Відмінності між версіями «Педагогічна інноватика Бондаренко О.М.»

Матеріал з HistoryPedia
Перейти до: навігація, пошук
Рядок 27: Рядок 27:
 
==== Індивідуальні заняття ====
 
==== Індивідуальні заняття ====
 
Добрий день! На моїй сторінці обговорення Ви знайдете список рекомендованої літератури та завдання щодо індивідуального заняття.
 
Добрий день! На моїй сторінці обговорення Ви знайдете список рекомендованої літератури та завдання щодо індивідуального заняття.
Завдання: Дайте відповідь на питання" Чому «технологія» є більш ефективним засобом освіти, розвитку і виховання учнів ніж «методика»?"
+
Завдання: Дайте відповідь на питання" Чому «технологія» є більш ефективним засобом освіти, розвитку і виховання учнів ніж «методика»?"
 
+
пед.технології належать до системи пед. наук ,їх обєктом є взаємодія учасни ків пед. процесу .завдання-пошук шляхів підвищення якості навчання підготовка навчально-виховних методик.---
 
==== Консультації ====
 
==== Консультації ====
 
Колеги! Тема нашої  консультації "Особливості педагогічних технологій та впровадження їх у навчально-виховний процес". Якщо Ви маєте питання, прошу звертайтесь.
 
Колеги! Тема нашої  консультації "Особливості педагогічних технологій та впровадження їх у навчально-виховний процес". Якщо Ви маєте питання, прошу звертайтесь.

Версія за 10:27, 25 жовтня 2017

Інтерактивні практичні заняття

Добрий день!

Сьогодні ми розпочинаємо наші інтерактивні практичні заняття. Опрацюйте теоретичний матеріал на моїй сторінці обговорення та дайте відповідь на питання:

  • У чому суть технологічності в освіті? НТР торкнулася всіх галузей науки,техніки,освіти наповнює педагогіку новим змістом---

--Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 10:42, 26 квітня 2017 (EEST)


Продовжуємо заняття. Опрацюйте лекційний матеріал, розташований на моїй сторінці обговорення та дайте відповідь на такі питання:

  • Дайте порівняльний аналіз різних підходів до розкриття терміна "педагогічна технологія". опис процесу досягнення планованих результатів навчання---

--Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 15:34, 16 травня 2017 (EEST)


Продовжуємо заняття. Опрацюйте лекційний матеріал, розташований на моїй сторінці обговорення та дайте відповідь на такі питання:

  • Наповніть змістом терміни "освітня технологія", "педагогічна технологія", "технологія навчання". освітня технологія відображає загальну стратегію розвитку освіти. педагогічна технологія - реалізація освітніх технологій у навчально-виховному процесі за наявності певних умов. технологія навчання - відображає шлях освоєння конкретного навчального матеріалу ---

--Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 18:14, 16 травня 2017 (EEST)


Шановні колеги! Продовжуємо працювати.

Індивідуальні заняття

Добрий день! На моїй сторінці обговорення Ви знайдете список рекомендованої літератури та завдання щодо індивідуального заняття. Завдання: Дайте відповідь на питання" Чому «технологія» є більш ефективним засобом освіти, розвитку і виховання учнів ніж «методика»?" пед.технології належать до системи пед. наук ,їх обєктом є взаємодія учасни ків пед. процесу .завдання-пошук шляхів підвищення якості навчання підготовка навчально-виховних методик.---

Консультації

Колеги! Тема нашої консультації "Особливості педагогічних технологій та впровадження їх у навчально-виховний процес". Якщо Ви маєте питання, прошу звертайтесь. --Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 16:00, 17 травня 2017 (EEST)


Доброго дня шановні колеги, давайте знайомитись! Я, Клочко Оксана Миколаївна, ваш новий викладач з навчальної дисципліни "Педагогічна іннватика". Вітаю вас із початком нового навчального року! Натхнення, міцних нервів та оптимізму! Згодом на моїй сторіночці буде викладено лекції з курсу. Маю надію, що вони стануть вам у нагоді!

Будь-ласка, звертайтесь за допомогою або з пропозиціями по темах лекцій.

Чекаю на ваші дописи --Клочко Оксана Миколаївна (обговорення) 14:10, 7 вересня 2017 (EEST)

Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)

Сутність поняття „інноваційна діяльність” відбиває не лише особливості процесу оновлення, внесення нових елементів у традиційну систему освітньої практики, а й органічно включає в себе характеристику індивідуального стилю діяльності педагога-новатора. Інноваційна діяльність передбачає вищий ступінь педагогічної творчості, педагогічне винахідництво нового в педагогічній практиці, що спрямоване на формування творчої особистості, враховує соціально-економічні та політичні зміни в суспільстві й проявляється в ціле покладанні, визначенні мети, завдань, а також змісту і технологій інноваційного навчання. Вчитель інноваційної орієнтації − це особистість, здатна брати на себе відповідальність, вчасно враховувати ситуацію соціальних змін і є найбільш перспективним соціальним типом педагога. Як учитель-дослідник, він спрямований на науково-обґрунтовану організацію навчально-виховного процесу з прогностичним спрямуванням, має адекватні ціннісні орієнтації, гнучке професійне мислення, розвинуту професійну самосвідомість, готовність до сприйняття нової інформації, високий рівень самоактуалізації, володіє мистецтвом рефлексії. Пропоную винести на обговорення наступні питання:

  • Що мотивує педагогів до інноваційної діяльності?
  • Як Ви проектуєте педагогічні інновації у навчально-виховний процес ЗНЗ?
  • Ваше ставлення до новаторства та ступінь поінформованості про проблеми діяльності педагогів-новаторів.

--Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 20:03, 22 травня 2017 (EEST)


--Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 20:43, 30 травня 2017 (EEST)

Добрий день, шановні колеги! Пропоную для обговорення на інтернет-семінарі тему "Використання на заняттях з історії локальних педагогічних інновацій" (наприклад: мозковий штурм, метод дискусії, робота в групі, метод проектів, інтерактивні методи тощо) Чи часто ви застосовуєте їх на практиці? В чому переваги таких інновацій? Будь-ласка, долучайтесь до дискусії. Також нагадую вам, що навчання скоро добігає кінця, отже прошу вас вчасно виконати всі завдання.На моїй сторіночці ви знайдете необхідну для цього інформацію.--Клочко Оксана Миколаївна (обговорення) 12:30, 26 вересня 2017 (EEST)

Проведення та перевірка модульного контролю

Питання для закріплення з навчальної дисципліни "Педагогічна інноватика"--Клочко Оксана Миколаївна (обговорення) 12:46, 12 жовтня 2017 (EEST)