Відмінності між версіями «Обговорення користувача:Нижегородцева Тетяна Анатоліївна»
Матеріал з HistoryPedia
								
												
				 (→Інтерактивні практичні заняття)  | 
				|||
| Рядок 1: | Рядок 1: | ||
==Соціально-гуманітарний кредитний модуль==  | ==Соціально-гуманітарний кредитний модуль==  | ||
====Інтерактивні практичні заняття====  | ====Інтерактивні практичні заняття====  | ||
| + | Доброго дня, Тетяна Анатоліївна! Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням [https://drive.google.com/open?id=0B7Zy9RBTRleUbEp0SFJRQWdtblE&authuser=0 інтерактивного практичного заняття №1] Філософія і соціологія освіти. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання:  | ||
| + | 1. Обґрунтуйте, чому необхідне філософське дослідження освіти?  | ||
| + | 2. Визначте основні завдання філософії та соціології освіти?  | ||
| + | |||
====Індивідуальні заняття====  | ====Індивідуальні заняття====  | ||
====Консультації====  | ====Консультації====  | ||
Версія за 14:15, 19 січня 2015
Зміст
Соціально-гуманітарний кредитний модуль
Інтерактивні практичні заняття
Доброго дня, Тетяна Анатоліївна! Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням інтерактивного практичного заняття №1 Філософія і соціологія освіти. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання: 1. Обґрунтуйте, чому необхідне філософське дослідження освіти? 2. Визначте основні завдання філософії та соціології освіти?