Відмінності між версіями «Соціально-гуманітарний кредитний модуль Бурсов С.М.»
(→Інтерактивні практичні заняття) |
(→Проведення та перевірка модульного контролю) |
||
(не показані 8 проміжних версій 2 учасників) | |||
Рядок 1: | Рядок 1: | ||
==== Інтерактивні практичні заняття ==== | ==== Інтерактивні практичні заняття ==== | ||
+ | Вітаю, шановні колеги! Це інтерактивне практичне заняття присвячене темі "Четверта промислова революція", яка вже зараз непомітно:)) розгортається перед нами. Пропоную для знайомства з цим явищем перейти за наступними посиланнями: | ||
+ | *[https://nubip.edu.ua/node/23076 К. Шваб. Четверта промислова революція: як до неї готуватися]; | ||
+ | *[http://innovations.com.ua/ua/articles/op-manage/19593/chetverta-industrialna-revolyuciya-i-osvita Четверта індустріальна революція і освіта]; | ||
+ | *[http://www.ej.kherson.ua/journal/economic_16/2/27.pdf Кулик В. Трансформація професійних компетенцій відповідно до вимог інформаційного суспільства]. | ||
+ | |||
+ | Після вивчення матеріалів поділіться своїми думками щодо наступного: | ||
+ | |||
+ | 1. Які переваги несе людям четверта промислова революція? | ||
+ | |||
+ | 2. Які ризики вона має? | ||
+ | |||
+ | 3. Які компетентності мусить мати людина епохи четвертої промислової революції? | ||
+ | --[[Користувач:Ніколаєнко Світлана Петрівна|Ніколаєнко Світлана Петрівна]] ([[Обговорення користувача:Ніколаєнко Світлана Петрівна|обговорення]]) | ||
+ | ---- | ||
+ | '''Ваші відповіді:''' | ||
+ | 1.Четверта промислова революція зможе глобально підняти світовий рівень життя. Більше всіх від цих змін поки що виграють ті, хто має доступ до цифрового світу; розвиток технологій породив продукти і послуги, що полегшують і покращують наше життя. Замовити таксі, забронювати місце в літаку, купити продукти, послухати музику, подивитися кіно, зіграти в гру - тепер все це можна зробити віддалено. | ||
+ | 2.Четверта промислова революція змінить не тільки наше життя, але й нас самих. Вона вплине на нашу самоідентифікацію, наш особистий простір, наше розуміння власності, наші патерни споживання, змінить кількість часу, який ми витрачаємо на роботу і розваги, повністю змінить критерії професійного успіху. Ми станемо по-іншому знайомитися, по-іншому вчитися, по-іншому спілкуватися. Наше ставлення до свого тіла і особистості змінюється прямо зараз, а в майбутньому це призведе до розвитку аргументації людини. | ||
+ | 3.Людина четвертої промислової революції повинна мати такі кометентнції: | ||
+ | -уміти працювати віддалено; | ||
+ | -соціальний інтелект; | ||
+ | -проектне мислення; | ||
+ | -обчислювальне мислення; | ||
+ | -уміння мислити «за межами» та «поза правилами».----[[Користувач:Бурсов Сергій Миколайович|Бурсов Сергій Миколайович]] ([[Обговорення користувача:Бурсов Сергій Миколайович|обговорення]]) 18:18, 24 жовтня 2017 (EEST) | ||
+ | ---- | ||
+ | ---- | ||
+ | |||
+ | Пропоную долучитись до вивчення наступної теми "Освіта в Україні та країнах світу". Для цього перейдіть за посиланням [https://drive.google.com/open?id=0B0cchSnWMJmwR2pod2VnT1doYzQ на текст лекції]. Також нам знадобиться переглянути матеріал щодо реформи освіти [http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/ua-sch-2016/konczepcziya.html Нова українська школа] | ||
+ | Додаткову інформацію про системи освіти розвинених країн можна отримати в інтернеті. Після цікавого прочитання дайте відповіді за допомогою прийому ПРІМА на таке: | ||
+ | |||
+ | П - почаклуємо - вкажіть одну чарівну зміну у вашій школі, яку б ви запровадили з досвіду освіти розвинених країн. | ||
+ | |||
+ | Р - розв'яжемо проблеми - розкажіть про одну проблему з вашої педагогічної практики, яку ви змогли б розв'язати, використовуючи отриманий досвід освіти інших країн. | ||
+ | |||
+ | І - інший погляд - уявіть себе учнем. Спробуйте стати на його позицію. Розкажіть від його імені, яка б інновація з досвіду освіти інших країн йому найбільше сподобалась. | ||
+ | |||
+ | М - може статися - Опишіть, що може статися на Вашому уроці історії чи права, якщо Ви отримаєте можливість змінити його після знайомства з системами іноземної освіти. | ||
+ | |||
+ | А - а що далі - уявіть, що реформа "Нова українська школа" відбулася. На Вашу думку, цього достатньо? Чи варто продовжити? Як саме, на Вашу думку має продовжувати змінюватись освіта? [[Користувач:Ніколаєнко Світлана Петрівна|Ніколаєнко Світлана Петрівна]] ([[Обговорення користувача:Ніколаєнко Світлана Петрівна|обговорення]]) | ||
+ | |||
+ | ---- | ||
+ | '''Ваші відповіді:''' | ||
+ | П-В кожному кабінеті школи придбав нові посібники б інтерактивну дошку і поставив компьютер. | ||
+ | Р-Найбільшою проблемою в моїй педагогічній практиці є недостатнє матеріально-технічне забезпечення проведення уроків історії,тому я хотів б зміцнити саме матеріально-технічну базу. | ||
+ | І-Я думаю,що найбільше сподобалося б учням зменшення навантаження. | ||
+ | Краще б запровадити спецкурси за професійним вибором--[[Користувач:Бурсов Сергій Миколайович|Бурсов Сергій Миколайович]] ([[Обговорення користувача:Бурсов Сергій Миколайович|обговорення]]) 18:28, 24 жовтня 2017 (EEST)". | ||
+ | |||
+ | ---- | ||
+ | ---- | ||
+ | Доброго дня! Наступне заняття з теми "Освіта в інформаційному суспільстві". Опрацювавши матеріал [https://drive.google.com/open?id=0B0cchSnWMJmwSFdGU2VGX2JxT2s за цим посиланням], дайте відповідь на запитання. | ||
+ | |||
+ | Якими є особливості освіти в інформаційному суспільстві? [[Користувач:Ніколаєнко Світлана Петрівна|Ніколаєнко Світлана Петрівна]] ([[Обговорення користувача:Ніколаєнко Світлана Петрівна|обговорення]]) | ||
+ | |||
+ | ---- | ||
+ | '''Ваша відповідь:''' | ||
+ | Освіта повинна бути одаптована к реально життю Знання учні повинні використовувати | ||
+ | постійно--[[Користувач:Бурсов Сергій Миколайович|Бурсов Сергій Миколайович]] ([[Обговорення користувача:Бурсов Сергій Миколайович|обговорення]]) 18:34, 24 жовтня 2017 (EEST) | ||
+ | |||
+ | |||
+ | |||
+ | |||
+ | ---- | ||
+ | ---- | ||
+ | На цьому інтерактивному практичному занятті - тема "Євроінтеграційна стратегія України". За посиланням знаходиться [http://eeas.europa.eu/archives/delegations/ukraine/documents/virtual_library/lisbontreaty_uk.pdf Путівник по Ліссабонському договору]. Він створений для регулювання питань співжиття та участі у справах країн і громадян Євросоюзу. Познайомтесь із публікацією. Охарактеризуйте основні цілі та цінності Євросоюзу. [[Користувач:Ніколаєнко Світлана Петрівна|Ніколаєнко Світлана Петрівна]] ([[Обговорення користувача:Ніколаєнко Світлана Петрівна|обговорення]]) | ||
+ | ---- | ||
+ | '''Ваша відповідь:''' | ||
+ | повна демократия Високий рівень життя виконання законів усіма громадянами держави--[[Користувач:Бурсов Сергій Миколайович|Бурсов Сергій Миколайович]] ([[Обговорення користувача:Бурсов Сергій Миколайович|обговорення]]) 18:40, 24 жовтня 2017 (EEST) | ||
+ | |||
+ | |||
+ | |||
+ | |||
+ | |||
+ | ---- | ||
+ | ---- | ||
+ | Доброго дня! Освіта в країнах Євросоюзу перебуває у стані постійних змін. Українська освіта теж зараз реформується. Прошу Вас опрацювати матеріал [http://life.pravda.com.ua/society/2017/01/9/221945/ про освітні нововведення у Фінляндії]. Опрацювавши його, оберіть одну складову реформи освіти у Фінляндії: вибір предметів кожною школою; багатодисциплінарний предмет; посилення вивчення іноземних мов; факультативні предмети на вибір; система оцінювання; викладання релігії; програмування та підприємництво в школі; групове навчання; кумівство серед дітей; роль учителя та висловіть свої міркування щодо того, чи могла б вона інтегруватися з користю в українську школу. [[Користувач:Ніколаєнко Світлана Петрівна|Ніколаєнко Світлана Петрівна]] ([[Обговорення користувача:Ніколаєнко Світлана Петрівна|обговорення]]) | ||
+ | ---- | ||
+ | '''Ваша відповідь:''' | ||
+ | Групове навчання. | ||
+ | Робота в групах сприяє викоріненню дискримінації, однак не стала унікально зручною для всіх. Подекуди в ЗМІ виринають образливі, спантеличені і схвильовані колонки батьків, діти яких з тих чи інших причин не вписуються у групи. | ||
+ | Сіркку Хієтанен каже, що фінська школа уміє працювати з винятками завдяки індивідуальному підходу, який при потребі застосують і тут. | ||
+ | Однак паралельно з об'єднувальним чинником роботи в групах тут парадоксально співіснує й інший бік: діти поділені на групи також поділені за рівнем знань. | ||
+ | Класи не прив’язані до керівника, а до груп за відповідним до їхніх знань рівнем, тобто за вчителем закріплені здебільшого змішані класи. Такий поділ, окрім основних функцій, також збільшує внутрішню мобільність і зміцнює стосунки між учнями різних класів.--[[Користувач:Бурсов Сергій Миколайович|Бурсов Сергій Миколайович]] ([[Обговорення користувача:Бурсов Сергій Миколайович|обговорення]]) 18:45, 24 жовтня 2017 (EEST) | ||
+ | |||
+ | |||
+ | |||
+ | |||
+ | |||
+ | ---- | ||
+ | ---- | ||
==== Індивідуальні заняття ==== | ==== Індивідуальні заняття ==== | ||
+ | На цьому індивідуальному занятті пропоную Вам ознайомитися з [http://lms.smartme.university/blog/7-trendov-v-obrazovanii-v-2017-godu/ матеріалом про сім трендів сучасної освіти]. Після цього оберіть один з них, який Ви вважаєте найважливішим, поясніть чому та стисло охарактеризуйте обраний тренд. --[[Користувач:Ніколаєнко Світлана Петрівна|Ніколаєнко Світлана Петрівна]] ([[Обговорення користувача:Ніколаєнко Світлана Петрівна|обговорення]]) | ||
+ | ---- | ||
+ | '''Ваша відповідь''' | ||
+ | Гейміфікація освіти – навчання як гра, використання онлайн-інструментів і гри для створення навчальних курсів, боротьба за бонуси замість оцінок. Використання розробленого інструментарію комп’ютерних ігор дозволяє підвищувати мотивацію в навчанні, створювати дух змагальності, ненав’язливо вести учня від одного завдання до іншого і спонукати підвищувати свій рів | ||
− | |||
+ | |||
+ | |||
+ | |||
+ | |||
+ | |||
+ | ---- | ||
+ | ---- | ||
+ | Наступне індивідуальне заняття присвячене цікавим методам роботи з учнями - "філософія для дітей" та проблемно-орієнтоване навчання. Перегляньте матеріал про них [http://www.prosvitcenter.org/uk/lyudmyla-kryvoruchka-pro-metody-filoso/ за цим поссиланням]. Оберіть один з методів, який Ви вважаєте цікавим і поясніть, як Ви могли б застосувати його при вивченні історії та суспільних дисциплін на конкретному прикладі. --[[Користувач:Ніколаєнко Світлана Петрівна|Ніколаєнко Світлана Петрівна]] ([[Обговорення користувача:Ніколаєнко Світлана Петрівна|обговорення]]) | ||
+ | ---- | ||
+ | '''Ваша відповідь''' | ||
+ | |||
+ | мою думку більш цікавим методом є «Філософія для дітей».Його мета мислення, то зараз вже йдеться про філософський підхід в освіті, коли ми , концентруємося на ф пасивно сприймати інформацію.Поки що світовий досвід доводить, що «Філософія для дітей» є найкращою альтернативою. Якщо ми говоримо про ціль освітияка оріормува ннісильних суджень.Новий підхід полягає в тому, що учні мають знайти і проблему, і її розв'язання. | ||
+ | Під час ні пробле- навчити дітей креативно мислити, дискутувати, аргументувати свою точку зору замість того, щ | ||
+ | На обєнтується на знання, згодом прогресує до освіти, яка орієнтується нами.процесу навчання учні знаходять правильний підхід до проблемної ситуації. Зазвичай ці проблеми складні. Вони мають розуміти історичні, культу--[[Користувач:Бурсов Сергій Миколайович|Бурсов Сергій Миколайович]] ([[Обговорення користувача:Бурсов Сергій Миколайович|обговорення]]) 18:56, 24 жовтня 2017 (EEST) | ||
+ | |||
+ | |||
+ | |||
+ | |||
+ | |||
+ | |||
+ | |||
+ | ---- | ||
+ | ---- | ||
+ | |||
+ | ==== Консультації ==== | ||
+ | На цьому занятті Ви можете проконсультуватись зі мною з будь-яких питань, що розглядаються у нашому курсі. Питання можна задати мені на моій сторінці обговорення, або ж на цій сторінці. Дякую за співпрацю та порозуміння. --[[Користувач:Ніколаєнко Світлана Петрівна|Ніколаєнко Світлана Петрівна]] ([[Обговорення користувача:Ніколаєнко Світлана Петрівна|обговорення]]) | ||
====Тематичні дискусії (Інтернет-семінари) ==== | ====Тематичні дискусії (Інтернет-семінари) ==== | ||
+ | Доброго дня, Шановні колеги! Сьогодні за розкладом маємо Тематичні дискусії (Інтернет - семінари). Прошу співпрацювати за темою "Стратегічні зміни в сучасній системі освіти України". Перегляньте інформацію про [http://osvita.ua/school/reform/56113/ ключові зміни оновлених програм 5-9 класів] відповідно до реформи "Нова українська школа". Висловіть свою думку що до того, чи досягаються цими змінами основні засади реформи: компетентнісний підхід, орієнтація на учня, на формування у нього цінностей для успішного життя. | ||
+ | ---- | ||
+ | '''Ваші відповіді''' | ||
+ | Нові програми дають вчителю білші свободи в вивченні різних тем оріентованому підходу --[[Користувач:Бурсов Сергій Миколайович|Бурсов Сергій Миколайович]] ([[Обговорення користувача:Бурсов Сергій Миколайович|обговорення]]) 19:02, 24 жовтня 2017 (EEST) | ||
+ | |||
+ | |||
+ | |||
+ | |||
+ | ---- | ||
+ | ---- | ||
==== Проведення та перевірка модульного контролю ==== | ==== Проведення та перевірка модульного контролю ==== | ||
+ | Напишіть коротке есе на тему: Чи є місце щастю в системі освіти? | ||
+ | |||
+ | ''Есе — це прозовий твір невеликого обсягу і вільної композиції. виражає індивідуальні враження та міркування з конкретного приводу чи питання і явно не претендує на визначальну або вичерпну трактування предмета''. | ||
+ | |||
+ | --[[Користувач:Ніколаєнко Світлана Петрівна|Ніколаєнко Світлана Петрівна]] ([[Обговорення користувача:Ніколаєнко Світлана Петрівна|обговорення]]) | ||
+ | Так,я вважаю,що місце щастю в системі освіти є.Вчитель відчуває себе дійсно щасливим коли його знання і уміння потрібні дітям,коли він розуміе що його праця дійсно відчувається взаємопорозуміння,коли вчитель отримує віддачу від учнів.І в подальшому,коли учні закінчують школу,стають прекрасними людми знаходять свое місце в житті --[[Користувач:Бурсов Сергій Миколайович|Бурсов Сергій Миколайович]] ([[Обговорення користувача:Бурсов Сергій Миколайович|обговорення]]) 19:17, 24 жовтня 2017 (EEST)-це також щастя і гордість вчителя,бо в цьому є і його заслуга.Отже,професійне щастя вчителя у його здібних і талановитих учнях. | ||
+ | ---- |
Поточна версія на 19:21, 24 жовтня 2017
Зміст
Інтерактивні практичні заняття
Вітаю, шановні колеги! Це інтерактивне практичне заняття присвячене темі "Четверта промислова революція", яка вже зараз непомітно:)) розгортається перед нами. Пропоную для знайомства з цим явищем перейти за наступними посиланнями:
- К. Шваб. Четверта промислова революція: як до неї готуватися;
- Четверта індустріальна революція і освіта;
- Кулик В. Трансформація професійних компетенцій відповідно до вимог інформаційного суспільства.
Після вивчення матеріалів поділіться своїми думками щодо наступного:
1. Які переваги несе людям четверта промислова революція?
2. Які ризики вона має?
3. Які компетентності мусить мати людина епохи четвертої промислової революції? --Ніколаєнко Світлана Петрівна (обговорення)
Ваші відповіді: 1.Четверта промислова революція зможе глобально підняти світовий рівень життя. Більше всіх від цих змін поки що виграють ті, хто має доступ до цифрового світу; розвиток технологій породив продукти і послуги, що полегшують і покращують наше життя. Замовити таксі, забронювати місце в літаку, купити продукти, послухати музику, подивитися кіно, зіграти в гру - тепер все це можна зробити віддалено. 2.Четверта промислова революція змінить не тільки наше життя, але й нас самих. Вона вплине на нашу самоідентифікацію, наш особистий простір, наше розуміння власності, наші патерни споживання, змінить кількість часу, який ми витрачаємо на роботу і розваги, повністю змінить критерії професійного успіху. Ми станемо по-іншому знайомитися, по-іншому вчитися, по-іншому спілкуватися. Наше ставлення до свого тіла і особистості змінюється прямо зараз, а в майбутньому це призведе до розвитку аргументації людини. 3.Людина четвертої промислової революції повинна мати такі кометентнції: -уміти працювати віддалено; -соціальний інтелект; -проектне мислення; -обчислювальне мислення; -уміння мислити «за межами» та «поза правилами».----Бурсов Сергій Миколайович (обговорення) 18:18, 24 жовтня 2017 (EEST)
Пропоную долучитись до вивчення наступної теми "Освіта в Україні та країнах світу". Для цього перейдіть за посиланням на текст лекції. Також нам знадобиться переглянути матеріал щодо реформи освіти Нова українська школа Додаткову інформацію про системи освіти розвинених країн можна отримати в інтернеті. Після цікавого прочитання дайте відповіді за допомогою прийому ПРІМА на таке:
П - почаклуємо - вкажіть одну чарівну зміну у вашій школі, яку б ви запровадили з досвіду освіти розвинених країн.
Р - розв'яжемо проблеми - розкажіть про одну проблему з вашої педагогічної практики, яку ви змогли б розв'язати, використовуючи отриманий досвід освіти інших країн.
І - інший погляд - уявіть себе учнем. Спробуйте стати на його позицію. Розкажіть від його імені, яка б інновація з досвіду освіти інших країн йому найбільше сподобалась.
М - може статися - Опишіть, що може статися на Вашому уроці історії чи права, якщо Ви отримаєте можливість змінити його після знайомства з системами іноземної освіти.
А - а що далі - уявіть, що реформа "Нова українська школа" відбулася. На Вашу думку, цього достатньо? Чи варто продовжити? Як саме, на Вашу думку має продовжувати змінюватись освіта? Ніколаєнко Світлана Петрівна (обговорення)
Ваші відповіді: П-В кожному кабінеті школи придбав нові посібники б інтерактивну дошку і поставив компьютер. Р-Найбільшою проблемою в моїй педагогічній практиці є недостатнє матеріально-технічне забезпечення проведення уроків історії,тому я хотів б зміцнити саме матеріально-технічну базу. І-Я думаю,що найбільше сподобалося б учням зменшення навантаження. Краще б запровадити спецкурси за професійним вибором--Бурсов Сергій Миколайович (обговорення) 18:28, 24 жовтня 2017 (EEST)".
Доброго дня! Наступне заняття з теми "Освіта в інформаційному суспільстві". Опрацювавши матеріал за цим посиланням, дайте відповідь на запитання.
Якими є особливості освіти в інформаційному суспільстві? Ніколаєнко Світлана Петрівна (обговорення)
Ваша відповідь: Освіта повинна бути одаптована к реально життю Знання учні повинні використовувати постійно--Бурсов Сергій Миколайович (обговорення) 18:34, 24 жовтня 2017 (EEST)
На цьому інтерактивному практичному занятті - тема "Євроінтеграційна стратегія України". За посиланням знаходиться Путівник по Ліссабонському договору. Він створений для регулювання питань співжиття та участі у справах країн і громадян Євросоюзу. Познайомтесь із публікацією. Охарактеризуйте основні цілі та цінності Євросоюзу. Ніколаєнко Світлана Петрівна (обговорення)
Ваша відповідь: повна демократия Високий рівень життя виконання законів усіма громадянами держави--Бурсов Сергій Миколайович (обговорення) 18:40, 24 жовтня 2017 (EEST)
Доброго дня! Освіта в країнах Євросоюзу перебуває у стані постійних змін. Українська освіта теж зараз реформується. Прошу Вас опрацювати матеріал про освітні нововведення у Фінляндії. Опрацювавши його, оберіть одну складову реформи освіти у Фінляндії: вибір предметів кожною школою; багатодисциплінарний предмет; посилення вивчення іноземних мов; факультативні предмети на вибір; система оцінювання; викладання релігії; програмування та підприємництво в школі; групове навчання; кумівство серед дітей; роль учителя та висловіть свої міркування щодо того, чи могла б вона інтегруватися з користю в українську школу. Ніколаєнко Світлана Петрівна (обговорення)
Ваша відповідь: Групове навчання. Робота в групах сприяє викоріненню дискримінації, однак не стала унікально зручною для всіх. Подекуди в ЗМІ виринають образливі, спантеличені і схвильовані колонки батьків, діти яких з тих чи інших причин не вписуються у групи. Сіркку Хієтанен каже, що фінська школа уміє працювати з винятками завдяки індивідуальному підходу, який при потребі застосують і тут. Однак паралельно з об'єднувальним чинником роботи в групах тут парадоксально співіснує й інший бік: діти поділені на групи також поділені за рівнем знань. Класи не прив’язані до керівника, а до груп за відповідним до їхніх знань рівнем, тобто за вчителем закріплені здебільшого змішані класи. Такий поділ, окрім основних функцій, також збільшує внутрішню мобільність і зміцнює стосунки між учнями різних класів.--Бурсов Сергій Миколайович (обговорення) 18:45, 24 жовтня 2017 (EEST)
Індивідуальні заняття
На цьому індивідуальному занятті пропоную Вам ознайомитися з матеріалом про сім трендів сучасної освіти. Після цього оберіть один з них, який Ви вважаєте найважливішим, поясніть чому та стисло охарактеризуйте обраний тренд. --Ніколаєнко Світлана Петрівна (обговорення)
Ваша відповідь Гейміфікація освіти – навчання як гра, використання онлайн-інструментів і гри для створення навчальних курсів, боротьба за бонуси замість оцінок. Використання розробленого інструментарію комп’ютерних ігор дозволяє підвищувати мотивацію в навчанні, створювати дух змагальності, ненав’язливо вести учня від одного завдання до іншого і спонукати підвищувати свій рів
Наступне індивідуальне заняття присвячене цікавим методам роботи з учнями - "філософія для дітей" та проблемно-орієнтоване навчання. Перегляньте матеріал про них за цим поссиланням. Оберіть один з методів, який Ви вважаєте цікавим і поясніть, як Ви могли б застосувати його при вивченні історії та суспільних дисциплін на конкретному прикладі. --Ніколаєнко Світлана Петрівна (обговорення)
Ваша відповідь
мою думку більш цікавим методом є «Філософія для дітей».Його мета мислення, то зараз вже йдеться про філософський підхід в освіті, коли ми , концентруємося на ф пасивно сприймати інформацію.Поки що світовий досвід доводить, що «Філософія для дітей» є найкращою альтернативою. Якщо ми говоримо про ціль освітияка оріормува ннісильних суджень.Новий підхід полягає в тому, що учні мають знайти і проблему, і її розв'язання. Під час ні пробле- навчити дітей креативно мислити, дискутувати, аргументувати свою точку зору замість того, щ На обєнтується на знання, згодом прогресує до освіти, яка орієнтується нами.процесу навчання учні знаходять правильний підхід до проблемної ситуації. Зазвичай ці проблеми складні. Вони мають розуміти історичні, культу--Бурсов Сергій Миколайович (обговорення) 18:56, 24 жовтня 2017 (EEST)
Консультації
На цьому занятті Ви можете проконсультуватись зі мною з будь-яких питань, що розглядаються у нашому курсі. Питання можна задати мені на моій сторінці обговорення, або ж на цій сторінці. Дякую за співпрацю та порозуміння. --Ніколаєнко Світлана Петрівна (обговорення)
Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)
Доброго дня, Шановні колеги! Сьогодні за розкладом маємо Тематичні дискусії (Інтернет - семінари). Прошу співпрацювати за темою "Стратегічні зміни в сучасній системі освіти України". Перегляньте інформацію про ключові зміни оновлених програм 5-9 класів відповідно до реформи "Нова українська школа". Висловіть свою думку що до того, чи досягаються цими змінами основні засади реформи: компетентнісний підхід, орієнтація на учня, на формування у нього цінностей для успішного життя.
Ваші відповіді
Нові програми дають вчителю білші свободи в вивченні різних тем оріентованому підходу --Бурсов Сергій Миколайович (обговорення) 19:02, 24 жовтня 2017 (EEST)
Проведення та перевірка модульного контролю
Напишіть коротке есе на тему: Чи є місце щастю в системі освіти?
Есе — це прозовий твір невеликого обсягу і вільної композиції. виражає індивідуальні враження та міркування з конкретного приводу чи питання і явно не претендує на визначальну або вичерпну трактування предмета.
--Ніколаєнко Світлана Петрівна (обговорення) Так,я вважаю,що місце щастю в системі освіти є.Вчитель відчуває себе дійсно щасливим коли його знання і уміння потрібні дітям,коли він розуміе що його праця дійсно відчувається взаємопорозуміння,коли вчитель отримує віддачу від учнів.І в подальшому,коли учні закінчують школу,стають прекрасними людми знаходять свое місце в житті --Бурсов Сергій Миколайович (обговорення) 19:17, 24 жовтня 2017 (EEST)-це також щастя і гордість вчителя,бо в цьому є і його заслуга.Отже,професійне щастя вчителя у його здібних і талановитих учнях.