Відмінності між версіями «Обговорення користувача:Назарчук Олександр Анатолійович»
Матеріал з HistoryPedia
(→Інтерактивні практичні заняття) |
(→Інтерактивні практичні заняття) |
||
Рядок 4: | Рядок 4: | ||
1. Обґрунтуйте, чому необхідне філософське дослідження освіти? | 1. Обґрунтуйте, чому необхідне філософське дослідження освіти? | ||
2. Визначте основні завдання філософії та соціології освіти? | 2. Визначте основні завдання філософії та соціології освіти? | ||
− | --[[Користувач:Рідченко Людмила Олександрівна|Рідченко Людмила Олександрівна]] ([[Обговорення користувача:Рідченко Людмила Олександрівна|обговорення]]) | + | --[[Користувач:Рідченко Людмила Олександрівна|Рідченко Людмила Олександрівна]] ([[Обговорення користувача:Рідченко Людмила Олександрівна|обговорення]]) 14:02, 19 січня 2015 (EET) |
====Індивідуальні заняття==== | ====Індивідуальні заняття==== |
Версія за 14:09, 19 січня 2015
Зміст
Соціально-гуманітарний кредитний модуль
Інтерактивні практичні заняття
Доброго дня, Олександр Анатолійович! Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням інтерактивного практичного заняття №1 Філософія і соціологія освіти. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання: 1. Обґрунтуйте, чому необхідне філософське дослідження освіти? 2. Визначте основні завдання філософії та соціології освіти? --Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 14:02, 19 січня 2015 (EET)
Індивідуальні заняття
Консультації
Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)
Проведення та перевірка модульного контролю
Професійно-орієнтований кредитний модуль
Теорія та методика фахової дисципліни
Інтерактивні практичні заняття
Індивідуальні заняття
Консультації
Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)
Проведення та перевірка модульного контролю
ІКТ у викладанні предметів
Інтерактивні практичні заняття
Індивідуальні заняття
Консультації
Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)
Проведення та перевірка модульного контролю
Психологія
Інтерактивні практичні заняття
--Троіцька Марина Євгенівна (обговорення) 12:43, 19 січня 2015 (EET)