Монографія. —Запоріжжя: Просвіта, 2000. — 160 с.
2. Освітні технологи: Навч.- метод. посіб. / О. М. Пехота, А. 3. Кіктенко, О.М. Любарська та ін.; За заг. ред. О.М. Пєхоти. —К: А.С.К.,2001.— 256с.
  • Завдвння № 1. Дайте відповідь на питання : Чому «технологія» є більш ефективним засобом освіти, розвитку і виховання учнів ніж «методика»?

«Технологія» в загальнопедагогічному розумінні характеризує цілісний освітній процес з його метою, змістом і методами навчання,носить більше універсальний характер. Методика ж - більш індивідуалізована сукупність прийомів і способів навчання. Вона залежить від особистості вчителя, його темпераменту й уміння. Також технологію від методики відрізняють два принципові моменти: планування дій та досянення кінцевого результату. Методика - це узагальнення досвіду--Коваленко Сергій Олександрович (обговорення) 21:06, 30 березня 2017 (EEST)

Консультації

Колеги! Тема нашої консультації "Особливості педагогічних технологій та впровадження їх у навчально-виховний процес". Якщо Ви маєте питання, прошу звертайтесь.

Тематичні дискусії(інтернет-семінари)