Відмінності між версіями «ІКТ у викладанні предметів Тереіна С.С.»

Матеріал з HistoryPedia
Перейти до: навігація, пошук
(Інтерактивні практичні заняття)
(Інтерактивні практичні заняття)
Рядок 6: Рядок 6:
 
#Чи потрібно знати мову HTML для створення вікі-статті?
 
#Чи потрібно знати мову HTML для створення вікі-статті?
  
# Так,потрібно знати мову HTML для створення вікі-статті.--[[Користувач:Тереніна Світлана Сергіївна|Тереніна Світлана Сергіївна]] ([[Обговорення користувача:Тереніна Світлана Сергіївна|обговорення]]) 14:00, 13 жовтня 2017 (EEST)
+
# Не потрібно знати мову HTML для створення вікі-статті.--[[Користувач:Тереніна Світлана Сергіївна|Тереніна Світлана Сергіївна]] ([[Обговорення користувача:Тереніна Світлана Сергіївна|обговорення]]) 14:00, 13 жовтня 2017 (EEST)
 
--[[Користувач:Герасименко Наталія Вікторівна|Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ]] ([[Обговорення користувача:Герасименко Наталія Вікторівна|обговорення]]) 11:14, 24 квітня 2017 (EEST)
 
--[[Користувач:Герасименко Наталія Вікторівна|Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ]] ([[Обговорення користувача:Герасименко Наталія Вікторівна|обговорення]]) 11:14, 24 квітня 2017 (EEST)
 
----
 
----

Версія за 14:24, 13 жовтня 2017

Інтерактивні практичні заняття

Доброго дня. Дайте відповіді на питання, вписавши відповіді у відповідні поля документу за посиланням:

Питання №1.

  1. Чи потрібно знати мову HTML для створення вікі-статті?
  1. Не потрібно знати мову HTML для створення вікі-статті.--Тереніна Світлана Сергіївна (обговорення) 14:00, 13 жовтня 2017 (EEST)

--Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ (обговорення) 11:14, 24 квітня 2017 (EEST)


Доброго дня. Дайте відповіді на питання, вписавши відповіді у відповідні поля документу за посиланням:

Патання №2.

  1. Чи можливо за потребою назвати посилання так, як того вимагає наповнення сторінки?

Так, можливо.--Тереніна Світлана Сергіївна (обговорення) 14:07, 13 жовтня 2017 (EEST) --Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ (обговорення) 12:42, 05 травня 2017 (EEST)

Індивідуальні заняття

Шановні колеги! Прочитайте уважно пункти завдання та виконайте його, попередньо переглянувши відеоматеріал (відеоінструкція озвучена).

Завдання 1. Використовуючи службу Google-карти знайти майдан Свободи у м. Харкові, провести екскурсію по майдану та з’ясувати:

  • скільки колон містить будівля Харківської ОДА,
  • визначити, логотипи яких організацій розміщені поруч праворуч та ліворуч на будівлях,
  • що розміщено напроти ХОДА та прочитати надпис на об’єкті.

Відповіді впишіть у запропоновану форму.

--Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ (обговорення) 12:08, 6 червня 2017 (EEST)


Завдання 2. Доброго дня, колеги. Пропоную попрацювати он-лайн кросвордом. Прочитайте уважно індивідуальне завдання, виконайте його:

  1. Відкрийте за посиланням кросворд, розгадайте його. Відповіді вписуєте з клавіатури, питання розміщені праворуч.
  2. По завершенню роботи звірити відповіді, натиснувши на кнопку «Ну все!Сверяем».
  3. Зробити скіншот розгаданого кросворду з кількістю відповідей.
  4. Зберегти зображення у форматі *. JPG на свій комп’ютер з ім’ям «Кросворд_Ваше прізвище».
  5. Розмістити зображення на свій Google-Диск, надати спільний доступ та розмістити у таблицю за зразком.

Як зберегти зображення зі скріншоту – читайте тут.

--Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ (обговорення) 13:34, 15 вересня 2017 (EEST)

Консультації

Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)

Проведення та перевірка модульного контролю