Відмінності між версіями «Теорія та методика фахової дисципліни Радченко І.Ю.»
(Створена сторінка: {{subst:Шаблон:Заняття}}) |
(→Інтерактивні практичні заняття) |
||
(не показано 2 проміжні версії 2 учасників) | |||
Рядок 1: | Рядок 1: | ||
==== Інтерактивні практичні заняття ==== | ==== Інтерактивні практичні заняття ==== | ||
+ | '''Міжпредметні зв'язки на уроках історії та суспільних дисциплін''' | ||
+ | Така цікава і благодатна тема! Друзі, запрошую переглянути [https://drive.google.com/file/d/0B0cchSnWMJmwcWVET3VXaDRTQ1U/edit?usp=sharing теоретичний матеріал за цим посиланням] і виконати наступні завдання: | ||
+ | # Як Ви розумієте поняття "міжпредметні зв'язки"? | ||
+ | # Наведіть приклади з досвіду Вашої роботи часткової та повної інтеграції міжпредметних зв'язків | ||
+ | Дякую і бажаю натхнення! --[[Користувач:Istoriya|Адміністратор]] ([[Обговорення користувача:Istoriya|обговорення]]) 08:50, 19 березня 2015 (EET) | ||
+ | |||
+ | # Міжпредметні зв'язки є педагогічна категорія для позначення синтезуючих,інтеграційних відносин між об'єктами, явищами і процесами реальної дійсності, що знайшли своє відображення у змісті, формах і методах навчально-виховного процесу і виконують освітню, розвиваючу і виховує функції в їх обмеженому єдності. Міжпредметні зв'язки — це цільові і змістові збіги, що існують між навчальними предметами. Вони відображають у змісті навчальних дисциплін ті діалектичні зв'язки, які об'єктивно діють у природі та суспільстві й пізнаються сучасними науками. Міжпредметні зв'язки виступають як дидактична умова, що сприяє піднесенню рівня науковості й доступності навчання , активізації пізнавальної діяльності учнів, поліпшенню якості знань, умінь і навичок. | ||
+ | # «Розвиток літератури та мистецтва. Духовне життя і моральні цінності суспільства» (Середина 60-х – початок 80-х років) 11 клас. Історія України. «Василь Стус. Біографія поета. Духовність у творах В.Стуса, огляд його поетичних творів.» Українська література. 11 клас | ||
+ | «Розвиток культури. Здобутки української літератури і мистецтва» (Україна в умовах незалежності) 11 клас. Історія України. | ||
+ | « Література початку ХХІ ст. Огляд творів сучасної української літератури.» Українська література. 11 клас | ||
+ | «Місце Т.Шевченка в українському національному відродженні» Історія України. 9 клас. «Т.Г.Шевченко. Життєвий і творчий шлях письменника. Романтичний характер ранніх поезій.» Українська література. 9 клас | ||
+ | Часткове - «Правобережна та Лівобережна Гетьманщини в 60—80-х рр. XVII ст.» на уроці з історії України у 8 класі можна використати такі міжпредметні зв’язки: спадкоємні – «Смутний час» (всесвітня історія, 8 клас), синхронні – «Росія наприкінці XVII – на початку XVIII ст.» (всесвітня історія, 8 клас) та випереджальні – «Пантелеймон Куліш «Чорна рада»» (українська література, 9 клас). | ||
+ | --[[Користувач:Радченко Ірина Юріївна|Радченко Ірина Юріївна]] ([[Обговорення користувача:Радченко Ірина Юріївна|Обговорення]]) 20:56, 12 квітня 2015 (EET) | ||
==== Індивідуальні заняття ==== | ==== Індивідуальні заняття ==== |
Поточна версія на 21:01, 12 квітня 2015
Зміст
Інтерактивні практичні заняття
Міжпредметні зв'язки на уроках історії та суспільних дисциплін Така цікава і благодатна тема! Друзі, запрошую переглянути теоретичний матеріал за цим посиланням і виконати наступні завдання:
- Як Ви розумієте поняття "міжпредметні зв'язки"?
- Наведіть приклади з досвіду Вашої роботи часткової та повної інтеграції міжпредметних зв'язків
Дякую і бажаю натхнення! --Адміністратор (обговорення) 08:50, 19 березня 2015 (EET)
- Міжпредметні зв'язки є педагогічна категорія для позначення синтезуючих,інтеграційних відносин між об'єктами, явищами і процесами реальної дійсності, що знайшли своє відображення у змісті, формах і методах навчально-виховного процесу і виконують освітню, розвиваючу і виховує функції в їх обмеженому єдності. Міжпредметні зв'язки — це цільові і змістові збіги, що існують між навчальними предметами. Вони відображають у змісті навчальних дисциплін ті діалектичні зв'язки, які об'єктивно діють у природі та суспільстві й пізнаються сучасними науками. Міжпредметні зв'язки виступають як дидактична умова, що сприяє піднесенню рівня науковості й доступності навчання , активізації пізнавальної діяльності учнів, поліпшенню якості знань, умінь і навичок.
- «Розвиток літератури та мистецтва. Духовне життя і моральні цінності суспільства» (Середина 60-х – початок 80-х років) 11 клас. Історія України. «Василь Стус. Біографія поета. Духовність у творах В.Стуса, огляд його поетичних творів.» Українська література. 11 клас
«Розвиток культури. Здобутки української літератури і мистецтва» (Україна в умовах незалежності) 11 клас. Історія України. « Література початку ХХІ ст. Огляд творів сучасної української літератури.» Українська література. 11 клас «Місце Т.Шевченка в українському національному відродженні» Історія України. 9 клас. «Т.Г.Шевченко. Життєвий і творчий шлях письменника. Романтичний характер ранніх поезій.» Українська література. 9 клас Часткове - «Правобережна та Лівобережна Гетьманщини в 60—80-х рр. XVII ст.» на уроці з історії України у 8 класі можна використати такі міжпредметні зв’язки: спадкоємні – «Смутний час» (всесвітня історія, 8 клас), синхронні – «Росія наприкінці XVII – на початку XVIII ст.» (всесвітня історія, 8 клас) та випереджальні – «Пантелеймон Куліш «Чорна рада»» (українська література, 9 клас). --Радченко Ірина Юріївна (Обговорення) 20:56, 12 квітня 2015 (EET)