Відмінності між версіями «Психологія Підлісна Ю.Г.»
(→Проведення та перевірка модульного контролю) |
|||
(не показані 14 проміжних версій 2 учасників) | |||
Рядок 16: | Рядок 16: | ||
3. Назвіть види обдарованості. | 3. Назвіть види обдарованості. | ||
4. З якими психологічними проблемами обдарованих дітей Ви зустрічались в педагогічній діяльності?--[[Користувач:Троіцька Марина Євгенівна|Троіцька Марина Євгенівна]] ([[Обговорення користувача:Троіцька Марина Євгенівна|обговорення]]) 10:49, 29 січня 2015 (EET) | 4. З якими психологічними проблемами обдарованих дітей Ви зустрічались в педагогічній діяльності?--[[Користувач:Троіцька Марина Євгенівна|Троіцька Марина Євгенівна]] ([[Обговорення користувача:Троіцька Марина Євгенівна|обговорення]]) 10:49, 29 січня 2015 (EET) | ||
+ | |||
Шановна Марино Євгенівно! Мої відповіді:1.Обдарованість - "це загальна здатність індивіда свідомо орієнтувати своє мислення на нові вимоги; це загальна здатність психіки пристосовуватись до нових завдань і умов життя".2. Гуманітарії. Природничі теоретики. Природничі прикладники(за Ю.Гільбухом). | Шановна Марино Євгенівно! Мої відповіді:1.Обдарованість - "це загальна здатність індивіда свідомо орієнтувати своє мислення на нові вимоги; це загальна здатність психіки пристосовуватись до нових завдань і умов життя".2. Гуманітарії. Природничі теоретики. Природничі прикладники(за Ю.Гільбухом). | ||
3. Інтелектуальний, академічний, художній, креативний, соціальний, спортивний. | 3. Інтелектуальний, академічний, художній, креативний, соціальний, спортивний. | ||
4. Проблеми : яскраво виражене почуття справедливості, всеємопоглинаюча цікавість, вразливість, ранимість, зануреність у філософські проблеми, конформність тощо. Основна проблема з якою я зустрічалася стосується можливості і бажання педагогів працювати з такими дітьми. Адже робота з обдарованими потребує спеціального підходу та включає в себе багато етапів. Крім того, реалії сьогоднішнього нашого життя свідчать про те, що креативним і творчо обдарованим важче реалізувати себе ніж "бездарям", які вміють швидко "пристосовуватися" на основі лестощів, підлабузництва, хабарництва і навіть відвертої брехні. А що стосується відмінностей у навчанні хлопчиків та дівчаток звичайно потрібно враховувати психологічні відмінності, статеві та природні. Педагоги, вихователі мають їх знати і враховувати у навчально-виховній діяльності. Особиста думка про особливу обдарованість хлопчиків базується на історичних фактах про відомих математиків, фізиків, лікарів і навіть відомих модельєрів,в тому числі й жіночого одягу, білизни, аксесуарів та кухарів. --[[Користувач:Підлісна Юлія Григорівна|Підлісна Юлія Григорівна]] ([[Обговорення користувача:Підлісна Юлія Григорівна|обговорення]]) 16:10, 29 січня 2015 (EET) | 4. Проблеми : яскраво виражене почуття справедливості, всеємопоглинаюча цікавість, вразливість, ранимість, зануреність у філософські проблеми, конформність тощо. Основна проблема з якою я зустрічалася стосується можливості і бажання педагогів працювати з такими дітьми. Адже робота з обдарованими потребує спеціального підходу та включає в себе багато етапів. Крім того, реалії сьогоднішнього нашого життя свідчать про те, що креативним і творчо обдарованим важче реалізувати себе ніж "бездарям", які вміють швидко "пристосовуватися" на основі лестощів, підлабузництва, хабарництва і навіть відвертої брехні. А що стосується відмінностей у навчанні хлопчиків та дівчаток звичайно потрібно враховувати психологічні відмінності, статеві та природні. Педагоги, вихователі мають їх знати і враховувати у навчально-виховній діяльності. Особиста думка про особливу обдарованість хлопчиків базується на історичних фактах про відомих математиків, фізиків, лікарів і навіть відомих модельєрів,в тому числі й жіночого одягу, білизни, аксесуарів та кухарів. --[[Користувач:Підлісна Юлія Григорівна|Підлісна Юлія Григорівна]] ([[Обговорення користувача:Підлісна Юлія Григорівна|обговорення]]) 16:10, 29 січня 2015 (EET) | ||
+ | |||
+ | |||
+ | Доброго дня, шановні слухачі! Тема нашого вивчення – «Профілактика професійного вигорання». Після опрацювання відповідної літератури дайте стислі відповіді на запитання. 1. Що таке «професійне та емоційне вигорання»? 2. Які фактори впливають на виникнення синдрому «вигорання»? 3. Які ознаки та симптоми професійного вигорання педагогів? 4. Назвіть ефективні засоби профілактики професійного вигорання вчителів.--[[Користувач:Троіцька Марина Євгенівна|Троіцька Марина Євгенівна]] ([[Обговорення користувача:Троіцька Марина Євгенівна|обговорення]]) 10:35, 5 лютого 2015 (EET) | ||
+ | |||
+ | Відповіді: 1. "Професійне та емоційне вигорання" - це клінічна форма синдрому хронічної втоми. Або це фізичне, розумове, емоційне виснаження, яке виявляється у професійній діяльності. 2.Фактори, що впливають на виникнення синдрому "вигорання" : економічні проблеми; соціальні;фізичне і психічне здоров 'я; глобалізація суспільного життя; інформатизація тощо.3.Три складові "вигорання":емоційна виснаженість; деперсоналізація; редукція професійних досягнень. Симптоми:психофізичні,соціально-психологічні,поведінкові. 4. Профілактика : адекватне відношення до роботи і відведення їй належного місця у житті; робити те, що подобається; любити свою роботу та отримувати від неї задоволення. Адекватно планувати свій час, правильно харчуватися, займатися спортом (фізіологічний рівень); спілкуватися з природою (вплив на емоційний стан); постійно навчатися; думати про позитивне; не спілкуватися з людьми, які викливають негатив. --[[Користувач:Підлісна Юлія Григорівна|Підлісна Юлія Григорівна]] ([[Обговорення користувача:Підлісна Юлія Григорівна|обговорення]]) 12:51, 5 лютого 2015 (EET) | ||
+ | |||
+ | Юліє Григорівно, дякую за Вашу оперативну роботу.--[[Користувач:Троіцька Марина Євгенівна|Троіцька Марина Євгенівна]] ([[Обговорення користувача:Троіцька Марина Євгенівна|обговорення]]) 14:20, 12 лютого 2015 (EET) | ||
==== Індивідуальні заняття ==== | ==== Індивідуальні заняття ==== | ||
+ | Тема нашого індивідуального заняття - "Сучасні підходи у визначенні здатності учнів до навчання". 1. Коротко охарактеризуйте пізнавальні процеси школярів основної та старшої школи. 2.Яким чином здійснюється індивідуальний підхід до навчання учнів?--[[Користувач:Троіцька Марина Євгенівна|Троіцька Марина Євгенівна]] ([[Обговорення користувача:Троіцька Марина Євгенівна|обговорення]]) 14:21, 12 лютого 2015 (EET) | ||
+ | 1. У старшій школі пізнавальні процеси досконалі й гнучкі. Учні практично готові до виконання всіх видів розумової праці. Також вони здатні провести самоаналіз на основі теоретичний роздумів. Також можуть вільно спілкуватися та висловлювати свою позицію з різноманітних проблемних питань. | ||
+ | Основна школа : пізнавальні процеси розвиваються (пам 'ять, увага, уявлення тощо). Формується мовний запас. Учні вчаться логічно мислити, концентрувати увагу тощо. | ||
+ | 2. Індивідуальний підхід до навчання має здійснювіатися на основі таких характеристик:-учень активний суб 'єкт взаємодії у системі "педагог-учень"; -орієнтація на позитивне оцінювання; -соціально значима мотивація для кожного учня; -рейтингові системи оцінювання; - створення портфоліо(особисті досягнення). Також потрібно враховувати індивідуальні психологічні можливості кожного учня та розвивати їх. Наприклад, за допомогою творчих завдань, проектної діяльності тощо.--[[Користувач:Підлісна Юлія Григорівна|Підлісна Юлія Григорівна]] ([[Обговорення користувача:Підлісна Юлія Григорівна|обговорення]]) 17:00, 17 лютого 2015 (EET) | ||
+ | Дякую Вам за роботу. Ви найвідповідальніший студент у групі. Продовжуємо роботу. Яким чином можна визначити рівень здатності учня до навчання? Наведіть приклади--[[Користувач:Троіцька Марина Євгенівна|Троіцька Марина Євгенівна]] ([[Обговорення користувача:Троіцька Марина Євгенівна|обговорення]]) 11:12, 18 лютого 2015 (EET) | ||
+ | Відповідь : при визначенні рівня здатності учня до навчання потрібно враховувати індивідуально-психологічні особливості (рівень сприйняття, уваги,уяви, пам 'яті тощо); ступінь розвитку продуктивного мислення; вміння організовувати свою пізнавальну діяльність. Також важливим показником, на думку окремих вчених, є рівень сугестивності та активності особистості. Виявити рівень здатності до навчання, наприклад, учня старшої школи, я думаю, можна за допомогою відповідного тесту або творчого завдання, проекту тощо. Нажаль, у системі ПТНЗ, де я працюю, є учні, які після закінчення базової школи не вміють писати і читати. Переказати текст для них- це "велика проблема", у них відсутній достатній запас слів , щоб пояснити, наприклад, сьогоднішню соціально-політичну ситуацію. ???--[[Користувач:Підлісна Юлія Григорівна|Підлісна Юлія Григорівна]] ([[Обговорення користувача:Підлісна Юлія Григорівна|обговорення]]) 17:45, 19 лютого 2015 (EET) | ||
==== Консультації ==== | ==== Консультації ==== | ||
Рядок 29: | Рядок 43: | ||
====Тематичні дискусії (Інтернет-семінари) ==== | ====Тематичні дискусії (Інтернет-семінари) ==== | ||
+ | Доброго дня! Маємо можливість набути цікавого досвіду - провести тематичну дискусію в режимі інтернет-семінару. Пропоную в цьому розділі розмістити своє бачення проблеми тестування як засобу психолого-педагогічного оцінювання. Які переваги і ризики ви в цьому вбачаєте? По завершенні роботи я спробую узагальнити наші думки.--[[Користувач:Троіцька Марина Євгенівна|Троіцька Марина Євгенівна]] ([[Обговорення користувача:Троіцька Марина Євгенівна|обговорення]]) 12:16, 18 лютого 2015 (EET) | ||
+ | Позитивні характеристики:-висока об єктивність оцінювання; оперативність; чіткість результату; якість; ефективна діяльність як викладача так і учня. - Негативні : механічність у діяльності учня під час вибору відповідей; можливість угадування відповіді; зменшиність словникового запасу; низький рівень творчої взаємодії у системі "викладач - учень". Також деякі тестові завдання можуть бути некоректними або двозначними. Особисто я вважаю, що потрібно обмежити використання тестових технологій у нашій школі. Можливо при вступі у ВНЗ така практика є доцільною. А у школі, особливо в основній, учень має працювати творчо. Наприклад, відповідати на питання викладача; пояснювати; переказувати прочитане; аналізувати; робити висновки; передбачати очікувані результати; дискутувати; відстоювати свою позицію тощо. Насамкінець він має "чути свій голос", відпрцьовувати дикцію, темп розмови; прослідковувати логічність думки. Щодо психологічного оцінювання то можливо тести і доцільно використовувати, нариклад, щоб визначити здатність учня відтворювати отримані знання, використовувати їх або застосовувати. Також позитивно розглядаю тестові технології при визначенні здатності особи виконувати певний вид роботи, адаптуватися до колективу, працювати творчо, щодо наявності конфлікту в окремих ситуаціях тощо. Потрібно застосовувати відповідні тести і при прийомі на роботу в навчальні заклади для окремих категорій педагогічних працівників. --[[Користувач:Підлісна Юлія Григорівна|Підлісна Юлія Григорівна]] ([[Обговорення користувача:Підлісна Юлія Григорівна|обговорення]]) 18:10, 19 лютого 2015 (EET) | ||
==== Проведення та перевірка модульного контролю ==== | ==== Проведення та перевірка модульного контролю ==== | ||
− | Доброго дня | + | Доброго дня! Переходимо до модульного контролю з актуальних проблем обдарованості. Дайте відповіді на запитання та тестові завдання: |
+ | 1. У чому проявляється готовність педагога до роботи з обдарованими дітьми? | ||
+ | 2. Які засоби є ефективними для формування й розвитку професійної готовності педагогічних працівників до роботи з обдарованими дітьми? | ||
+ | 3. Потяг, прагнення, хист до певного виду діяльності, бажання дитини займатися ним — це: | ||
+ | а) допитливість; | ||
+ | б) талант; | ||
+ | в) схильність. | ||
+ | 4. До діапазону академічних здібностей не відносять: | ||
+ | а) здібності до природознавчих наук; | ||
+ | б) здібності до читання; | ||
+ | в) образотворчі здібності. | ||
+ | 5. Творчість — це: | ||
+ | а) розумова й практична діяльність, результа¬том якої є створення оригінальних, непо¬вторних виробів, виявлення нових фактів, властивостей, закономірностей; | ||
+ | б) схильність до занять певним видом діяль¬ності; | ||
+ | в) здатність дитини до перетворення навко¬лишнього середовища й самої себе на основі засвоєння матеріальної й духовної культури.--[[Користувач:Троіцька Марина Євгенівна|Троіцька Марина Євгенівна]] ([[Обговорення користувача:Троіцька Марина Євгенівна|обговорення]]) 14:11, 11 березня 2015 (EET) | ||
+ | |||
+ | Відповіді. 1.Готовність педагога проявляється в особистісних рисах:психологічна зрілість, достатній рівень психосоматичного здоров 'я, високий рівень власного інтелектуального розвитку, творча спрямованість, активний характер, упевненість у собі; в професійних уміннях і навичках : уміння планувати й організовувати навчання учнів, модифікувати навчальні програми, стимулювати когнітивні та креативні здібності учнів, готовність до постійного підвищення власного професійного рівня. | ||
+ | 2.Самоосвіта - це основний шлях кожного педагога до особистісного й професійного вдосконалення. Якщо вчитель припиняє "вчитися" він не зможе покращити результативність своєї роботи, оволодіти ефективними традиційними та інноваційними технологіями й методиками навчання. | ||
+ | 3.Схильність. | ||
+ | 4.Образотворчі здібності. | ||
+ | 5. Відповідь а) --[[Користувач:Підлісна Юлія Григорівна|Підлісна Юлія Григорівна]] ([[Обговорення користувача:Підлісна Юлія Григорівна|обговорення]]) 08:24, 18 березня 2015 (EET) | ||
+ | |||
+ | Доброго дня, Юліє Григорівно! Відповіді на запитання модульного контролю вірні. Зараховано. Дякую Вам за відповідальну працю.--[[Користувач:Троіцька Марина Євгенівна|Троіцька Марина Євгенівна]] ([[Обговорення користувача:Троіцька Марина Євгенівна|обговорення]]) 09:41, 21 квітня 2015 (EEST) |
Поточна версія на 09:47, 21 квітня 2015
Зміст
Інтерактивні практичні заняття
Доброго дня! Сьогодні обговорюємо тему гендерних аспектів навчання та виховання. Дайте, будь ласка, стислі відповіді на запитання: 1. Розкрийте поняття "гендер" 2. Які гендерні стереотипи зустрічаються в педагогічній діяльності? 3. Яку роль в становленні особистості відіграє статева ідентифікація? 4. Як в навчально-виховному процесі враховуються відмінноісті у навчанні, спілкуванні хлопців та дівчат?--Троіцька Марина Євгенівна (обговорення) 11:58, 22 січня 2015 (EET)
1. Гендер (граматично "родова ознака")-поняття, що відображає факт соціокультурної обумовленості, яка повязана з біологічною статтю чоловіків та жінок їх психологічними особливостями. 2. Гендерні стерелтипи - це суспільні уявлення про соціальні ролі чоловіків та жінок, їх психологічні та фізіологічні особливості. 3. За своєю нервово-психічною (природна) організацією хлопчики й дівчатка відмінні. Відповідно до природних здібностей традиційна академічна освіта більш підходить дівчаткам. Але хлопчики більш обдаровані. Але загальні здібності дитини, ступінь її творчої обдарованості, соціальна успішність залежать від індивідуальних , а не від статевих відмінностей. Тому педагог у своїй діяльності має оієнтуватися на індивідуальні особливості учня, його запити та прагнути створити особисту ситуацію успіху для кожного вихованця. --Підлісна Юлія Григорівна (обговорення) 14:47, 22 січня 2015 (EET)
Дякую, Юліє Григорівно. Ваша відповідь перша, яку я отримала від нашої групи. Дискусійним є теза про те, що хлопчики більш обдаровані. Вони відрізняються за типами, видами та проявами. Залишилось запитання 4.--Троіцька Марина Євгенівна (обговорення) 10:49, 29 січня 2015 (EET)
Доброго дня! Продовжуємо працювати. Наша наступна тема "Психологічні аспекти роботи з обдарованими дітьми". Після опрацювання тексту дайте стислі відповіді на запитання. 1.Як ви визначаєте поняття "обдарованість"? 2.Які типи обдарованості визначають в психологічній науці? 3. Назвіть види обдарованості. 4. З якими психологічними проблемами обдарованих дітей Ви зустрічались в педагогічній діяльності?--Троіцька Марина Євгенівна (обговорення) 10:49, 29 січня 2015 (EET)
Шановна Марино Євгенівно! Мої відповіді:1.Обдарованість - "це загальна здатність індивіда свідомо орієнтувати своє мислення на нові вимоги; це загальна здатність психіки пристосовуватись до нових завдань і умов життя".2. Гуманітарії. Природничі теоретики. Природничі прикладники(за Ю.Гільбухом).
3. Інтелектуальний, академічний, художній, креативний, соціальний, спортивний.
4. Проблеми : яскраво виражене почуття справедливості, всеємопоглинаюча цікавість, вразливість, ранимість, зануреність у філософські проблеми, конформність тощо. Основна проблема з якою я зустрічалася стосується можливості і бажання педагогів працювати з такими дітьми. Адже робота з обдарованими потребує спеціального підходу та включає в себе багато етапів. Крім того, реалії сьогоднішнього нашого життя свідчать про те, що креативним і творчо обдарованим важче реалізувати себе ніж "бездарям", які вміють швидко "пристосовуватися" на основі лестощів, підлабузництва, хабарництва і навіть відвертої брехні. А що стосується відмінностей у навчанні хлопчиків та дівчаток звичайно потрібно враховувати психологічні відмінності, статеві та природні. Педагоги, вихователі мають їх знати і враховувати у навчально-виховній діяльності. Особиста думка про особливу обдарованість хлопчиків базується на історичних фактах про відомих математиків, фізиків, лікарів і навіть відомих модельєрів,в тому числі й жіночого одягу, білизни, аксесуарів та кухарів. --Підлісна Юлія Григорівна (обговорення) 16:10, 29 січня 2015 (EET)
Доброго дня, шановні слухачі! Тема нашого вивчення – «Профілактика професійного вигорання». Після опрацювання відповідної літератури дайте стислі відповіді на запитання. 1. Що таке «професійне та емоційне вигорання»? 2. Які фактори впливають на виникнення синдрому «вигорання»? 3. Які ознаки та симптоми професійного вигорання педагогів? 4. Назвіть ефективні засоби профілактики професійного вигорання вчителів.--Троіцька Марина Євгенівна (обговорення) 10:35, 5 лютого 2015 (EET)
Відповіді: 1. "Професійне та емоційне вигорання" - це клінічна форма синдрому хронічної втоми. Або це фізичне, розумове, емоційне виснаження, яке виявляється у професійній діяльності. 2.Фактори, що впливають на виникнення синдрому "вигорання" : економічні проблеми; соціальні;фізичне і психічне здоров 'я; глобалізація суспільного життя; інформатизація тощо.3.Три складові "вигорання":емоційна виснаженість; деперсоналізація; редукція професійних досягнень. Симптоми:психофізичні,соціально-психологічні,поведінкові. 4. Профілактика : адекватне відношення до роботи і відведення їй належного місця у житті; робити те, що подобається; любити свою роботу та отримувати від неї задоволення. Адекватно планувати свій час, правильно харчуватися, займатися спортом (фізіологічний рівень); спілкуватися з природою (вплив на емоційний стан); постійно навчатися; думати про позитивне; не спілкуватися з людьми, які викливають негатив. --Підлісна Юлія Григорівна (обговорення) 12:51, 5 лютого 2015 (EET)
Юліє Григорівно, дякую за Вашу оперативну роботу.--Троіцька Марина Євгенівна (обговорення) 14:20, 12 лютого 2015 (EET)
Індивідуальні заняття
Тема нашого індивідуального заняття - "Сучасні підходи у визначенні здатності учнів до навчання". 1. Коротко охарактеризуйте пізнавальні процеси школярів основної та старшої школи. 2.Яким чином здійснюється індивідуальний підхід до навчання учнів?--Троіцька Марина Євгенівна (обговорення) 14:21, 12 лютого 2015 (EET)
1. У старшій школі пізнавальні процеси досконалі й гнучкі. Учні практично готові до виконання всіх видів розумової праці. Також вони здатні провести самоаналіз на основі теоретичний роздумів. Також можуть вільно спілкуватися та висловлювати свою позицію з різноманітних проблемних питань. Основна школа : пізнавальні процеси розвиваються (пам 'ять, увага, уявлення тощо). Формується мовний запас. Учні вчаться логічно мислити, концентрувати увагу тощо. 2. Індивідуальний підхід до навчання має здійснювіатися на основі таких характеристик:-учень активний суб 'єкт взаємодії у системі "педагог-учень"; -орієнтація на позитивне оцінювання; -соціально значима мотивація для кожного учня; -рейтингові системи оцінювання; - створення портфоліо(особисті досягнення). Також потрібно враховувати індивідуальні психологічні можливості кожного учня та розвивати їх. Наприклад, за допомогою творчих завдань, проектної діяльності тощо.--Підлісна Юлія Григорівна (обговорення) 17:00, 17 лютого 2015 (EET)
Дякую Вам за роботу. Ви найвідповідальніший студент у групі. Продовжуємо роботу. Яким чином можна визначити рівень здатності учня до навчання? Наведіть приклади--Троіцька Марина Євгенівна (обговорення) 11:12, 18 лютого 2015 (EET) Відповідь : при визначенні рівня здатності учня до навчання потрібно враховувати індивідуально-психологічні особливості (рівень сприйняття, уваги,уяви, пам 'яті тощо); ступінь розвитку продуктивного мислення; вміння організовувати свою пізнавальну діяльність. Також важливим показником, на думку окремих вчених, є рівень сугестивності та активності особистості. Виявити рівень здатності до навчання, наприклад, учня старшої школи, я думаю, можна за допомогою відповідного тесту або творчого завдання, проекту тощо. Нажаль, у системі ПТНЗ, де я працюю, є учні, які після закінчення базової школи не вміють писати і читати. Переказати текст для них- це "велика проблема", у них відсутній достатній запас слів , щоб пояснити, наприклад, сьогоднішню соціально-політичну ситуацію. ???--Підлісна Юлія Григорівна (обговорення) 17:45, 19 лютого 2015 (EET)
Консультації
Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)
Доброго дня! Маємо можливість набути цікавого досвіду - провести тематичну дискусію в режимі інтернет-семінару. Пропоную в цьому розділі розмістити своє бачення проблеми тестування як засобу психолого-педагогічного оцінювання. Які переваги і ризики ви в цьому вбачаєте? По завершенні роботи я спробую узагальнити наші думки.--Троіцька Марина Євгенівна (обговорення) 12:16, 18 лютого 2015 (EET)
Позитивні характеристики:-висока об єктивність оцінювання; оперативність; чіткість результату; якість; ефективна діяльність як викладача так і учня. - Негативні : механічність у діяльності учня під час вибору відповідей; можливість угадування відповіді; зменшиність словникового запасу; низький рівень творчої взаємодії у системі "викладач - учень". Також деякі тестові завдання можуть бути некоректними або двозначними. Особисто я вважаю, що потрібно обмежити використання тестових технологій у нашій школі. Можливо при вступі у ВНЗ така практика є доцільною. А у школі, особливо в основній, учень має працювати творчо. Наприклад, відповідати на питання викладача; пояснювати; переказувати прочитане; аналізувати; робити висновки; передбачати очікувані результати; дискутувати; відстоювати свою позицію тощо. Насамкінець він має "чути свій голос", відпрцьовувати дикцію, темп розмови; прослідковувати логічність думки. Щодо психологічного оцінювання то можливо тести і доцільно використовувати, нариклад, щоб визначити здатність учня відтворювати отримані знання, використовувати їх або застосовувати. Також позитивно розглядаю тестові технології при визначенні здатності особи виконувати певний вид роботи, адаптуватися до колективу, працювати творчо, щодо наявності конфлікту в окремих ситуаціях тощо. Потрібно застосовувати відповідні тести і при прийомі на роботу в навчальні заклади для окремих категорій педагогічних працівників. --Підлісна Юлія Григорівна (обговорення) 18:10, 19 лютого 2015 (EET)
Проведення та перевірка модульного контролю
Доброго дня! Переходимо до модульного контролю з актуальних проблем обдарованості. Дайте відповіді на запитання та тестові завдання: 1. У чому проявляється готовність педагога до роботи з обдарованими дітьми? 2. Які засоби є ефективними для формування й розвитку професійної готовності педагогічних працівників до роботи з обдарованими дітьми? 3. Потяг, прагнення, хист до певного виду діяльності, бажання дитини займатися ним — це: а) допитливість; б) талант; в) схильність. 4. До діапазону академічних здібностей не відносять: а) здібності до природознавчих наук; б) здібності до читання; в) образотворчі здібності. 5. Творчість — це: а) розумова й практична діяльність, результа¬том якої є створення оригінальних, непо¬вторних виробів, виявлення нових фактів, властивостей, закономірностей; б) схильність до занять певним видом діяль¬ності; в) здатність дитини до перетворення навко¬лишнього середовища й самої себе на основі засвоєння матеріальної й духовної культури.--Троіцька Марина Євгенівна (обговорення) 14:11, 11 березня 2015 (EET)
Відповіді. 1.Готовність педагога проявляється в особистісних рисах:психологічна зрілість, достатній рівень психосоматичного здоров 'я, високий рівень власного інтелектуального розвитку, творча спрямованість, активний характер, упевненість у собі; в професійних уміннях і навичках : уміння планувати й організовувати навчання учнів, модифікувати навчальні програми, стимулювати когнітивні та креативні здібності учнів, готовність до постійного підвищення власного професійного рівня. 2.Самоосвіта - це основний шлях кожного педагога до особистісного й професійного вдосконалення. Якщо вчитель припиняє "вчитися" він не зможе покращити результативність своєї роботи, оволодіти ефективними традиційними та інноваційними технологіями й методиками навчання. 3.Схильність. 4.Образотворчі здібності. 5. Відповідь а) --Підлісна Юлія Григорівна (обговорення) 08:24, 18 березня 2015 (EET)
Доброго дня, Юліє Григорівно! Відповіді на запитання модульного контролю вірні. Зараховано. Дякую Вам за відповідальну працю.--Троіцька Марина Євгенівна (обговорення) 09:41, 21 квітня 2015 (EEST)