Відмінності між версіями «Обговорення користувача:Матковська Марина Вікторівна»
(→Індивідуальні заняття) |
|||
Рядок 14: | Рядок 14: | ||
*Завдвння № 2. Дайте відповідь на питання : Чому «технологія» є більш ефективним засобом освіти, розвитку і виховання учнів ніж «методика»? | *Завдвння № 2. Дайте відповідь на питання : Чому «технологія» є більш ефективним засобом освіти, розвитку і виховання учнів ніж «методика»? | ||
# Інноваційна діяльність - це діяльність спрямована на використання і комерціалізацію результатів наукових досліджень та розробок. | # Інноваційна діяльність - це діяльність спрямована на використання і комерціалізацію результатів наукових досліджень та розробок. | ||
− | Інноваційна освіта - це нововведення, новизна, зміна, введення чогось нового, нові форми і методи навчання. | + | |
− | Інноваційне навчання - альтернатива традиційному навчанню, спрямоване на розвиток здібностей учнів до спільної діяльності в нових ситуаціях. | + | Інноваційна освіта - це нововведення, новизна, зміна, введення чогось нового, нові форми і методи навчання. |
− | Інноваційний процес - це процес перетворення наукового знання в інновацію, яка задовольняє нові суспільні потреби, послідовний ланцюг дій, що охоплює всі стадії новизни, та її практичного використання. | + | |
− | Інноваційна особистість - система мотивів, знань, умінь. навичок особистістних навичок педагога, що забезпечує ефективність використання нових педагогічних технологій у роботі з дітьми. | + | Інноваційне навчання - альтернатива традиційному навчанню, спрямоване на розвиток здібностей учнів до спільної діяльності в нових ситуаціях. |
+ | |||
+ | Інноваційний процес - це процес перетворення наукового знання в інновацію, яка задовольняє нові суспільні потреби, послідовний ланцюг дій, що охоплює всі стадії новизни, та її практичного використання. | ||
+ | |||
+ | Інноваційна особистість - система мотивів, знань, умінь. навичок особистістних навичок педагога, що забезпечує ефективність використання нових педагогічних технологій у роботі з дітьми. | ||
+ | |||
2. Педагогічна технологія в загальнопедагогічному розумінні характеризує цілісний освітній процес з його метою, змістом і методами навчання.--[[Користувач:Шутенко Тамара Григорівна|Шутенко Тамара Григорівна]] ([[Обговорення користувача:Шутенко Тамара Григорівна|обговорення]]) 22:26, 11 квітня 2015 (EEST) | 2. Педагогічна технологія в загальнопедагогічному розумінні характеризує цілісний освітній процес з його метою, змістом і методами навчання.--[[Користувач:Шутенко Тамара Григорівна|Шутенко Тамара Григорівна]] ([[Обговорення користувача:Шутенко Тамара Григорівна|обговорення]]) 22:26, 11 квітня 2015 (EEST) | ||
Версія за 22:32, 11 квітня 2015
Зміст
Педагогічна інноватика
Інтерактивні практичні заняття
Лекція 1 Загальні засади педагогічної інноватики
Індивідуальні заняття
Шановні колеги! Опрацюйте наведену нижче літературу та виконайте завдання:
- 1.Баханов К.О. Інноваційні системи, технології та моделі навчання в школі: Монографія. —Запоріжжя: Просвіта, 2000. — 160 с.
- 2. Освітні технологи: Навч.-метод, посіб. / О. М. Пехота, А. 3. Кіктенко, О.М. Любарська та ін.; За заг. ред. О.М. Пєхоти. —К: А.С.К.,2001.— 256с.
- Завдання № 1. З наведеного теоретичного матеріалу виокреміть ключові слова та розшифруйте їх.
- Завдвння № 2. Дайте відповідь на питання : Чому «технологія» є більш ефективним засобом освіти, розвитку і виховання учнів ніж «методика»?
- Інноваційна діяльність - це діяльність спрямована на використання і комерціалізацію результатів наукових досліджень та розробок.
Інноваційна освіта - це нововведення, новизна, зміна, введення чогось нового, нові форми і методи навчання.
Інноваційне навчання - альтернатива традиційному навчанню, спрямоване на розвиток здібностей учнів до спільної діяльності в нових ситуаціях.
Інноваційний процес - це процес перетворення наукового знання в інновацію, яка задовольняє нові суспільні потреби, послідовний ланцюг дій, що охоплює всі стадії новизни, та її практичного використання.
Інноваційна особистість - система мотивів, знань, умінь. навичок особистістних навичок педагога, що забезпечує ефективність використання нових педагогічних технологій у роботі з дітьми.
2. Педагогічна технологія в загальнопедагогічному розумінні характеризує цілісний освітній процес з його метою, змістом і методами навчання.--Шутенко Тамара Григорівна (обговорення) 22:26, 11 квітня 2015 (EEST)
Консультації
Колеги! Тема нашої консультації "Особливості педагогічних технологій та впровадження їх у навчально-виховний процес". Якщо Ви маєте питання, прошу звертайтесь. Сподіваюсь, що буду корисною.