Відмінності між версіями «Педагогічна інноватика Наумко Л.М.»

Матеріал з HistoryPedia
Перейти до: навігація, пошук
(Індивідуальні заняття)
(Проведення та перевірка модульного контролю)
 
(не показані 5 проміжних версій 2 учасників)
Рядок 1: Рядок 1:
 
+
--[[Користувач:Наумко Любов Миколаївна|Наумко Любов Миколаївна]] ([[Обговорення користувача:Наумко Любов Миколаївна|обговорення]]) 19:25, 15 вересня 2017 (EEST)
 
==== Інтерактивні практичні заняття ====
 
==== Інтерактивні практичні заняття ====
 
Добрий день!  
 
Добрий день!  
Рядок 14: Рядок 14:
 
*Дайте порівняльний аналіз різних підходів до розкриття терміна "педагогічна технологія".
 
*Дайте порівняльний аналіз різних підходів до розкриття терміна "педагогічна технологія".
 
--[[Користувач:Матковська Марина Вікторівна|Матковська Марина Вікторівна]] ([[Обговорення користувача:Матковська Марина Вікторівна|обговорення]]) 15:37, 16 травня 2017 (EEST)
 
--[[Користувач:Матковська Марина Вікторівна|Матковська Марина Вікторівна]] ([[Обговорення користувача:Матковська Марина Вікторівна|обговорення]]) 15:37, 16 травня 2017 (EEST)
 
+
1 перыод 40-50рр.термын "технологыя в навчанны" означав застосування ынженерноъ думки в навчальному процесы,технычны засоби навчання.11 перыод середина 50-60рр.-запровадження програмованого навчання.111період 70-ті роки доповнюється навчальний процес інформатикою.1У період 80-ті роки-характеризується створенням комп'ютерних лабораторій і дисплейних класів.Дискусія про сутність педагогічної ттттехнології зводиться до зіткнення двох точок зору.Одні вважають пед. технологію комплексом сучасних технічних засобів навчання.Другі автори вважають їїпроцесом комунікації.Окрему групу становлять автори, які поєднують у поняття "пед. технології" засоби і процес навчання.
 
Продовжуємо заняття. Опрацюйте лекційний матеріал, розташований на моїй сторінці обговорення та дайте відповідь на такі питання:
 
Продовжуємо заняття. Опрацюйте лекційний матеріал, розташований на моїй сторінці обговорення та дайте відповідь на такі питання:
  
 
*Наповніть змістом терміни "освітня технологія", "педагогічна технологія", "технологія навчання".
 
*Наповніть змістом терміни "освітня технологія", "педагогічна технологія", "технологія навчання".
 
--[[Користувач:Матковська Марина Вікторівна|Матковська Марина Вікторівна]] ([[Обговорення користувача:Матковська Марина Вікторівна|обговорення]]) 18:16, 16 травня 2017 (EEST)
 
--[[Користувач:Матковська Марина Вікторівна|Матковська Марина Вікторівна]] ([[Обговорення користувача:Матковська Марина Вікторівна|обговорення]]) 18:16, 16 травня 2017 (EEST)
 +
Педагогічна технологія досліджує весь навчальний процес у цілому,розглядає його як систему,об'єднує і нові концепції процесу навчання і проблему відшукування нових засобів та методів навчання.Освітні технології є стратегіями розвитку національного,державного,регіонального і муніципальнпго освітнього простору.Педагогічна технологія відображає тактику реалізації освітніх технологій.Педагогічна технологія це наука і одночасно система способів,принципів навчання і як реальний процес навчання.--[[Користувач:Наумко Любов Миколаївна|Наумко Любов Миколаївна]] ([[Обговорення користувача:Наумко Любов Миколаївна|обговорення]]) 11:00, 20 червня 2017 (EEST)
  
  
Рядок 28: Рядок 29:
 
Добрий день! На моїй сторінці обговорення Ви знайдете список рекомендованої літератури та завдання щодо індивідуального заняття.
 
Добрий день! На моїй сторінці обговорення Ви знайдете список рекомендованої літератури та завдання щодо індивідуального заняття.
 
Завдання № 1. Дайте відповідь на питання : Чому «технологія» є більш ефективним засобом освіти, розвитку і виховання учнів ніж «методика»?
 
Завдання № 1. Дайте відповідь на питання : Чому «технологія» є більш ефективним засобом освіти, розвитку і виховання учнів ніж «методика»?
 +
Технологія в загальропедагогічному розумінні характеризує цілісний освітній процес з його метою,змістом і методами навчання,носить більш універсальний характер.Методика-більш індивідуальна,це сукупність прийомів і способів навчання. Вона залежить від особистості вчителя,його темпераменту й уміння.Також технологію від методики відрізняють два принципові моменти:планування дій та досягнення кінцевого результату.Методика-це узагальнення досвіду.Доброго дня шановні колеги, давайте знайомитись! Я, Клочко Оксана Миколаївна, ваш новий викладач з навчальної дисципліни "Педагогічна іннватика".
 +
Вітаю вас із початком нового навчального року! Натхнення, міцних нервів та оптимізму!
 +
Згодом на моїй сторіночці буде викладено лекції з курсу. Маю надію, що вони стануть вам у нагоді!
 +
 +
Будь-ласка, звертайтесь за допомогою або з пропозиціями по темах лекцій.
 +
 +
Чекаю на ваші дописи--[[Користувач:Клочко Оксана Миколаївна|Клочко Оксана Миколаївна]] ([[Обговорення користувача:Клочко Оксана Миколаївна|обговорення]]) 14:14, 7 вересня 2017 (EEST)
  
 
==== Консультації ====
 
==== Консультації ====
Рядок 36: Рядок 44:
  
 
*Що мотивує педагогів до інноваційної діяльності?
 
*Що мотивує педагогів до інноваційної діяльності?
 
+
Прагнення до нового,більш досконалого,бажання викликати інтерес до історії у всіх учнів.
 
*Як Ви проектуєте педагогічні інновації у навчально-виховний процес ЗНЗ?
 
*Як Ви проектуєте педагогічні інновації у навчально-виховний процес ЗНЗ?
 
+
Знайомлюсь з досвідом колег,читаю методичну літературу і планую використати це нове у своїй роботі.
 
*Ваше ставлення до новаторства та ступінь поінформованості про проблеми діяльності педагогів-новаторів.
 
*Ваше ставлення до новаторства та ступінь поінформованості про проблеми діяльності педагогів-новаторів.
--[[Користувач:Матковська Марина Вікторівна|Матковська Марина Вікторівна]] ([[Обговорення користувача:Матковська Марина Вікторівна|обговорення]]) 20:05, 22 травня 2017 (EEST)
+
Ставлення до новаторів позитивне,а --[[Користувач:Наумко Любов Миколаївна|Наумко Любов Миколаївна]] ([[Обговорення користувача:Наумко Любов Миколаївна|обговорення]]) 19:25, 15 вересня 2017 (EEST)проблем у педагогів-новаторів багато,вирішення яких не завжди залежить від них,а насамперед від системи освіти,яку змінюють,на мою думку,не на краще. --[[Користувач:Матковська Марина Вікторівна|Матковська Марина Вікторівна]] ([[Обговорення користувача:Матковська Марина Вікторівна|обговорення]]) 20:05, 22 травня 2017 (EEST)
  
  
 
--[[Користувач:Матковська Марина Вікторівна|Матковська Марина Вікторівна]] ([[Обговорення користувача:Матковська Марина Вікторівна|обговорення]]) 20:46, 30 травня 2017 (EEST)
 
--[[Користувач:Матковська Марина Вікторівна|Матковська Марина Вікторівна]] ([[Обговорення користувача:Матковська Марина Вікторівна|обговорення]]) 20:46, 30 травня 2017 (EEST)
 +
 +
Добрий день, шановні колеги!
 +
Пропоную для обговорення на інтернет-семінарі тему "Використання на заняттях з історії локальних педагогічних інновацій" (наприклад: мозковий штурм, метод дискусії, робота в групі, метод проектів, інтерактивні методи тощо) Чи часто ви застосовуєте їх на практиці? В чому переваги таких інновацій?
 +
Будь-ласка, долучайтесь до дискусії.
 +
Також нагадую вам, що навчання скоро добігає кінця, отже прошу вас вчасно виконати всі завдання.На моїй сторіночці  ви знайдете необхідну для цього інформацію.--[[Користувач:Клочко Оксана Миколаївна|Клочко Оксана Миколаївна]] ([[Обговорення користувача:Клочко Оксана Миколаївна|обговорення]]) 12:35, 26 вересня 2017 (EEST)
 +
Я використовую локальні педагогічні інновації,наприклад,метод проектів один-два рази на семестр.Мозковий штурм,якщо дозволяє тема,інтерактивні-роботу в малих групах,парах,тому що наповненість учнями класів невелика.Найчастіше використовую дискусії і контрольовані,і спонтанні, і групові.Дискусія-дослідження і колективне обговорення будь ---[[Користувач:Наумко Любов Миколаївна|Наумко Любов Миколаївна]] ([[Обговорення користувача:Наумко Любов Миколаївна|обговорення]]) 12:01, 6 жовтня 2017 (EEST)якого спірного питання з метою правильного його розв'язання.В дискусії вимагаю від учнів аргументів,фактів,логіки і доказовості,чітко сформульованої думки.Забороняю переходити на особистості,принижувати гідність товаришів.Знімаю бали за переривання,перешкоджання,прагнення монополізувати дискусію,за висловлювання недоречних зауважень.
  
 
==== Проведення та перевірка модульного контролю ====
 
==== Проведення та перевірка модульного контролю ====
 +
[https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScpCbMlPPvID6R79L7jGoukQUfMIZjw1GrcvyBXfDGKSV6UFg/viewform Питання для закріплення з навчальної дисципліни "Педагогічна інноватика"] --[[Користувач:Клочко Оксана Миколаївна|Клочко Оксана Миколаївна]] ([[Обговорення користувача:Клочко Оксана Миколаївна|обговорення]]) 12:37, 12 жовтня 2017 (EEST)

Поточна версія на 12:41, 12 жовтня 2017

--Наумко Любов Миколаївна (обговорення) 19:25, 15 вересня 2017 (EEST)

Інтерактивні практичні заняття

Добрий день!

Сьогодні ми розпочинаємо наші інтерактивні практичні заняття. Опрацюйте теоретичний матеріал на моїй сторінці обговорення та дайте відповідь на питання:

  • У чому суть технологічності в освіті?

--Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 10:45, 26 квітня 2017 (EEST) Педагогічна технологія в загально педагогічному розумінні характеризує цілісний освітній процес з його метою, змістом і методами навчання. Окрема предметна педагогічна технологія - сукупність методів і засобів для реалізації визначеного змісту навчання в межах одного предмета. --Наумко Любов Миколаївна (обговорення) 21:13, 1 травня 2017 (EEST)


Продовжуємо заняття. Опрацюйте лекційний матеріал, розташований на моїй сторінці обговорення та дайте відповідь на такі питання:

  • Дайте порівняльний аналіз різних підходів до розкриття терміна "педагогічна технологія".

--Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 15:37, 16 травня 2017 (EEST) 1 перыод 40-50рр.термын "технологыя в навчанны" означав застосування ынженерноъ думки в навчальному процесы,технычны засоби навчання.11 перыод середина 50-60рр.-запровадження програмованого навчання.111період 70-ті роки доповнюється навчальний процес інформатикою.1У період 80-ті роки-характеризується створенням комп'ютерних лабораторій і дисплейних класів.Дискусія про сутність педагогічної ттттехнології зводиться до зіткнення двох точок зору.Одні вважають пед. технологію комплексом сучасних технічних засобів навчання.Другі автори вважають їїпроцесом комунікації.Окрему групу становлять автори, які поєднують у поняття "пед. технології" засоби і процес навчання. Продовжуємо заняття. Опрацюйте лекційний матеріал, розташований на моїй сторінці обговорення та дайте відповідь на такі питання:

  • Наповніть змістом терміни "освітня технологія", "педагогічна технологія", "технологія навчання".

--Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 18:16, 16 травня 2017 (EEST) Педагогічна технологія досліджує весь навчальний процес у цілому,розглядає його як систему,об'єднує і нові концепції процесу навчання і проблему відшукування нових засобів та методів навчання.Освітні технології є стратегіями розвитку національного,державного,регіонального і муніципальнпго освітнього простору.Педагогічна технологія відображає тактику реалізації освітніх технологій.Педагогічна технологія це наука і одночасно система способів,принципів навчання і як реальний процес навчання.--Наумко Любов Миколаївна (обговорення) 11:00, 20 червня 2017 (EEST)


Шановні колеги! Продовжуємо працювати.

Індивідуальні заняття

Добрий день! На моїй сторінці обговорення Ви знайдете список рекомендованої літератури та завдання щодо індивідуального заняття. Завдання № 1. Дайте відповідь на питання : Чому «технологія» є більш ефективним засобом освіти, розвитку і виховання учнів ніж «методика»? Технологія в загальропедагогічному розумінні характеризує цілісний освітній процес з його метою,змістом і методами навчання,носить більш універсальний характер.Методика-більш індивідуальна,це сукупність прийомів і способів навчання. Вона залежить від особистості вчителя,його темпераменту й уміння.Також технологію від методики відрізняють два принципові моменти:планування дій та досягнення кінцевого результату.Методика-це узагальнення досвіду.Доброго дня шановні колеги, давайте знайомитись! Я, Клочко Оксана Миколаївна, ваш новий викладач з навчальної дисципліни "Педагогічна іннватика". Вітаю вас із початком нового навчального року! Натхнення, міцних нервів та оптимізму! Згодом на моїй сторіночці буде викладено лекції з курсу. Маю надію, що вони стануть вам у нагоді!

Будь-ласка, звертайтесь за допомогою або з пропозиціями по темах лекцій.

Чекаю на ваші дописи--Клочко Оксана Миколаївна (обговорення) 14:14, 7 вересня 2017 (EEST)

Консультації

Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)

Сутність поняття „інноваційна діяльність” відбиває не лише особливості процесу оновлення, внесення нових елементів у традиційну систему освітньої практики, а й органічно включає в себе характеристику індивідуального стилю діяльності педагога-новатора. Інноваційна діяльність передбачає вищий ступінь педагогічної творчості, педагогічне винахідництво нового в педагогічній практиці, що спрямоване на формування творчої особистості, враховує соціально-економічні та політичні зміни в суспільстві й проявляється в ціле покладанні, визначенні мети, завдань, а також змісту і технологій інноваційного навчання. Вчитель інноваційної орієнтації − це особистість, здатна брати на себе відповідальність, вчасно враховувати ситуацію соціальних змін і є найбільш перспективним соціальним типом педагога. Як учитель-дослідник, він спрямований на науково-обґрунтовану організацію навчально-виховного процесу з прогностичним спрямуванням, має адекватні ціннісні орієнтації, гнучке професійне мислення, розвинуту професійну самосвідомість, готовність до сприйняття нової інформації, високий рівень самоактуалізації, володіє мистецтвом рефлексії. Пропоную винести на обговорення наступні питання:

  • Що мотивує педагогів до інноваційної діяльності?

Прагнення до нового,більш досконалого,бажання викликати інтерес до історії у всіх учнів.

  • Як Ви проектуєте педагогічні інновації у навчально-виховний процес ЗНЗ?

Знайомлюсь з досвідом колег,читаю методичну літературу і планую використати це нове у своїй роботі.

  • Ваше ставлення до новаторства та ступінь поінформованості про проблеми діяльності педагогів-новаторів.

Ставлення до новаторів позитивне,а --Наумко Любов Миколаївна (обговорення) 19:25, 15 вересня 2017 (EEST)проблем у педагогів-новаторів багато,вирішення яких не завжди залежить від них,а насамперед від системи освіти,яку змінюють,на мою думку,не на краще. --Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 20:05, 22 травня 2017 (EEST)


--Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 20:46, 30 травня 2017 (EEST)

Добрий день, шановні колеги! Пропоную для обговорення на інтернет-семінарі тему "Використання на заняттях з історії локальних педагогічних інновацій" (наприклад: мозковий штурм, метод дискусії, робота в групі, метод проектів, інтерактивні методи тощо) Чи часто ви застосовуєте їх на практиці? В чому переваги таких інновацій? Будь-ласка, долучайтесь до дискусії. Також нагадую вам, що навчання скоро добігає кінця, отже прошу вас вчасно виконати всі завдання.На моїй сторіночці ви знайдете необхідну для цього інформацію.--Клочко Оксана Миколаївна (обговорення) 12:35, 26 вересня 2017 (EEST) Я використовую локальні педагогічні інновації,наприклад,метод проектів один-два рази на семестр.Мозковий штурм,якщо дозволяє тема,інтерактивні-роботу в малих групах,парах,тому що наповненість учнями класів невелика.Найчастіше використовую дискусії і контрольовані,і спонтанні, і групові.Дискусія-дослідження і колективне обговорення будь ---Наумко Любов Миколаївна (обговорення) 12:01, 6 жовтня 2017 (EEST)якого спірного питання з метою правильного його розв'язання.В дискусії вимагаю від учнів аргументів,фактів,логіки і доказовості,чітко сформульованої думки.Забороняю переходити на особистості,принижувати гідність товаришів.Знімаю бали за переривання,перешкоджання,прагнення монополізувати дискусію,за висловлювання недоречних зауважень.

Проведення та перевірка модульного контролю

Питання для закріплення з навчальної дисципліни "Педагогічна інноватика" --Клочко Оксана Миколаївна (обговорення) 12:37, 12 жовтня 2017 (EEST)