|
|
Рядок 1: |
Рядок 1: |
| ==Соціально-гуманітарний кредитний модуль== | | ==Соціально-гуманітарний кредитний модуль== |
− | ====Інтерактивні практичні заняття====
| + | |
− | Доброго дня, Олександр Анатолійович! Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням [https://drive.google.com/open?id=0B7Zy9RBTRleUbEp0SFJRQWdtblE&authuser=0 інтерактивного практичного заняття №1] Філософія і соціологія освіти. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання:
| + | |
− | 1. Обґрунтуйте, чому необхідне філософське дослідження освіти?
| + | |
− | 2. Визначте основні завдання філософії та соціології освіти?
| + | |
− | --[[Користувач:Рідченко Людмила Олександрівна|Рідченко Людмила Олександрівна]] ([[Обговорення користувача:Рідченко Людмила Олександрівна|обговорення]]) 13:02, 19 січня 2015 (EET)
| + | |
| | | |
| ==[[Соціально-гуманітарний кредитний модуль Назарчук О.А.|Соціально-гуманітарний кредитний модуль]]== | | ==[[Соціально-гуманітарний кредитний модуль Назарчук О.А.|Соціально-гуманітарний кредитний модуль]]== |