Відмінності між версіями «Обговорення користувача:Матковська Марина Вікторівна»
(Створена сторінка: {{subst:Шаблон:Курси}}) |
|||
Рядок 1: | Рядок 1: | ||
− | == | + | ==Педагогічна інноватика== |
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | === | + | ===Інтерактивні практичні заняття=== |
− | = | + | [https://drive.google.com/file/d/0ByyeNZF7634zNU5hZnBXUm8zcjg/edit?usp=sharing Лекція 1 Загальні засади педагогічної інноватики] |
− | === | + | |
− | + | ===Індивідуальні заняття=== | |
− | + | ||
− | + | Шановні колеги! Опрацюйте наведену нижче літературу та виконайте завдання: | |
− | - | + | |
− | + | :1.Баханов К.О. Інноваційні системи, технології та моделі навчання в школі: Монографія. —Запоріжжя: Просвіта, 2000. — 160 с. | |
− | + | :2. Освітні технологи: Навч.-метод, посіб. / О. М. Пехота, А. 3. Кіктенко, О.М. Любарська та ін.; За заг. ред. О.М. Пєхоти. —К: А.С.К.,2001.— 256с. | |
− | + | ||
− | + | *Завдання № 1. З наведеного теоретичного матеріалу виокреміть ключові слова та розшифруйте їх. | |
− | + | *Завдвння № 2. Дайте відповідь на питання : Чому «технологія» є більш ефективним засобом освіти, розвитку і виховання учнів ніж «методика»? | |
− | ---- | + | Технологія є більш ефективним засобом освіти,розвитку і виховання тому,що вона є сукупністю психолго-педагогічних настанов,які визначають спеціальний підхід композицію форм у навчально-виховному процесі а "методика є спосіб досягнення мети.--[[Користувач:Фурманова Тетяна Федорівна|Фурманова Тетяна Федорівна]] 10:27, 3 листопада 2014 (EET) |
− | + | Ключовими словами є: інноваційні системи, технологія навчання, модель навчання. Інноваційні системи – це цілісні конструкції навчального процесу, які органічно поєднують змістовний, суб’єкт - суб’єктивний та організаційно – технологічний компоненти. Технологія навчання – це обґрунтована дидактична система, яка гарантує досягнення певної навчальної мети через чітко визначену послідовність дій, спроектованих на розв’язання проміжних цілей і наперед визначних кінцевих результатів.Модель навчання – це загальна схема або план діяльності педагога при здійсненні навчального процесу, основу якого складає переважаюча діяльність учнів, організована і створювана вчителем.Технологія навчання є більш висока стадія розвитку методики. Вона дає можливість попередньо проектувати процес навчання та виховання, відтворювати їх в педагогічній практиці, контролювати якість досягнення поставленої дидактичної мети, дає можливість вибрати оптимальні методи, форми і засоби навчання та виховання, дозволяє вчасно і оперативно коригувати процес навчання, гарантувати високу якість навчально - виховного процесу.--[[Користувач:Гаркуша Любов Степанівна|Гаркуша Любов Степанівна]] 16:20, 9 листопада 2014 (EET) | |
− | ---- | + | |
− | + | ===Консультації=== | |
− | + | Колеги! Тема нашої консультації "Особливості педагогічних технологій та впровадження їх у навчально-виховний процес". Якщо Ви маєте питання, прошу звертайтесь. Сподіваюсь, що буду корисною. | |
− | + | ||
− | + | ===Тематичні дискусії(інтернет-семінари)=== | |
− | + |
Версія за 13:24, 19 січня 2015
Зміст
Педагогічна інноватика
Інтерактивні практичні заняття
Лекція 1 Загальні засади педагогічної інноватики
Індивідуальні заняття
Шановні колеги! Опрацюйте наведену нижче літературу та виконайте завдання:
- 1.Баханов К.О. Інноваційні системи, технології та моделі навчання в школі: Монографія. —Запоріжжя: Просвіта, 2000. — 160 с.
- 2. Освітні технологи: Навч.-метод, посіб. / О. М. Пехота, А. 3. Кіктенко, О.М. Любарська та ін.; За заг. ред. О.М. Пєхоти. —К: А.С.К.,2001.— 256с.
- Завдання № 1. З наведеного теоретичного матеріалу виокреміть ключові слова та розшифруйте їх.
- Завдвння № 2. Дайте відповідь на питання : Чому «технологія» є більш ефективним засобом освіти, розвитку і виховання учнів ніж «методика»?
Технологія є більш ефективним засобом освіти,розвитку і виховання тому,що вона є сукупністю психолго-педагогічних настанов,які визначають спеціальний підхід композицію форм у навчально-виховному процесі а "методика є спосіб досягнення мети.--Фурманова Тетяна Федорівна 10:27, 3 листопада 2014 (EET) Ключовими словами є: інноваційні системи, технологія навчання, модель навчання. Інноваційні системи – це цілісні конструкції навчального процесу, які органічно поєднують змістовний, суб’єкт - суб’єктивний та організаційно – технологічний компоненти. Технологія навчання – це обґрунтована дидактична система, яка гарантує досягнення певної навчальної мети через чітко визначену послідовність дій, спроектованих на розв’язання проміжних цілей і наперед визначних кінцевих результатів.Модель навчання – це загальна схема або план діяльності педагога при здійсненні навчального процесу, основу якого складає переважаюча діяльність учнів, організована і створювана вчителем.Технологія навчання є більш висока стадія розвитку методики. Вона дає можливість попередньо проектувати процес навчання та виховання, відтворювати їх в педагогічній практиці, контролювати якість досягнення поставленої дидактичної мети, дає можливість вибрати оптимальні методи, форми і засоби навчання та виховання, дозволяє вчасно і оперативно коригувати процес навчання, гарантувати високу якість навчально - виховного процесу.--Гаркуша Любов Степанівна 16:20, 9 листопада 2014 (EET)
Консультації
Колеги! Тема нашої консультації "Особливості педагогічних технологій та впровадження їх у навчально-виховний процес". Якщо Ви маєте питання, прошу звертайтесь. Сподіваюсь, що буду корисною.