Відмінності між версіями «Теорія та методика фахової дисципліни Бурсов С.М.»
(→Індивідуальні заняття) |
(→Індивідуальні заняття) |
||
Рядок 116: | Рядок 116: | ||
# '''Відповідь:''' | # '''Відповідь:''' | ||
Існує--[[Користувач:Бурсов Сергій Миколайович|Бурсов Сергій Миколайович]] ([[Обговорення користувача:Бурсов Сергій Миколайович|обговорення]]) 11:36, 24 жовтня 2017 (EEST)---- | Існує--[[Користувач:Бурсов Сергій Миколайович|Бурсов Сергій Миколайович]] ([[Обговорення користувача:Бурсов Сергій Миколайович|обговорення]]) 11:36, 24 жовтня 2017 (EEST)---- | ||
− | ---- | + | Типи уроків у чистому вигляді рідко зустрічаються--[[Користувач:Бурсов Сергій Миколайович|Бурсов Сергій Миколайович]] ([[Обговорення користувача:Бурсов Сергій Миколайович|обговорення]]) 11:38, 24 жовтня 2017 (EEST)---- |
Продовжуємо тему: "Урок як основна форма навчання". | Продовжуємо тему: "Урок як основна форма навчання". | ||
#На Вашу думку, чи актуальна на сьогодні така форма навчання як урок? | #На Вашу думку, чи актуальна на сьогодні така форма навчання як урок? |
Версія за 11:42, 24 жовтня 2017
Зміст
Інтерактивні практичні заняття
Вітаю Вас, шановні колеги. Сьогодні у нас перше заняття, на якому ми працюємо за темою:"Нормативно-методичне забезпечення". Прошу Вас пройти за посиланням Тема 1. Нормативно-методичне забезпечення.
Після перегляду матеріалу дайте відповіді на запитання:
- Які документи складають нормативно-правову базу суспільствознавчих дисциплін в ЗНЗ?
- Які компоненти складають зміст історичної освіти в ЗНЗ? Відповідь обгрунтуйте.
--Драновська Світлана Вікторівна (обговорення) 11:07, 28 квітня 2017 (EEST)
Ваші відповіді:з закон украіни про освіту державні закони концепсія новоі школи
--навчальні програми статути школи--Бурсов Сергій Миколайович (обговорення) 09:51, 24 жовтня 2017 (EEST)--Бурсов Сергій Миколайович (обговорення) 09:51, 24 жовтня 2017 (EEST)--
Доброго дня, шановні колеги. Сьогодні у нас інтерактивне практичне заняття на тему: "Специфіка методики викладання історії". Прошу проаналізувати посилання Тема 2. Специфіка методики викладання історії.
Після опрацювання матеріалу дайте відповідь на запитання:
- Зміст навчання історії в школі це...У 50–60-х рр. ХХ ст. проблему формування змісту історичної освіти в
радянській школі висвітлювали Л. Бущик, М. Зінов’єв, О. Наулко, які сформулювали загальні характеристики структури і послідовності вивчення історичних курсів у загальноосвітній школі, розглядали зміни у викладанні історичних фактів і теоретичного матеріалу в контексті тогочасних політичних та соціокультурних процесів.--Бурсов Сергій Миколайович (обговорення) 09:55, 24 жовтня 2017 (EEST)
- Проаналізуйте чинники, що впливають на формування змісту історичної освіти.
--Драновська Світлана Вікторівна (обговорення) 12:35, 4 травня 2017 (EEST)
Ваші відповіді:
- Для розуміння сутності і змісту будь-якої науки треба чітко визначити
її об’єкт та предмет дослідження. Об’єкт − це явище, предмет, на які спрямована певна діяльність, увага, це «педагогічний простір, область, в межах якої знаходиться, міститься те, що буде вивчатись». Отже, об’єктом вивчення методики історії є процес навчання: процес педагогічної взаємодії між учителем і учнями, спрямований на формування особистості і розвиток особистості дитини засобами історії.--Бурсов Сергій Миколайович (обговорення) 09:59, 24 жовтня 2017 (EEST)
Доброго дня. Сьогодні у нас інтерактивне заняття на тему: "Формування предметних компетентностей на уроках історії. Проаналізуйте посилання Тема: "Формування предметних компетентностей"" Після опрацювання відповідної літератури, дайте відповідь на запитання:
- Обґрунтуйте взаємозв'язок ключових і предметних компетентностей на уроках історії і суспільствознавчих дисциплін.
--Драновська Світлана Вікторівна (обговорення) 12:37, 10 травня 2017 (EEST)
Ваша відповідь: Сутність компетентнісного підходу полягає у спрямуванні навчального процесу на набуття учнями важливих компетенцій, тобто загальних здатностей особистості виконувати певний вид діяльності. Компетентність базується на знаннях, досвіді, цінностях, набутих завдяки навчанню, і є показником успішності останнього.--Бурсов Сергій Миколайович (обговорення) 10:04, 24 жовтня 2017 (EEST)----
Доброго дня, шановні колеги! Сьогодні ми працюємо над темою:"Нормативно-методичне забезпечення". Прошу пройти за посиланням Навчальні програми для 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів. Історія України. Після перегляду матеріалу дайте відповіді на запитання:
- Здобутки і прорахунки програми з історії України для 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів, яка чинна у 2016/2017 навчальному році.
--Драновська Світлана Вікторівна (обговорення) 11:08, 19 травня 2017 (EEST)
Ваша відповідь: Висвітлює " білі плями в історії України" , шкільна програма дуже насичена матеріалом, заполітизована--Бурсов Сергій Миколайович (обговорення) 10:13, 24 жовтня 2017 (EEST)----
Шановні колеги! Ми продовжуємо працювати над темою:"Нормативно-методичне забезпечення". Прошу пройти за посиланням Підручники з історії України для 8 класу загальноосвітніх навчальних закладів. Після перегляду матеріалу дайте відповіді на запитання:
- Які, на Вашу думку, недоліки і переваги має підручник з історії України для 8 класу загальноосвітніх навчальних закладів, який є дієвим у 2016/2017 навчальному році? Автор підручника на Ваш вибір.
Запрошую до активного обговорення. --Драновська Світлана Вікторівна (обговорення) 12:44, 19 травня 2017 (EEST)
Ваша відповідь: Дуже великий об'єм матеріалу. Малий зміст останніх тем.--Бурсов Сергій Миколайович (обговорення) 10:52, 24 жовтня 2017 (EEST)----
Доброго дня, Сергій Миколайович. Сьогодні ми опрацьовуємо тему: "Формування предметних та життєвих компетентностей учнів". Прогляньте посилання Формування предметних компетентностей учнів
Після перегляду матеріалу дайте відповідь на запитання:
- На Вашу думку, які компетенції необхідно розвивати на уроках історії та суспільних дисциплін для адаптації молоді в сучасних соціально-економічних умовах?
--Драновська Світлана Вікторівна (обговорення) 11:15, 29 травня 2017 (EEST)
Ваша відповідь:
- Загальнокультурну,соціально- трудову, інформаційну--Бурсов Сергій Миколайович (обговорення) 11:00, 24 жовтня 2017 (EEST)
навчальність матеріалу сомоаналізу --Бурсов Сергій Миколайович (обговорення) 10:56, 24 жовтня 2017 (EEST)----
Продовжуємо працювати. Тема: Нетипові форми роботи на уроках історії. Проаналізуйте посилання Нетипові форми роботи на уроках історії
Після перегляду матеріалу дайте відповідь на запитання:
- Проаналізуйте нетипові форми навчання на уроках історії, які існують у ХХІ ст. Відповідь обгрунтуйте.
- Які нетипові форми навчання, Ви використовуєте у своїй роботі?
Запрошую до участі у обговоренні. --Драновська Світлана Вікторівна (обговорення) 12:36, 29 травня 2017 (EEST)
Ваша відповідь:
- історічнь єкскурсіі групоав форма навчання бронівський рух ажурна пилка Нестандартні уроки руйнують застиглі штампи в організації навчально- виховного процесу.--Бурсов Сергій Миколайович (обговорення) 11:09, 24 жовтня 2017 (EEST)
брунівсьикй рух ажурна пилка групова форма навчаня коло ідей--Бурсов Сергій Миколайович (обговорення) 11:15, 24 жовтня 2017 (EEST)----
Індивідуальні заняття
Доброго дня, шановні колеги. Звертаю Вашу увагу на те, що Вам необхідно виконати всі завдання з кожного предмету. Сьогодні у нас індивідуальне заняття з актуальної теми: "Урок як основна форма навчання історії". Проаналізувавши Інтеренет ресурс Тема: Урок як основна форма навчання історії, давайте визначимо:
- структуру сучасних уроків історії...
- чи має вчитель змогу змінювати таку структуру уроків з історії...
- чи дієва така структура уроків у ХХІ ст...
--Драновська Світлана Вікторівна (обговорення) 12:36, 7 червня 2017 (EEST)
- так. дієва.--Бурсов Сергій Миколайович (обговорення) 11:33, 24 жовтня 2017 (EEST) Відповідь:
організаційний момент, перевірка знань, викладення нового матеріалу, закріплення, підсумок, домашнє завдання--Бурсов Сергій Миколайович (обговорення) 11:30, 24 жовтня 2017 (EEST)---- ні--Бурсов Сергій Миколайович (обговорення) 11:31, 24 жовтня 2017 (EEST)---- Продовжуємо тему: "Урок як основна форма навчання".
- Давайте проаналізуємо, чи існує взаємозв'язок між типами уроків історії та методами навчання на уроці.
- Із власного досвіду наведіть приклади такої взаємодії.
--Драновська Світлана Вікторівна (обговорення) 11:06, 21 червня 2017 (EEST)
- Відповідь:
Існує--Бурсов Сергій Миколайович (обговорення) 11:36, 24 жовтня 2017 (EEST)---- Типи уроків у чистому вигляді рідко зустрічаються--Бурсов Сергій Миколайович (обговорення) 11:38, 24 жовтня 2017 (EEST)---- Продовжуємо тему: "Урок як основна форма навчання".
- На Вашу думку, чи актуальна на сьогодні така форма навчання як урок?
- Можливо є інші актуальні форми навчання на сьогодні?
- Запропонуйте сучасну форму навчання в ЗНЗ, яка буде цікавою учням у ХХІ ст. Відповідь обгрунтуйте.
--Драновська Світлана Вікторівна (обговорення) 12:37, 21 червня 2017 (EEST)
- Відповідь:
Доброго дня. Сьогодні у нас індивідуальне заняття з теми: "Громадянська освіта в системі шкільної освіти". Проаналізуйте основні принципи громадянської освіти та як вони реалізуються на уроках історії. Обґрунтуйте Вашу думку.
--Драновська Світлана Вікторівна (обговорення) 12:38, 6 вересня 2017 (EEST)
- Відповідь:
Доброго дня. Сьогодні у нас заняття присвячене темі: "Громадянська освіта в системі шкільної освіти". Проаналізуйте зміст будь-якого параграфа з підручника для основної школи, в змісті якого ґрунтовніше розкриваються основні завдання громадянської освіти. Поділіться своїми результатами, чому Ви обрали саме цю вікову категорію і відповідну тему.
Дякую. --Драновська Світлана Вікторівна (обговорення) 11:06, 11 вересня 2017 (EEST)
Відповідь:
Доброго дня, шановні колеги. Сьогодні ми працюємо над темою: "Оцінювання рівня знань в умовах суспільства знань". Давайте поміркуємо: У ХХ ст. на уроках історії основними методами контролю були - усне опитування або контрольна робота. У ХХІ ст. науковці і методисти пропонують - тестові завдання. Як ви вважаєте, чи актуальні на сьогодні тестові завдання, чи їх можна замінити іншими методами контролю. Відповідь обгрунтуйте.
Дякую --Драновська Світлана Вікторівна (обговорення) 12:38, 11 вересня 2017 (EEST)
Відповідь:
Консультації
Доброго дня шановні колеги. Якщо у Вас є запитання чи незрозумілі деякі моменти нашого он-лайн спілкування, звертайтеся за порадою чи допомогою.
--Драновська Світлана Вікторівна (обговорення) 11:05, 7 червня 2017 (EEST)
Доброго дня, Сергій Миколайович! Ми продовжуємо 10-й тиждень навчання. Всього - 16 тижнів. У Вас не виконане жодне завдання. Намагайтеся їх виконати. Якщо Вам щось не зрозуміло, звертайтеся за консультацією.
З повагою --Драновська Світлана Вікторівна (обговорення) 12:43, 5 вересня 2017 (EEST)
Доброго дня, Сергій Миколайович. У нас останній тиждень навчання, а Ви не виконали жодне завдання. Вам необхідно їх доопрацювати. Ваш заїзд 24.10.2017 на 9.30. До зустічі. З повагою --Драновська Світлана Вікторівна (обговорення) 12:39, 17 жовтня 2017 (EEST)
Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)
Доброго дня. Сьогодні у нас тематична дискусія на тему: "Мультиперспективність у вивченні історії як фактор формування критичного мислення". Після перегляду посилання Тема: Новітні досягнення історичної наукидайте відповідь на запитання.
- Як Ви вважаєте, допомагає чи заважає велика кількість історичних джерел у вивченні історії в загальноосвітніх навчальних закладах?
--Драновська Світлана Вікторівна (обговорення) 11:09, 25 травня 2017 (EEST)
Дискусія:
Ми продовжуємо нашу дискусію. У мене до Вас наступне дискусійне питання:
- Роль і місце ІКТ на уроках історії та суспільних дисциплін (обгрунтувати позитивні та негативні сторони).
--Драновська Світлана Вікторівна (обговорення) 12:36, 25 травня 2017 (EEST)
Дискусія:
Доброго дня, шановні колеги. Прикро, що ми не маємо можливості активно провести таку форму роботи. Сьогодні у нас тематична дискусія на тему: «Практичні заняття як форма організації навчальної діяльності учнів 8-11 класів».
- На вашу думку, які СУЧАСНІ методи роботи необхідно запропонувати школярам на практичних заняттях з історії, щоб розвивати необхідні компетентності? Відповідь обгрунтуйте. Наведіть власні приклади.
--Драновська Світлана Вікторівна (обговорення) 11:07, 15 червня 2017 (EEST)
Дискусія:
Доброго дня, шановні колеги. Ми продовжуємо нашу дискусію. Сьогодні у нас тема: "Медіа-ресурси як фактор формування предметних компетентностей учнів у 6-11 класах". Пропоную для обговорення наступні питання:
- Які компоненти медіа-ресурсів Ви використовуєте на уроках історії? Власні приклади.
- Переваги і недоліки використання медіа-ресурсів на уроках історії.
--Драновська Світлана Вікторівна (обговорення) 12:36, 15 червня 2017 (EEST)
Дискусія:
Доброго дня, шановні колеги. Сьогодні у нас остання тематична дискусія на тему:"Сучасний учень - це особистість, патріот та інноватор в умовах Нової української школи". Проаналізуйте посилання Концепція Нової української школи і давайте поміркуємо:
- Якими ОСОБИСТІСНО-ПРОФЕСІЙНИМИ компетенціями МАЄ вододіти педагог, щоб зацікавити учнів у сучасних соціально-економічних умовах?
- Відповідь обгрунтуйте на прикладі шкільного предмету "Історія".
--Драновська Світлана Вікторівна (обговорення) 12:43, 19 вересня 2017 (EEST)
Дискусія:
Проведення та перевірка модульного контролю
Доброго дня, шановні колеги. Прошу Вас пройти за посиланням і відповісти на запитання тестових завдань. Проведення та перевірка модульного контролю
--Драновська Світлана Вікторівна (обговорення) 12:35, 13 червня 2017 (EEST)
Доброго дня, Сергій Миколайович. Прошу Вас пройти за посиланням і відповісти на запитання тестових завдань (частина ІІ). Проведення та перевірка модульного контролю - частина ІІ
--Драновська Світлана Вікторівна (обговорення) 11:05, 17 жовтня 2017 (EEST)