Відмінності між версіями «Теорія та методика фахової дисципліни Діхнич А.М.»
(→Інтерактивні практичні заняття) |
(→Інтерактивні практичні заняття) |
||
(не показано одну проміжну версію цього учасника) | |||
Рядок 7: | Рядок 7: | ||
Дякую і бажаю натхнення! --[[Користувач:Istoriya|Адміністратор]] ([[Обговорення користувача:Istoriya|обговорення]]) 08:50, 19 березня 2015 (EET) | Дякую і бажаю натхнення! --[[Користувач:Istoriya|Адміністратор]] ([[Обговорення користувача:Istoriya|обговорення]]) 08:50, 19 березня 2015 (EET) | ||
+ | |||
+ | 1.Міжпредметні звязки- це звязок між навчальною програмою різних дисциплін на рівні навчальних знань,який зумовлений спільною дидактичною метою. | ||
+ | 2.Наприклад,вивчаючи тему"Культура України першої половини ХVІІІ століття" (історія України) і тему"Культура людини" в курсі | ||
+ | "Людина і світ"-інтеграція носить частковий характер,а ,наприклад, тему "Національно-визвольна боротьба українського народу у | ||
+ | ХVІІІ столітті(історія України) і тему "Історична основа поеми "Гайдамаки" Т.Г.Шевченка" (укр.Література)- інтеграція носить повний характер | ||
+ | і представлена повним висвітленням суміжних тем різних предметів. | ||
==== Індивідуальні заняття ==== | ==== Індивідуальні заняття ==== |
Поточна версія на 14:44, 7 квітня 2015
Зміст
Інтерактивні практичні заняття
Міжпредметні зв'язки на уроках історії та суспільних дисциплін Така цікава і благодатна тема! Друзі, запрошую переглянути теоретичний матеріал за цим посиланням і виконати наступні завдання:
- Як Ви розумієте поняття "міжпредметні зв'язки"?
- Наведіть приклади з досвіду Вашої роботи часткової та повної інтеграції міжпредметних зв'язків
Дякую і бажаю натхнення! --Адміністратор (обговорення) 08:50, 19 березня 2015 (EET)
1.Міжпредметні звязки- це звязок між навчальною програмою різних дисциплін на рівні навчальних знань,який зумовлений спільною дидактичною метою. 2.Наприклад,вивчаючи тему"Культура України першої половини ХVІІІ століття" (історія України) і тему"Культура людини" в курсі "Людина і світ"-інтеграція носить частковий характер,а ,наприклад, тему "Національно-визвольна боротьба українського народу у ХVІІІ столітті(історія України) і тему "Історична основа поеми "Гайдамаки" Т.Г.Шевченка" (укр.Література)- інтеграція носить повний характер і представлена повним висвітленням суміжних тем різних предметів.