Відмінності між версіями «ІКТ у викладанні предметів Коваленко Л.М»
(→Індивідуальні заняття) |
(→Проведення та перевірка модульного контролю) |
||
(не показано 3 проміжні версії 2 учасників) | |||
Рядок 8: | Рядок 8: | ||
--[[Користувач:Герасименко Наталія Вікторівна|Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ]] ([[Обговорення користувача:Герасименко Наталія Вікторівна|обговорення]]) 11:37, 24 квітня 2017 (EEST) | --[[Користувач:Герасименко Наталія Вікторівна|Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ]] ([[Обговорення користувача:Герасименко Наталія Вікторівна|обговорення]]) 11:37, 24 квітня 2017 (EEST) | ||
---- | ---- | ||
− | |||
Доброго дня. Дайте відповіді на питання, вписавши відповіді у відповідні поля документу [https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSel9z7ErPiPGewes1BAqnAHf2jHuFMNVSJzfEUAFfcoSw5byA/viewform за посиланням:] | Доброго дня. Дайте відповіді на питання, вписавши відповіді у відповідні поля документу [https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSel9z7ErPiPGewes1BAqnAHf2jHuFMNVSJzfEUAFfcoSw5byA/viewform за посиланням:] | ||
Рядок 16: | Рядок 15: | ||
--[[Користувач:Герасименко Наталія Вікторівна|Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ]] ([[Обговорення користувача:Герасименко Наталія Вікторівна|обговорення]]) 13:06, 05 травня 2017 (EEST) | --[[Користувач:Герасименко Наталія Вікторівна|Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ]] ([[Обговорення користувача:Герасименко Наталія Вікторівна|обговорення]]) 13:06, 05 травня 2017 (EEST) | ||
− | |||
− | |||
==== Індивідуальні заняття ==== | ==== Індивідуальні заняття ==== | ||
Рядок 32: | Рядок 29: | ||
---- | ---- | ||
+ | '''Завдання 2.''' | ||
+ | Доброго дня, колеги. Пропоную попрацювати [http://puzzlecup.com/crossword-ru/?guess=BC0316E978BD14AU он-лайн кросвордом.] | ||
+ | Прочитайте уважно індивідуальне завдання, виконайте його: | ||
+ | #Відкрийте за посиланням кросворд, розгадайте його. Відповіді вписуєте з клавіатури, питання розміщені праворуч. | ||
+ | #По завершенню роботи звірити відповіді, натиснувши на кнопку '''«Ну все!Сверяем»'''. | ||
+ | #Зробити скіншот розгаданого кросворду з кількістю відповідей. | ||
+ | #Зберегти зображення у форматі '''*. JPG''' на свій комп’ютер з ім’ям '''«Кросворд_Ваше прізвище».''' | ||
+ | #Розмістити зображення на свій Google-Диск, надати спільний доступ та розмістити у [https://docs.google.com/spreadsheets/d/1Vsh56wEgxTgtOgmuJGLCGTPEC7C3w6SISSt5V2M0ez4/edit#gid=579027995 таблицю за зразком]. | ||
+ | |||
+ | Як зберегти зображення зі скріншоту – [https://drive.google.com/file/d/0B4gt4Ia75yCNNVZDZno0R0NsVlU/view?usp=sharing читайте тут]. | ||
− | + | --[[Користувач:Герасименко Наталія Вікторівна|Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ]] ([[Обговорення користувача:Герасименко Наталія Вікторівна|обговорення]]) 12:55, 15 вересня 2017 (EEST) | |
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
==== Консультації ==== | ==== Консультації ==== | ||
Рядок 45: | Рядок 49: | ||
==== Проведення та перевірка модульного контролю ==== | ==== Проведення та перевірка модульного контролю ==== | ||
+ | Доброго дня. Перейдіть, будь ласка, [https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSe00gkJ1x4Pd3m4HgJeIR97HrKFiJcwZN2QP0Gy0917YZY1Vw/viewform за посиланням] та дайте відповіді на запитання. Успіхів! |
Поточна версія на 14:55, 23 жовтня 2017
Зміст
Інтерактивні практичні заняття
Доброго дня. Дайте відповіді на питання, вписавши відповіді у відповідні поля документу за посиланням:
Питання №1.
- Що таке "мережевий проект"?
--Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ (обговорення) 11:37, 24 квітня 2017 (EEST)
Доброго дня. Дайте відповіді на питання, вписавши відповіді у відповідні поля документу за посиланням:
Патання №2.
- Яким знаком вікі-розмітки визначається розділ на сторінці?
--Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ (обговорення) 13:06, 05 травня 2017 (EEST)
Індивідуальні заняття
Шановні колеги! Прочитайте уважно пункти завдання та виконайте його, попередньо переглянувши відеоматеріал (відеоінструкція озвучена).
Завдання 1. Використовуючи службу Google-карти знайти майдан Свободи у м. Харкові, провести екскурсію по майдану та з’ясувати:
- скільки колон містить будівля Харківської ОДА,
- визначити, логотипи яких організацій розміщені поруч праворуч та ліворуч на будівлях,
- що розміщено напроти ХОДА та прочитати надпис на об’єкті.
Відповіді впишіть у запропоновану форму. --Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ (обговорення) 11:21, 6 червня 2017 (EEST)
Завдання 2. Доброго дня, колеги. Пропоную попрацювати он-лайн кросвордом. Прочитайте уважно індивідуальне завдання, виконайте його:
- Відкрийте за посиланням кросворд, розгадайте його. Відповіді вписуєте з клавіатури, питання розміщені праворуч.
- По завершенню роботи звірити відповіді, натиснувши на кнопку «Ну все!Сверяем».
- Зробити скіншот розгаданого кросворду з кількістю відповідей.
- Зберегти зображення у форматі *. JPG на свій комп’ютер з ім’ям «Кросворд_Ваше прізвище».
- Розмістити зображення на свій Google-Диск, надати спільний доступ та розмістити у таблицю за зразком.
Як зберегти зображення зі скріншоту – читайте тут.
--Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ (обговорення) 12:55, 15 вересня 2017 (EEST)
Консультації
Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)
Проведення та перевірка модульного контролю
Доброго дня. Перейдіть, будь ласка, за посиланням та дайте відповіді на запитання. Успіхів!