Відмінності між версіями «Теорія та методика фахової дисципліни Московець І.О.»
(Створена сторінка: {{subst:Шаблон:Заняття}}) |
|||
(не показано 3 проміжні версії 2 учасників) | |||
Рядок 1: | Рядок 1: | ||
==== Інтерактивні практичні заняття ==== | ==== Інтерактивні практичні заняття ==== | ||
+ | '''Міжпредметні зв'язки на уроках історії та суспільних дисциплін''' | ||
+ | Така цікава і благодатна тема! Друзі, запрошую переглянути [https://drive.google.com/file/d/0B0cchSnWMJmwcWVET3VXaDRTQ1U/edit?usp=sharing теоретичний матеріал за цим посиланням] і виконати наступні завдання: | ||
+ | # Як Ви розумієте поняття "міжпредметні зв'язки"? | ||
+ | Міжпредметні зв'язки — це цільові і змістові збіги, що існують між навчальними предметами. Вони відображають у змісті навчальних дисциплін ті діалектичні зв'язки, які об'єктивно діють у природі та суспільстві й пізнаються сучасними науками. Міжпредметні зв'язки виступають як дидактична умова, що сприяє піднесенню рівня науковості й доступності навчання мови, активізації пізнавальної діяльності учнів, поліпшенню якості знань, умінь і навичок. Реалізація міжпредметних зв'язків дає змогу економно і водночас інтенсивно використовувати час на уроках. Внутріпредметні зв'язки забезпечують системність у навчанні мови, демонструють ієрархічність її структури й активно впливають на засвоєння мовних одиниць та використання їх у мовленнєвій діяльності. | ||
+ | # Наведіть приклади з досвіду Вашої роботи часткової та повної інтеграції міжпредметних зв'язків | ||
+ | Як показує власний досвід, однією з ефективних форм організації роботи по вивченню тем з історії культури є застосування міжпредметних зв’язків на уроках всесвітньої історії з уроками зарубіжної літератури та образотворчого мистецтва в 7 класі. Зрозуміло, що міжпредметні зв’язки повинні встановлюватися за загальними для цих навчальних предметів фактами, поняттями та ідеями, за формуванням умінь і навичок навчальної праці. При цьому необхідно враховувати в кожному навчальному предметі напрямок зв’язку того чи іншого його змісту до інших предметів за фактичним чи методичним матеріалом, який з ним співпадає, етап формування загального навчального уміння, час, який відокремлює предмети, що пов’язуються між собою. Також при застосуванні міжпредметних зв’язків на уроках історії з літературою та образотворчим мистецтвом по вивченню культури необхідно не тільки розвивати уміння аналізувати історичні факти, а й твори мистецтва та літератури, давати характеристику літературним героям, робити опис пам’яток культури, визначати вплив подій політичної історії на розвиток мистецтва та літератури даного періоду. | ||
+ | --[[Користувач:Московець Інна Олексіївна|Московець Інна Олексіївна]] ([[Обговорення користувача:Московець Інна Олексіївна|обговорення]]) 15:05, 8 квітня 2015 (EEST) | ||
+ | Дякую і бажаю натхнення! --[[Користувач:Istoriya|Адміністратор]] ([[Обговорення користувача:Istoriya|обговорення]]) 08:50, 19 березня 2015 (EET) | ||
==== Індивідуальні заняття ==== | ==== Індивідуальні заняття ==== |
Поточна версія на 15:09, 8 квітня 2015
Зміст
Інтерактивні практичні заняття
Міжпредметні зв'язки на уроках історії та суспільних дисциплін Така цікава і благодатна тема! Друзі, запрошую переглянути теоретичний матеріал за цим посиланням і виконати наступні завдання:
- Як Ви розумієте поняття "міжпредметні зв'язки"?
Міжпредметні зв'язки — це цільові і змістові збіги, що існують між навчальними предметами. Вони відображають у змісті навчальних дисциплін ті діалектичні зв'язки, які об'єктивно діють у природі та суспільстві й пізнаються сучасними науками. Міжпредметні зв'язки виступають як дидактична умова, що сприяє піднесенню рівня науковості й доступності навчання мови, активізації пізнавальної діяльності учнів, поліпшенню якості знань, умінь і навичок. Реалізація міжпредметних зв'язків дає змогу економно і водночас інтенсивно використовувати час на уроках. Внутріпредметні зв'язки забезпечують системність у навчанні мови, демонструють ієрархічність її структури й активно впливають на засвоєння мовних одиниць та використання їх у мовленнєвій діяльності.
- Наведіть приклади з досвіду Вашої роботи часткової та повної інтеграції міжпредметних зв'язків
Як показує власний досвід, однією з ефективних форм організації роботи по вивченню тем з історії культури є застосування міжпредметних зв’язків на уроках всесвітньої історії з уроками зарубіжної літератури та образотворчого мистецтва в 7 класі. Зрозуміло, що міжпредметні зв’язки повинні встановлюватися за загальними для цих навчальних предметів фактами, поняттями та ідеями, за формуванням умінь і навичок навчальної праці. При цьому необхідно враховувати в кожному навчальному предметі напрямок зв’язку того чи іншого його змісту до інших предметів за фактичним чи методичним матеріалом, який з ним співпадає, етап формування загального навчального уміння, час, який відокремлює предмети, що пов’язуються між собою. Також при застосуванні міжпредметних зв’язків на уроках історії з літературою та образотворчим мистецтвом по вивченню культури необхідно не тільки розвивати уміння аналізувати історичні факти, а й твори мистецтва та літератури, давати характеристику літературним героям, робити опис пам’яток культури, визначати вплив подій політичної історії на розвиток мистецтва та літератури даного періоду. --Московець Інна Олексіївна (обговорення) 15:05, 8 квітня 2015 (EEST)
Дякую і бажаю натхнення! --Адміністратор (обговорення) 08:50, 19 березня 2015 (EET)