Відмінності між версіями «ІКТ у викладанні предметів Матузка В.М.»
(→Інтерактивні практичні заняття) |
(→Інтерактивні практичні заняття) |
||
Рядок 5: | Рядок 5: | ||
'''Питання №1.''' | '''Питання №1.''' | ||
#Чи можна вносити зміни до статті незареєстрованим користувачам? | #Чи можна вносити зміни до статті незареєстрованим користувачам? | ||
− | Доброго дня! Даю відповідь Ні не можна Матузка В.М. 15.23 18 жовтня 2017 | + | Доброго дня! Даю відповідь Ні не можна Матузка В.М. 15.23 18 жовтня 2017--[[Користувач:Матузка Валентина Миколаївна|Матузка Валентина Миколаївна]] ([[Обговорення користувача:Матузка Валентина Миколаївна|обговорення]]) 14:19, 19 жовтня 2017 (EEST) |
--[[Користувач:Герасименко Наталія Вікторівна|Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ]] ([[Обговорення користувача:Герасименко Наталія Вікторівна|обговорення]]) 11:40, 24 квітня 2017 (EEST) | --[[Користувач:Герасименко Наталія Вікторівна|Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ]] ([[Обговорення користувача:Герасименко Наталія Вікторівна|обговорення]]) 11:40, 24 квітня 2017 (EEST) |
Версія за 14:23, 19 жовтня 2017
Зміст
Інтерактивні практичні заняття
Доброго дня. Дайте відповіді на питання, вписавши відповіді у відповідні поля документу за посиланням:
Питання №1.
- Чи можна вносити зміни до статті незареєстрованим користувачам?
Доброго дня! Даю відповідь Ні не можна Матузка В.М. 15.23 18 жовтня 2017--Матузка Валентина Миколаївна (обговорення) 14:19, 19 жовтня 2017 (EEST)
--Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ (обговорення) 11:40, 24 квітня 2017 (EEST)
Доброго дня. Дайте відповіді на питання, вписавши відповіді у відповідні поля документу за посиланням:
Патання №2.
- Чи можна створювати та використовувати шаблони самостійно?
Доброго дня! Даю відповідь Так, можна Матузка В.М. 15.23 18 жовтня 2017 --Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ (обговорення) 13:08, 05 травня 2017 (EEST)
Індивідуальні заняття
Шановні колеги! Прочитайте уважно пункти завдання та виконайте його, попередньо переглянувши відеоматеріал (відеоінструкція озвучена).
Завдання 1. Використовуючи службу Google-карти знайти майдан Свободи у м. Харкові, провести екскурсію по майдану та з’ясувати:
- скільки колон містить будівля Харківської ОДА,
- визначити, логотипи яких організацій розміщені поруч праворуч та ліворуч на будівлях,
- що розміщено напроти ХОДА та прочитати надпис на об’єкті.
Відповіді впишіть у запропоновану форму. --Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ (обговорення) 11:27, 6 червня 2017 (EEST)
Завдання 2. Доброго дня, колеги. Пропоную попрацювати он-лайн кросвордом. Прочитайте уважно індивідуальне завдання, виконайте його:
- Відкрийте за посиланням кросворд, розгадайте його. Відповіді вписуєте з клавіатури, питання розміщені праворуч.
- По завершенню роботи звірити відповіді, натиснувши на кнопку «Ну все!Сверяем».
- Зробити скіншот розгаданого кросворду з кількістю відповідей.
- Зберегти зображення у форматі *. JPG на свій комп’ютер з ім’ям «Кросворд_Ваше прізвище».
- Розмістити зображення на свій Google-Диск, надати спільний доступ та розмістити у таблицю за зразком.
Як зберегти зображення зі скріншоту – читайте тут.
--Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ (обговорення) 13:01, 15 вересня 2017 (EEST)