Відмінності між версіями «Соціально-гуманітарний кредитний модуль Корж Т.М.»
(→Індивідуальні заняття) |
(→Інтерактивні практичні заняття) |
||
Рядок 11: | Рядок 11: | ||
---- | ---- | ||
Ваші відповіді: | Ваші відповіді: | ||
− | # | + | #Необхідність філософськокого дослідження пояснюється кількома чинниками: |
− | + | -незважаючи на те,що освіту досліджує багато наук лише філософія може узагальнити всі знання про освітній процес і систематизувати їх. Тільки завдяки філософії можна дати оцінку стану освіти і намітити щляхи її вдосконалення. | |
+ | -філософське пояснення ролі освіти в наш час показує її провідну роль в усіх сферах існування і розвитку людства. Саме філософія доводить, що освіта стає авжливим засобом вирішкння глобальних проблем людства. Філософський аналіз освітидоводить, що суспільне життястає безперспективним і втрачає сенс без подальшої демократизації та гуманізації. | ||
+ | - філософія виступає загальною методологічною основою. Саме філософське сприйняття світу охоплює весь освітній процес. | ||
+ | -до цих пір важливим завданням філософії залишається з’ясування суті та змісту самого поняття «філософія освіти»,адже однозначна оцінка відсутня. Це пояснюється багатовимірністю самої освіти, бо вона є і загальнолюдською ціннісю,і процесом формування людини, і режультатом шкільної діяльності, і засобом змін суспільного життя, і соціальною системою, здатною до саморозвитку. | ||
+ | #Філософія освіти – це галузь філософії, яка досліджує ідею та сутність освіти, як соціокультурного феномену відтворення і розвитку суспільства; визнасення ідеалів, цінностей освіти і освіченості; результатів освіти та критеріїв їх оцінки. | ||
+ | Виходячи з цього,основними завданнями філософії освіти можна вважати: | ||
+ | - осмислення і аналіз стану системи освіти і дослідження спрямованості стратегічних змін у сфері освіти | ||
+ | - вивчення способів систематизації і структуризації педагогічних знань і визначення найоптимальніших критеріїв і способів структуризації педагогічного знання | ||
+ | Соціологія освіти – це галузь соціології,яка вивчає освіту як соціальний інститут, її функції в суспільстві і взаємозв’язок з іншими соціальними інститутами, освітні установи як соціальні організації, соціальну політику у сфері освіти. | ||
+ | З даного визначення виходятьт такі завдання соціології освіти: | ||
+ | - вивчення потреб в освіті,оцінка її ролі в житті суспільства і в житті кожної людини | ||
+ | - оцінка рівності і якості знань,виходячи із їх соціальної значущості | ||
+ | - аналіз ставлення до освіти тих, хто навчається і суспільства в цілому | ||
+ | - виявлення соціальної цінності освіти | ||
+ | - визначення ролі освіти як чинника соціального статусу | ||
+ | - визначення впливу освіти на динаміку моральних потреб та інтересів. | ||
+ | |||
+ | --[[Користувач:Корж Тамара Михайлівна|Корж Тамара Михайлівна]] ([[Обговорення користувача:Корж Тамара Михайлівна|обговорення]]) 18:52, 5 травня 2015 (EEST) | ||
---- | ---- | ||
---- | ---- |
Версія за 18:56, 5 травня 2015
Зміст
Інтерактивні практичні заняття
Доброго дня, Тамара Михайлівна! За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням інтерактивного практичного заняття №1 Філософія і соціологія освіти. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання:
- Обґрунтуйте, чому необхідне філософське дослідження освіти?
- Визначте основні завдання філософії та соціології освіти?
З повагою Людмила Олександрівна Рідченко.
--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 13:05, 28 квітня 2015 (EEST)
Ваші відповіді:
- Необхідність філософськокого дослідження пояснюється кількома чинниками:
-незважаючи на те,що освіту досліджує багато наук лише філософія може узагальнити всі знання про освітній процес і систематизувати їх. Тільки завдяки філософії можна дати оцінку стану освіти і намітити щляхи її вдосконалення. -філософське пояснення ролі освіти в наш час показує її провідну роль в усіх сферах існування і розвитку людства. Саме філософія доводить, що освіта стає авжливим засобом вирішкння глобальних проблем людства. Філософський аналіз освітидоводить, що суспільне життястає безперспективним і втрачає сенс без подальшої демократизації та гуманізації. - філософія виступає загальною методологічною основою. Саме філософське сприйняття світу охоплює весь освітній процес. -до цих пір важливим завданням філософії залишається з’ясування суті та змісту самого поняття «філософія освіти»,адже однозначна оцінка відсутня. Це пояснюється багатовимірністю самої освіти, бо вона є і загальнолюдською ціннісю,і процесом формування людини, і режультатом шкільної діяльності, і засобом змін суспільного життя, і соціальною системою, здатною до саморозвитку.
- Філософія освіти – це галузь філософії, яка досліджує ідею та сутність освіти, як соціокультурного феномену відтворення і розвитку суспільства; визнасення ідеалів, цінностей освіти і освіченості; результатів освіти та критеріїв їх оцінки.
Виходячи з цього,основними завданнями філософії освіти можна вважати: - осмислення і аналіз стану системи освіти і дослідження спрямованості стратегічних змін у сфері освіти - вивчення способів систематизації і структуризації педагогічних знань і визначення найоптимальніших критеріїв і способів структуризації педагогічного знання Соціологія освіти – це галузь соціології,яка вивчає освіту як соціальний інститут, її функції в суспільстві і взаємозв’язок з іншими соціальними інститутами, освітні установи як соціальні організації, соціальну політику у сфері освіти. З даного визначення виходятьт такі завдання соціології освіти: - вивчення потреб в освіті,оцінка її ролі в житті суспільства і в житті кожної людини - оцінка рівності і якості знань,виходячи із їх соціальної значущості - аналіз ставлення до освіти тих, хто навчається і суспільства в цілому - виявлення соціальної цінності освіти - визначення ролі освіти як чинника соціального статусу - визначення впливу освіти на динаміку моральних потреб та інтересів.
--Корж Тамара Михайлівна (обговорення) 18:52, 5 травня 2015 (EEST)
Доброго дня, Тамара Михайлівна! За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням інтерактивного практичного заняття №2 Освіта в Україні та країнах світу. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання:
- Визначте зміст стратегії освіти і місце в ній освітньої парадигми?
- Назвіть сучасні зарубіжні підходи до освіти?
З повагою Людмила Олександрівна Рідченко. --Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 11:53, 5 травня 2015 (EEST)
Ваші відповіді:
Індивідуальні заняття
1.Необхідність філософськокого дослідження пояснюється кількома чинниками: -незважаючи на те,що освіту досліджує багато наук лише філософія може узагальнити всі знання про освітній процес і систематизувати їх. Тільки завдяки філософії можна дати оцінку стану освіти і намітити щляхи її вдосконалення. -філософське пояснення ролі освіти в наш час показує її провідну роль в усіх сферах існування і розвитку людства. Саме філософія доводить, що освіта стає авжливим засобом вирішення глобальних проблем людства. Філософський аналіз освіти доводить, що суспільне життя стає безперспективним і втрачає сенс без подальшої демократизації та гуманізації. - філософія виступає загальною методологічною основою. Саме філософське сприйняття світу охоплює весь освітній процес. -до цих пір важливим завданням філософії залишається з’ясування суті та змісту самого поняття «філософія освіти»,адже однозначна оцінка відсутня. Це пояснюється багатовимірністю самої освіти, бо вона є і загальнолюдською ціннісю,і процесом формування людини, і результатом шкільної діяльності, і засобом змін суспільного життя, і соціальною системою, здатною до саморозвитку. 2.Філософія освіти – це галузь філософії, яка досліджує ідею та сутність освіти, як соціокультурного феномену відтворення і розвитку суспільства; визначення ідеалів, цінностей освіти і освіченості; результатів освіти та критеріїв їх оцінки. Виходячи з цього,основними завданнями філософії освіти можна вважати: -осмислення і аналіз стану системи освіти і дослідження спрямованості стратегічних змін у сфері освіти -вивчення способів систематизації і структуризації педагогічних знань і визначення найоптимальніших критеріїв і способів структуризації педагогічного знання Соціологія освіти – це галузь соціології,яка вивчає освіту як соціальний інститут, її функції в суспільстві і взаємозв’язок з іншими соціальними інститутами, освітні установи як соціальні організації, соціальну політику у сфері освіти. З даного визначення виходятьт такі завдання соціології освіти: -вивчення потреб в освіті,оцінка її ролі в житті суспільства і в житті кожної людини -оцінка рівності і якості знань,виходячи із їх соціальної значущості -аналіз ставлення до освіти тих, хто навчається і суспільства в цілому -виявлення соціальної цінності освіти -визначення ролі освіти як чинника соціального статусу ---Корж Тамара Михайлівна (обговорення) 18:48, 5 травня 2015 (EEST)визначення впливу освіти на динаміку моральних потреб та інтересів.