Відмінності між версіями «Соціально-гуманітарний кредитний модуль Киричок О.П.»
(→Інтерактивні практичні заняття) |
(→Індивідуальні заняття) |
||
Рядок 63: | Рядок 63: | ||
Процес упровадження нової парадигми освіти може бути успішним лише за умови зміни традиційного мислення, а також стереотипів і переконань щодо стану освітнього процесу. Нова освітня парадигма має стати осередком стратегії освіти. | Процес упровадження нової парадигми освіти може бути успішним лише за умови зміни традиційного мислення, а також стереотипів і переконань щодо стану освітнього процесу. Нова освітня парадигма має стати осередком стратегії освіти. | ||
Парадигма освіти стосується лише освітнього процесу, о стратегія – всього суспільного життя. Стратегія є глибоким аналізом з доцільними висновками впливу певної галузі життєдіяльності суспільства (для нас – освіти) на його нинішній стан і перспективу розвитку. | Парадигма освіти стосується лише освітнього процесу, о стратегія – всього суспільного життя. Стратегія є глибоким аналізом з доцільними висновками впливу певної галузі життєдіяльності суспільства (для нас – освіти) на його нинішній стан і перспективу розвитку. | ||
− | За своєю суттю стратегія освіти являє собою наукове передбачення розвитку країни на підставі розгорнення освітнього процесу та всебічного забезпечення його практичної реалізації. В ній має бути визначений генеральний напрям прилучення всіх верств населення до новітніх наукових знань з відповідним вихованням громадянської відповідальності та патріотизму. | + | За своєю суттю стратегія освіти являє собою наукове передбачення розвитку країни на підставі розгорнення освітнього процесу та всебічного забезпечення його практичної реалізації. В ній має бути визначений генеральний напрям прилучення всіх верств населення до новітніх наукових знань з відповідним вихованням громадянської відповідальності та патріотизму. Стратегія освіти повинна передбачати вплив розвитку освіти на всі галузі господарства, суспільний стан, рівні духовного життя тощо.--[[Користувач:Киричок Ольга Петрівна|Киричок Ольга Петрівна]] ([[Обговорення користувача:Киричок Ольга Петрівна|обговорення]]) 21:25, 19 квітня 2015 (EEST) |
− | Стратегія освіти повинна передбачати вплив розвитку освіти на всі галузі господарства, суспільний стан, рівні духовного життя тощо.--[[Користувач:Киричок Ольга Петрівна|Киричок Ольга Петрівна]] ([[Обговорення користувача:Киричок Ольга Петрівна|обговорення]]) 21:25, 19 квітня 2015 (EEST) | + | |
---- | ---- |
Версія за 21:41, 19 квітня 2015
Зміст
Інтерактивні практичні заняття
Доброго дня, Шановні колеги! За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням інтерактивного практичного заняття №1 Філософія і соціологія освіти. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання:
- Обґрунтуйте, чому необхідне філософське дослідження освіти?
- Визначте основні завдання філософії та соціології освіти?
--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 11:04, 30 березня 2015 (EEST)
Ваші відповіді:
- Доброго дня! Філософське дослідження освіти необхідне тому, що саме філософія має можливість узагальнити всі знання про освітній процес і звести їх у систему, бо в неї таке призначення.Саме завдяки філософії можна зробити загальні висновки зі стану освіти на даний період і намітити шляхи її вдосконалення.Філософія здатна розкрити в повноті її функціональний прояв в інформаційному суспільстві. Завдяки філософському поясненню місця і ролі освіти в наш час, стає зрозумілою її провідна роль в усіх сферах існування людства, його матеріальному, соціальному та духовному розвитку. Філософія витупає в системі досліджень освіти окремими науками загальною методологічною основою. Філософія також доводить, що освіта є дійовим засобом вирішення решти глобальних проблем сучасності: війни та миру, екології, продовольства, техногенних загроз.
- 2 Основні завдання філософії освіти:
1. Аналіз й осмислення сучасного стану систем освіти та дослідження спрямованості стратегічних змін у сфері освіти; 2. Вивчення способів систематизації й структуризації педагогічних знань та виявлення найбільш оптимальних критеріїв і способів структуризації педагогічного знання. Основні завдання соціології освіти: 1. Вивчення потреб в освіті, розуміння й оцінка її ролі в житті суспільства та особистому житті людини; 2. Оцінка рівня і якості знань у контексті їх соціальної значущості; 3. Аналіз ставлення суспільства і тих, хто навчається, до освіти, виявлення її соціальної цінності; 4. Виявлення ролі освіти як чинника соціального статусу; 5. Визначення міри впливу освіти на динаміку моральних потреб і інтересів.--Киричок Ольга Петрівна (обговорення) 21:22, 19 квітня 2015 (EEST)
Доброго дня, Шановні колеги! За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням інтерактивного практичного заняття №5 Сучасні наукові дослідження. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання.
- Як Ви розумієте термін квазінаука?
- Назвіть основні елементи дослідницької системи?
З повагою Людмила Олександрівна Рідченко.
--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 11:06, 10 квітня 2015 (EEST)
Ваші відповіді:
- Доброго дня! Квазінаука – це наукова форма діяльності, яка породжена жорстко ієрархізованим науковим співтовариством. Тоді в ньому виникають відособлені школи та наукові напрями, очолені відомими в свій час ученими, які вже вичерпали свої таланти, але цього не визнають. Дотримуючись власних застарілих ідей, вони вперто не допускають у «свою» наукову галузь свіжих думок молодих учених, ідей своїх «противників»
- Основні елементи дослідницької системи
1. Тема дослідження. 2. Мета. 3. Об’єкт 4. Предмет. 5. Завдання. 6. Гіпотеза 7. Принципи 8. Методи 9. Критерії 10. Результати 11. Класифікація результатів. 12. Оцінка 13. Висновки 14. Визначення наступних проблем, що витікають з результатів дослідження. 15. Оформлення досягнутих результатів. --Киричок Ольга Петрівна (обговорення) 21:22, 19 квітня 2015 (EEST)
Індивідуальні заняття
Доброго дня, Шановна Ольга Петрівна ! Запрошую Вас до індивідуального заняття. Прошу ознайомитися з матеріалами Індивідуального заняття №1 Сутність і співвідношення парадигми та стратегії освіти. Після опрацювання матеріалу дайте відповідь на запитання:
Як співвідносяться поняття «парадигма освіти» та «стратегія освіти»?
--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 12:40, 14 квітня 2015 (EEST)
Ваша відповідь:
Доброго дня! Парадигма освіти – це теоретично обґрунтована реорганізація освітньої системи на підставі нових методологічних підходів в практичній реалізації інноваційних педагогічних технологій.
Процес упровадження нової парадигми освіти може бути успішним лише за умови зміни традиційного мислення, а також стереотипів і переконань щодо стану освітнього процесу. Нова освітня парадигма має стати осередком стратегії освіти. Парадигма освіти стосується лише освітнього процесу, о стратегія – всього суспільного життя. Стратегія є глибоким аналізом з доцільними висновками впливу певної галузі життєдіяльності суспільства (для нас – освіти) на його нинішній стан і перспективу розвитку. За своєю суттю стратегія освіти являє собою наукове передбачення розвитку країни на підставі розгорнення освітнього процесу та всебічного забезпечення його практичної реалізації. В ній має бути визначений генеральний напрям прилучення всіх верств населення до новітніх наукових знань з відповідним вихованням громадянської відповідальності та патріотизму. Стратегія освіти повинна передбачати вплив розвитку освіти на всі галузі господарства, суспільний стан, рівні духовного життя тощо.--Киричок Ольга Петрівна (обговорення) 21:25, 19 квітня 2015 (EEST)