Відмінності між версіями «Соціально-гуманітарний кредитний модуль Стешенко В.І.»
(→Інтерактивні практичні заняття) |
(→Індивідуальні заняття) |
||
Рядок 57: | Рядок 57: | ||
---- | ---- | ||
Ваша відповідь: | Ваша відповідь: | ||
− | + | Парадигма освіти - це теоретично обгрунтована реорганізація освітньої системи на підставі нових метедологічних підходів в практичній реалізації інноваційних педагогічних технологій. Стратегія освіти - це наукове передбачення розвитку країни на підставі розгорнення освітнього процесу та всебічного забезпечення його практичної реалізації. Отже, поняття "парадигма освіти" вужче, ніж поняття "стратегія освіти". --[[Користувач:Стешенко Валентина Іванівна|Стешенко Валентина Іванівна]] ([[Обговорення користувача:Стешенко Валентина Іванівна|обговорення]]) 10:10, 22 квітня 2015 (EEST) | |
---- | ---- | ||
---- | ---- |
Версія за 10:14, 22 квітня 2015
Зміст
Інтерактивні практичні заняття
Доброго дня, Шановні колеги! За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням інтерактивного практичного заняття №1 Філософія і соціологія освіти. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання:
- Обґрунтуйте, чому необхідне філософське дослідження освіти?
- Визначте основні завдання філософії та соціології освіти?
--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 11:35, 30 березня 2015 (EEST)
Ваші відповіді:
- Доброго дня! Філософське дослідження освіти необхідне тому, що саме філософія узагальнює всі знання про освітній процес і зводить їх у систему. Завдяки філософії можна зробити загальні висновки про стан освіти на даний період і намітити шляхи її вдосконалення. Філософія здатна розкрити функціональний прояв освіти в інформаційному суспільстві. Вона виступає загальною методологічною основою освіти, охоплює увесь освітній процес. Філософія доводить, що освіта є дієвим засобом вирішення глобальних проблем сучасності. Отже, філософія освіти досліджує ідею освіти та її сутність, визначає цілі, цінності, ідеали освіти.
- Основні завдання філософії освіти:
1. аналіз й осмислення сучасного стану системи освіти та дослідження спрямованості стратегічних змін у сфері освіти 2. вивчення способів систематизації й структуризації педагогічних знань та виявлення найбільш оптимальних критеріїв і способів структуризації педагогічного знання. Завдання соціології освіти: 1. вивчення потреб в освіті, розуміння й оцінка її ролі у житті суспільства та особистому житті людини 2. оцінка рівня й якості знань у контексті їх соціальної значущості 3. аналіз ставлення суспільства і тих, хто навчається до освіти, виявлення її соціальної цінності 4. виявлення ролі освіти як чиннника соціального статусу 5. визначення міри впливу освіти на динаміку моральних потреб і інтересів Отже, завдання соціології освіти сприяти системному реформуванню освіти згідно з найновітнішими досягненнями сучасної світової науки. --Стешенко Валентина Іванівна (обговорення) 18:38, 30 березня 2015 (EET)
Доброго дня, Шановні колеги! За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням інтерактивного практичного заняття №5 Сучасні наукові дослідження. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання.
- Як Ви розумієте термін квазінаука?
- Назвіть основні елементи дослідницької системи?
З повагою Людмила Олександрівна Рідченко.
--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 11:12, 10 квітня 2015 (EEST)
Ваші відповіді: Доброго дня, Людмило Олександрівно!
- Квазінаука - це наукова форма діяльності, яка породжена жорстко ієрархованим науковим співтовариством.
- Основні елементи дослідницької системи:
1. Тема дослідження - охоплює весь вузол проблем і зазначає межі наукового завдання 2. Мета - визначення наперед результатів роботи 3. Об'єкт - ділянка діяльності, на яку спрямована дослідницька діяльність 4. Предмет - певні стани, можливості, характеристики об'єкта дослідження 5. Завдання - послідовність проблем, які слід вирішити 6. Гіпотеза - передбачуване вирішення висунутих проблем, але не перевірене практикою 7. Принципи - керівні положення, вимоги, завдяки яким здобувається вірне рішення проблеми 8. Методи - шляхи, способи наукового дослідження 9. Критерії - найкращим критерієм перевірки достовірності результатів є практика 10. Результати - кінцеве явище в дослідженні 11. Класифікація результатів - систематизація доведеного 12. Оцінка досягнутих результатів, виявлення їх повноти, недоліків і т.п. --Стешенко Валентина Іванівна (обговорення) 09:51, 22 квітня 2015 (EEST)
Індивідуальні заняття
Доброго дня, Шановна Валентина Іванівна! Запрошую Вас до індивідуального заняття. Прошу ознайомитися з матеріалами Індивідуального заняття №1 Сутність і співвідношення парадигми та стратегії освіти. Після опрацювання матеріалу дайте відповідь на запитання:
Як співвідносяться поняття «парадигма освіти» та «стратегія освіти»?
--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 13:39, 14 квітня 2015 (EEST)
Ваша відповідь:
Парадигма освіти - це теоретично обгрунтована реорганізація освітньої системи на підставі нових метедологічних підходів в практичній реалізації інноваційних педагогічних технологій. Стратегія освіти - це наукове передбачення розвитку країни на підставі розгорнення освітнього процесу та всебічного забезпечення його практичної реалізації. Отже, поняття "парадигма освіти" вужче, ніж поняття "стратегія освіти". --Стешенко Валентина Іванівна (обговорення) 10:10, 22 квітня 2015 (EEST)