Відмінності між версіями «Соціально-гуманітарний кредитний модуль Тереіна С.С.»
(→Інтерактивні практичні заняття) |
(→Проведення та перевірка модульного контролю) |
||
(не показано 7 проміжних версій цього учасника) | |||
Рядок 36: | Рядок 36: | ||
міркувати і приймати рішення; 8) орієнтація трудо- | міркувати і приймати рішення; 8) орієнтація трудо- | ||
вої діяльності на обслуговування; 9) навики ведення | вої діяльності на обслуговування; 9) навики ведення | ||
− | переговорів; 10) когнітивна гнучкіст...... | + | переговорів; 10) когнітивна гнучкіст......--[[Користувач:Тереніна Світлана Сергіївна|Тереніна Світлана Сергіївна]] ([[Обговорення користувача:Тереніна Світлана Сергіївна|обговорення]]) 08:07, 10 жовтня 2017 (EEST) |
Рядок 59: | Рядок 59: | ||
---- | ---- | ||
'''Ваші відповіді:''' | '''Ваші відповіді:''' | ||
− | + | П - запропонувала б зорієнтувати нашу школу на навчання по напрямках, як у США (академічний,загальний і виробничий) | |
− | + | Р - В моїй практиці було два таких випадки:років 15 тому у 5 клас прийшла дівчинка, яка майже не говорила, бо соромилась. Тому відповіді на уроках вона мені здавала в малюнках(малювала дуже гарно) і в тестах. А випускник 2012 року писав на уроках історії есе, йому було легше викласти свої думки на папері, ніж вголос. Але про ці мої "новшества" мало хто знав. В той час я виходила із ситуації,як могла, а виявляється зараз, що застосовувала елементи практики європейських країн. | |
− | + | І - я думаю,що багатьом моїм учням сподобалось би американське ставлення до тієї дитини(людини), яка досягла успіху в якійсь справі. Особливо в селі є діти, яким не дається наука, але вони гарно уміють зробити щось своїми руками. Наша система освіти не враховує таких дітей. Тому вони ходять у невстигаючих. | |
− | + | М -Крім історії я викладаю християнську етику у початкових класах.На цих уроках може статися, що завгодно. Дитина може залізти під парту і там щось малювати, бо їй лежачи це робити краще. Інші будуть робити теж. І треба виходити з ситуації - хід уроку змінювати, пристосовуватись і, можливо, це і буде елемент системи освіти якоїсь європейської країни. | |
− | + | А - прийняття реформи української школи -цього не достатньо. Треба йти далі і продовжувати не тільки впроваджувати бездумно освітні технології,методики країн світу, а не відмовлятися й від свого освітнього досвіду. Хіба він у нас малий? Треба інформативно до змін готувати суспільство, треба готувати якісні педагогічні кадри(а не ті, що за результатами ЗНО набрали найнижчу кількість балів і пішли в педвузи), треба мати якісні навчальні підручники і не таку розмаїтість як зараз,треба дати можливість учителю творчо підходити до викладання основ свого предмета, треба зменшити кількість регламентуючих,зобовязувальних,відписувальних і ін. непотрібних документів у школі. Я не говорю про заробітну плату, про соціольний захист учителя, про захист його конституційних прав іт. д. А ще у селі не можна закривати школу. Не буде школи - зникне село. Це дуже прикро.--[[Користувач:Тереніна Світлана Сергіївна|Тереніна Світлана Сергіївна]] ([[Обговорення користувача:Тереніна Світлана Сергіївна|обговорення]]) 09:02, 10 жовтня 2017 (EEST) | |
− | + | ||
---- | ---- | ||
---- | ---- | ||
Рядок 139: | Рядок 138: | ||
---- | ---- | ||
'''Ваша відповідь:''' | '''Ваша відповідь:''' | ||
− | + | Освіта в країнах Євросоюзу перебуває у стані постійних змін.У нас теж. Але наші зміни чітко не продумані,несплановані, і що найприкріше не системні. А ще наша система освіти і до цих пір не позбавилась радянського консерватизму. Це їй дуже шкодить. Нововведення у фінській школі я оцінюю позитивно і вважаю, що інтегрувати в українську школу їх можна з великою користю. А можливо елементи фінської освіти уже в школах і є. Наприклад, у нашій школі учителі під час обіду не сідають окремо, а бідають із своїми учнями. Це наша шкільна традиція і існує вона не один рік.--[[Користувач:Тереніна Світлана Сергіївна|Тереніна Світлана Сергіївна]] ([[Обговорення користувача:Тереніна Світлана Сергіївна|обговорення]]) 09:33, 10 жовтня 2017 (EEST) | |
Рядок 153: | Рядок 152: | ||
---- | ---- | ||
'''Ваша відповідь''' | '''Ваша відповідь''' | ||
− | + | Я обираю сторітеллінг. Це донесення складної інформації через якусь повчальну історію. Я часто це роблю через притчі. Вони мотивують, спонукають до дії, примушують мислити. Можна пояснити складне простими словами і на конкретних прикладах. Виділяється головна думка і зазвичай є виховний момент. А це немаловажливо.--[[Користувач:Тереніна Світлана Сергіївна|Тереніна Світлана Сергіївна]] ([[Обговорення користувача:Тереніна Світлана Сергіївна|обговорення]]) 09:47, 10 жовтня 2017 (EEST) | |
Рядок 168: | Рядок 167: | ||
'''Ваша відповідь''' | '''Ваша відповідь''' | ||
− | + | Я обираю метод проблемного навчання. При використанні цього методу завданння вчителя не передавати готові знання, накопичені людством, а в тому, щоб навчити школярів учитися, сформувати позитивну мотивацію навчання, різнобічні пізнавальні інтереси, здатність до свідомого і самостійного засвоєння знань і вмінь в умовах проблемної ситуації. Використання проблемних завдань є дієвим етапом організації роботи з учнями. На відміну від звичайних уроків, проблемне навчання спирається не тільки на пізнання історичних фактів та подій, а на розкриття причинно-наслідкових зв’язків. Головне завдання для вчителя -це вірно сформулювати проблему. Від цього залежить успіх та результативність уроку. До прикладу візьмемо урок в 11 кл. "Дисидентський рух 60-80-х рр.в Україні" проблемне питання, яке доцільно поставити на початку уроку - "Дисидентський рух проти радянського Левіафана-це поразка чи перемога?"(Левіафан -велике морське чудовисько,що пожирало все навкруги (з біблійної міфології)). Протягом уроку учні під керівництвом учителя працюють з різними джерелами інформації по темі(життєпис учасників руху,анекдоти того часу,свідчення очевидців,літературні твори), вивчивши причини,мету,напрямки,прояви дисиденства і боротьбу влади з ним -висловлюють свою думку щодо проблемного питання.В ході цього уроку учні будуть не пасивними споживачами інформації, а активними учасниками процесу вивчення і вирішення проблеми. А це означає -глибоке засвоєння матеріалу і наслідків вивченої проблеми.--[[Користувач:Тереніна Світлана Сергіївна|Тереніна Світлана Сергіївна]] ([[Обговорення користувача:Тереніна Світлана Сергіївна|обговорення]]) 15:47, 10 жовтня 2017 (EEST) | |
Рядок 186: | Рядок 185: | ||
---- | ---- | ||
'''Ваші відповіді''' | '''Ваші відповіді''' | ||
− | + | Зміни в програмах - ще не є змінами у навчальному процесі,а тим більше, вони не здійснюють основні засади реформи освіти в цілому. Щоб здійснити компетентнісний підхід, орієнтацію на учня, на формування у нього цінностей для успішного життя-треба працювати не один рік.--[[Користувач:Тереніна Світлана Сергіївна|Тереніна Світлана Сергіївна]] ([[Обговорення користувача:Тереніна Світлана Сергіївна|обговорення]]) 16:12, 10 жовтня 2017 (EEST) | |
Рядок 202: | Рядок 201: | ||
--[[Користувач:Ніколаєнко Світлана Петрівна|Ніколаєнко Світлана Петрівна]] ([[Обговорення користувача:Ніколаєнко Світлана Петрівна|обговорення]]) | --[[Користувач:Ніколаєнко Світлана Петрівна|Ніколаєнко Світлана Петрівна]] ([[Обговорення користувача:Ніколаєнко Світлана Петрівна|обговорення]]) | ||
− | ---- | + | ----Я думаю, що є щастя в освіті.В школі я пропрацювала 33 роки.Коли подумки повертаюся назад, в минуле, і задаю собі питання про те, чи не хотіла б змінити собі професію. Відповідаю:"Ні". Я щаслив |
+ | а з того, що Учитель. Ніколи не соромилася цього і не жалкувала про свій вибір. Гордо йшла по життю,хоча були прикрощі, падіння,непорозуміння, низька зарплата, неповага до вчительської роботи. Головним мірилом моєї роботи була совість і мої учні. Щиро радію, коли вони досягають успіхів, стаючи не тільки вчителями, але просто гарними людьми. Дуже люблю притчу, яка, на мою думку, виражає сутність роботи вчителя: робітники тягають на гору каміння. Одного із них запитали, для чого вони це роблять. Він відповів:"Не знаю.Тягаємо це кляте каміння на ту ось гору і все." Запитали іншого.Він відповів:"Тягаю каміння на гору, бо треба заробляти гроші, щоб прогодувати родину". А третій відповів: "Я будую ХРАМ".Ось так і кожен справжній учитель - будує храм освіченості, вихованості, любові,толерантності для своїх учнів. І,повірте,він від цього щасливий.--[[Користувач:Тереніна Світлана Сергіївна|Тереніна Світлана Сергіївна]] ([[Обговорення користувача:Тереніна Світлана Сергіївна|обговорення]]) 16:31, 10 жовтня 2017 (EEST) |
Поточна версія на 16:35, 10 жовтня 2017
Зміст
Інтерактивні практичні заняття
Вітаю, шановні колеги! Це інтерактивне практичне заняття присвячене темі "Четверта промислова революція", яка вже зараз непомітно:)) розгортається перед нами. Пропоную для знайомства з цим явищем перейти за наступними посиланнями:
- К. Шваб. Четверта промислова революція: як до неї готуватися;
- Четверта індустріальна революція і освіта;
- Кулик В. Трансформація професійних компетенцій відповідно до вимог інформаційного суспільства.
Після вивчення матеріалів поділіться своїми думками щодо наступного:
1. Які переваги несе людям четверта промислова революція?
2. Які ризики вона має?
3. Які компетентності мусить мати людина епохи четвертої промислової революції?
--Ніколаєнко Світлана Петрівна (обговорення)
Ваші відповіді:
1 Можливості мільярдів людей, постійно з'єднаних один з одним за допомогою мобільних пристроїв дають доступ до всіх знань людстваотужності і дедалі більші обсяги даних дозволили нам за останні кілька років здійснювати все нові і нові прориви в створенні штучного інтелекту: існують програми, які розробляють нові ліки і нові алгоритми, що пророкують нові віяння в нашій культурі.
Цифрові технології кожен день сполучаються з матеріальними. Інженери, дизайнери, архітектори - всі вони працюють з комп'ютерним моделюванням, 3D-печаткою, розробляють нові матеріали, цікавляться синтетичної біологією. Все це наближає нас до симбіозу людини з мікроорганізмами всередині його тіла, зі споживаними продуктами, навіть з будівлями, в яких він буде жити.. Незабаром ці можливості зростуть багаторазово; відбуваються все нові прориви в небачених досі галузях - штучний інтелект, роботехніка, Інтернет Речей, автономний транспорт, 3D-друк, нанотехнології, матеріалознавство, нові батареї, квантові комп'ютери.
Вже сьогодні ми стикаємося з штучним інтелектом - автономні машини, дрони, віртуальні помічники, програми-перекладачі, програми-радники. Постійне зростання обчислювальної потужності і дедалі більші обсяги даних дозволили нам за останні кілька років здійснювати все нові і нові прориви в створенні штучного інтелекту: існують програми, які розробляють нові ліки і нові алгоритми, що пророкують нові віяння в нашій культурі.Але в той же час нова революція, як зауважують економісти Ерік Брінолфссон і Ендрю Макафі, може і посилити фінансову та соціальну нерівність у світі, порушивши роботу ринків праці. Автоматизація виробництва призведе до того, що машини витіснять з ринку праці безліч людей, що тільки збільшить розрив між прибутковістю капіталу і прибутковістю праці. Можливо, втім, що заміна працівників на машини в загальному приведе до зростання кількості безпечних і добре оплачуваних професій..
2. Нова революція посилить фінансову та соціальну нерівність у світі, порушить роботу ринків праці. Автоматизація виробництва призведе до того, що машини витіснять з ринку праці безліч людей, що тільки збільшить розрив між прибутковістю капіталу і прибутковістю праці. Можливо, втім, що заміна працівників на машини в загальному приведе до зростання кількості безпечних і добре оплачуваних професій.конфліктів.
Крім економічної нерівності, четверта промислова революція може посилити і соціальну. Більше всіх від інновацій виграють інтелектуали і капіталісти - інноватори, акціонери та інвестори. Це створює фінансову прірву між тими, хто живе за рахунок праці, і тими, хто живе за рахунок капіталу. Тому технологічний прогрес є однією з головних причин стагнації, а іноді і зниження рівня доходів більшої частини населення розвинених країн: зріс попит на висококваліфікованих фахівців, тоді на малокваліфіковану працю падає і буде падати. У результаті затребувані або зовсім некваліфіковані люди, або фахівці: посередині порожнеча.........
3.Компетентності:Конгнітивне мислення,соціальний інтелект,адаптивне мислення,міжкультурна компетентність,обчислювальне мислення,медіаграмотність,міждисциплінарність,проектне мислення,управлінська інформованість,уміння працювати віддалено,а також--Тереніна Світлана Сергіївна (обговорення) 14:39, 26 вересня 2017 (EEST) 1) уміння вирішувати комплексні завдання; 2) кри- тичне мислення; 3) творчі здібності; 4) управлінські таланти; 5) уміння координувати свою діяльність із іншими людьми; 6) емоційний інтелект; 7) здатність міркувати і приймати рішення; 8) орієнтація трудо- вої діяльності на обслуговування; 9) навики ведення переговорів; 10) когнітивна гнучкіст......--Тереніна Світлана Сергіївна (обговорення) 08:07, 10 жовтня 2017 (EEST)
Пропоную долучитись до вивчення наступної теми "Освіта в Україні та країнах світу". Для цього перейдіть за посиланням на текст лекції. Також нам знадобиться переглянути матеріал щодо реформи освіти Нова українська школа Додаткову інформацію про системи освіти розвинених країн можна отримати в інтернеті. Після цікавого прочитання дайте відповіді за допомогою прийому ПРІМА на таке:
П - почаклуємо - вкажіть одну чарівну зміну у вашій школі, яку б ви запровадили з досвіду освіти розвинених країн.
Р - розв'яжемо проблеми - розкажіть про одну проблему з вашої педагогічної практики, яку ви змогли б розв'язати, використовуючи отриманий досвід освіти інших країн.
І - інший погляд - уявіть себе учнем. Спробуйте стати на його позицію. Розкажіть від його імені, яка б інновація з досвіду освіти інших країн йому найбільше сподобалась.
М - може статися - Опишіть, що може статися на Вашому уроці історії чи права, якщо Ви отримаєте можливість змінити його після знайомства з системами іноземної освіти.
А - а що далі - уявіть, що реформа "Нова українська школа" відбулася. На Вашу думку, цього достатньо? Чи варто продовжити? Як саме, на Вашу думку має продовжувати змінюватись освіта? Ніколаєнко Світлана Петрівна (обговорення)
Ваші відповіді: П - запропонувала б зорієнтувати нашу школу на навчання по напрямках, як у США (академічний,загальний і виробничий) Р - В моїй практиці було два таких випадки:років 15 тому у 5 клас прийшла дівчинка, яка майже не говорила, бо соромилась. Тому відповіді на уроках вона мені здавала в малюнках(малювала дуже гарно) і в тестах. А випускник 2012 року писав на уроках історії есе, йому було легше викласти свої думки на папері, ніж вголос. Але про ці мої "новшества" мало хто знав. В той час я виходила із ситуації,як могла, а виявляється зараз, що застосовувала елементи практики європейських країн. І - я думаю,що багатьом моїм учням сподобалось би американське ставлення до тієї дитини(людини), яка досягла успіху в якійсь справі. Особливо в селі є діти, яким не дається наука, але вони гарно уміють зробити щось своїми руками. Наша система освіти не враховує таких дітей. Тому вони ходять у невстигаючих. М -Крім історії я викладаю християнську етику у початкових класах.На цих уроках може статися, що завгодно. Дитина може залізти під парту і там щось малювати, бо їй лежачи це робити краще. Інші будуть робити теж. І треба виходити з ситуації - хід уроку змінювати, пристосовуватись і, можливо, це і буде елемент системи освіти якоїсь європейської країни. А - прийняття реформи української школи -цього не достатньо. Треба йти далі і продовжувати не тільки впроваджувати бездумно освітні технології,методики країн світу, а не відмовлятися й від свого освітнього досвіду. Хіба він у нас малий? Треба інформативно до змін готувати суспільство, треба готувати якісні педагогічні кадри(а не ті, що за результатами ЗНО набрали найнижчу кількість балів і пішли в педвузи), треба мати якісні навчальні підручники і не таку розмаїтість як зараз,треба дати можливість учителю творчо підходити до викладання основ свого предмета, треба зменшити кількість регламентуючих,зобовязувальних,відписувальних і ін. непотрібних документів у школі. Я не говорю про заробітну плату, про соціольний захист учителя, про захист його конституційних прав іт. д. А ще у селі не можна закривати школу. Не буде школи - зникне село. Це дуже прикро.--Тереніна Світлана Сергіївна (обговорення) 09:02, 10 жовтня 2017 (EEST)
Доброго дня! Наступне заняття з теми "Освіта в інформаційному суспільстві". Опрацювавши матеріал за цим посиланням, дайте відповідь на запитання.
Якими є особливості освіти в інформаційному суспільстві? Ніколаєнко Світлана Петрівна (обговорення)
Ваша відповідь: Освіта в інформаційному суспільствіповинна бути постійною і безперервною. Такою,що дає знання і компетенції,достатні для негайного застосування. Освіта повинна бути спрямована на підготовку творчого працівника з різнобічною уявою та інноваційним підходом до окреслених завдань,який може переробляти великі масиви інформації і впровадити в практику., здатного поновлювати і вдосконалювати свої знання.--Тереніна Світлана Сергіївна (обговорення) 10:05, 9 жовтня 2017 (EEST)
На цьому інтерактивному практичному занятті - тема "Євроінтеграційна стратегія України". За посиланням знаходиться Путівник по Ліссабонському договору. Він створений для регулювання питань співжиття та участі у справах країн і громадян Євросоюзу. Познайомтесь із публікацією. Охарактеризуйте основні цілі та цінності Євросоюзу. Ніколаєнко Світлана Петрівна (обговорення)
Ваша відповідь: ЦІлі Євросоюзу: • Забезпечувати людям простір свободи, безпеки та правосуддя без внутрішніх кордонів. • Працювати задля сталого розвитку Європи на основі збалансованого економічного зростання та стабільності цін, високо конкурентоспроможної соціальної ринкової економіки, спрямованої на повну зайнятість та соціальний прогрес з високим рівнем захисту навколишнього середовища. • Боротися проти соціального відчуження та дискримінації, сприяти соціальній справедливості та соціальному захисту. • Сприяти економічній, соціальній та територіальній згуртованості та солідарності держав-членів. • Залишатися відданим економічному та валютному союзу з євро своєї валюти. • Підтримувати та поширювати цінності Європейського Союзу за його межами та робити свій внесок у мир, безпеку, сталий розвиток Землі, солідарність та взаємоповагу серед народів, вільну та чесну торгівлю та подолання бідності. • Робити внесок у захист прав людини, зокрема прав дитини, а також суворо дотримуватися та розвивати міжнародне право, зокрема дотримання принципів Хартії ООН. Цінності Євросоюзу:--Тереніна Світлана Сергіївна (обговорення) 10:12, 9 жовтня 2017 (EEST)Лісабонський договір було створено, щоб надати Євро- пейському Союзу інструменти для їх досягнення. 4 5 основні положення Лісабонського договору Більше демократії, більше відкритості Договір зміцнює голос громадянина в процесі ухвалення рішень Новий інструмент залучення громадян до ухвалення рішень – так звана «Ініціатива громадян» - означає, що один мільйон осіб (ЄС загалом налічує 500 мільйонів) з декількох держав-членів може подати петицію до Європейської Комісії для внесення пропозицій щодо тих чи інших законопроектів. Таким чином, громадяни вперше отримують можливість прямо висловлюватися щодо законотворчого процесу в Європейському Союзі. Задля покращення поінформованості про те, як ЄС досягає своїх рішень, Рада Міністрів, розглядаючи законопроекти та голосуючи щодо них, має проводити зустрічі з громадськістю. Договір збільшує кількість сфер діяльності ЄС, щодо яких Європейський Парламент та Рада Міністрів діятимуть за процедурою «спільного ухвалення рішень». Це означає, що депутати ЄП, обрані напряму громадянами ЄС, мають більший вплив на законодавство та бюджет Союзу. Крім того, національні парламенти країн-членів отримали більше можливостей безпосередньо впливати на процес ухвалення рішень в ЄС. Нова система так званого завчасного попередження надає їм право вносити коментарі до законопроектів. Це гарантуватиме, що Європейський Союз не перебирає на себе вирішення питань, які краще розв’язувати на національному або місцевому рівнях.--Тереніна Світлана Сергіївна (обговорення) 10:17, 9 жовтня 2017 (EEST)
Доброго дня! Освіта в країнах Євросоюзу перебуває у стані постійних змін. Українська освіта теж зараз реформується. Прошу Вас опрацювати матеріал про освітні нововведення у Фінляндії. Опрацювавши його, оберіть одну складову реформи освіти у Фінляндії: вибір предметів кожною школою; багатодисциплінарний предмет; посилення вивчення іноземних мов; факультативні предмети на вибір; система оцінювання; викладання релігії; програмування та підприємництво в школі; групове навчання; кумівство серед дітей; роль учителя та висловіть свої міркування щодо того, чи могла б вона інтегруватися з користю в українську школу. Ніколаєнко Світлана Петрівна (обговорення)
Ваша відповідь: Освіта в країнах Євросоюзу перебуває у стані постійних змін.У нас теж. Але наші зміни чітко не продумані,несплановані, і що найприкріше не системні. А ще наша система освіти і до цих пір не позбавилась радянського консерватизму. Це їй дуже шкодить. Нововведення у фінській школі я оцінюю позитивно і вважаю, що інтегрувати в українську школу їх можна з великою користю. А можливо елементи фінської освіти уже в школах і є. Наприклад, у нашій школі учителі під час обіду не сідають окремо, а бідають із своїми учнями. Це наша шкільна традиція і існує вона не один рік.--Тереніна Світлана Сергіївна (обговорення) 09:33, 10 жовтня 2017 (EEST)
Індивідуальні заняття
На цьому індивідуальному занятті пропоную Вам ознайомитися з матеріалом про сім трендів сучасної освіти. Після цього оберіть один з них, який Ви вважаєте найважливішим, поясніть чому та стисло охарактеризуйте обраний тренд. --Ніколаєнко Світлана Петрівна (обговорення)
Ваша відповідь Я обираю сторітеллінг. Це донесення складної інформації через якусь повчальну історію. Я часто це роблю через притчі. Вони мотивують, спонукають до дії, примушують мислити. Можна пояснити складне простими словами і на конкретних прикладах. Виділяється головна думка і зазвичай є виховний момент. А це немаловажливо.--Тереніна Світлана Сергіївна (обговорення) 09:47, 10 жовтня 2017 (EEST)
Наступне індивідуальне заняття присвячене цікавим методам роботи з учнями - "філософія для дітей" та проблемно-орієнтоване навчання. Перегляньте матеріал про них за цим поссиланням. Оберіть один з методів, який Ви вважаєте цікавим і поясніть, як Ви могли б застосувати його при вивченні історії та суспільних дисциплін на конкретному прикладі. --Ніколаєнко Світлана Петрівна (обговорення)
Ваша відповідь
Я обираю метод проблемного навчання. При використанні цього методу завданння вчителя не передавати готові знання, накопичені людством, а в тому, щоб навчити школярів учитися, сформувати позитивну мотивацію навчання, різнобічні пізнавальні інтереси, здатність до свідомого і самостійного засвоєння знань і вмінь в умовах проблемної ситуації. Використання проблемних завдань є дієвим етапом організації роботи з учнями. На відміну від звичайних уроків, проблемне навчання спирається не тільки на пізнання історичних фактів та подій, а на розкриття причинно-наслідкових зв’язків. Головне завдання для вчителя -це вірно сформулювати проблему. Від цього залежить успіх та результативність уроку. До прикладу візьмемо урок в 11 кл. "Дисидентський рух 60-80-х рр.в Україні" проблемне питання, яке доцільно поставити на початку уроку - "Дисидентський рух проти радянського Левіафана-це поразка чи перемога?"(Левіафан -велике морське чудовисько,що пожирало все навкруги (з біблійної міфології)). Протягом уроку учні під керівництвом учителя працюють з різними джерелами інформації по темі(життєпис учасників руху,анекдоти того часу,свідчення очевидців,літературні твори), вивчивши причини,мету,напрямки,прояви дисиденства і боротьбу влади з ним -висловлюють свою думку щодо проблемного питання.В ході цього уроку учні будуть не пасивними споживачами інформації, а активними учасниками процесу вивчення і вирішення проблеми. А це означає -глибоке засвоєння матеріалу і наслідків вивченої проблеми.--Тереніна Світлана Сергіївна (обговорення) 15:47, 10 жовтня 2017 (EEST)
Консультації
На цьому занятті Ви можете проконсультуватись зі мною з будь-яких питань, що розглядаються у нашому курсі. Питання можна задати мені на моій сторінці обговорення, або ж на цій сторінці. Дякую за співпрацю та порозуміння. --Ніколаєнко Світлана Петрівна (обговорення)
Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)
Доброго дня, Шановні колеги! Сьогодні за розкладом маємо Тематичні дискусії (Інтернет - семінари). Прошу співпрацювати за темою "Стратегічні зміни в сучасній системі освіти України". Перегляньте інформацію про ключові зміни оновлених програм 5-9 класів відповідно до реформи "Нова українська школа". Висловіть свою думку що до того, чи досягаються цими змінами основні засади реформи: компетентнісний підхід, орієнтація на учня, на формування у нього цінностей для успішного життя.
Ваші відповіді Зміни в програмах - ще не є змінами у навчальному процесі,а тим більше, вони не здійснюють основні засади реформи освіти в цілому. Щоб здійснити компетентнісний підхід, орієнтацію на учня, на формування у нього цінностей для успішного життя-треба працювати не один рік.--Тереніна Світлана Сергіївна (обговорення) 16:12, 10 жовтня 2017 (EEST)
Проведення та перевірка модульного контролю
Напишіть коротке есе на тему: Чи є місце щастю в системі освіти?
Есе — це прозовий твір невеликого обсягу і вільної композиції. виражає індивідуальні враження та міркування з конкретного приводу чи питання і явно не претендує на визначальну або вичерпну трактування предмета.
--Ніколаєнко Світлана Петрівна (обговорення)
Я думаю, що є щастя в освіті.В школі я пропрацювала 33 роки.Коли подумки повертаюся назад, в минуле, і задаю собі питання про те, чи не хотіла б змінити собі професію. Відповідаю:"Ні". Я щаслив
а з того, що Учитель. Ніколи не соромилася цього і не жалкувала про свій вибір. Гордо йшла по життю,хоча були прикрощі, падіння,непорозуміння, низька зарплата, неповага до вчительської роботи. Головним мірилом моєї роботи була совість і мої учні. Щиро радію, коли вони досягають успіхів, стаючи не тільки вчителями, але просто гарними людьми. Дуже люблю притчу, яка, на мою думку, виражає сутність роботи вчителя: робітники тягають на гору каміння. Одного із них запитали, для чого вони це роблять. Він відповів:"Не знаю.Тягаємо це кляте каміння на ту ось гору і все." Запитали іншого.Він відповів:"Тягаю каміння на гору, бо треба заробляти гроші, щоб прогодувати родину". А третій відповів: "Я будую ХРАМ".Ось так і кожен справжній учитель - будує храм освіченості, вихованості, любові,толерантності для своїх учнів. І,повірте,він від цього щасливий.--Тереніна Світлана Сергіївна (обговорення) 16:31, 10 жовтня 2017 (EEST)