Відмінності між версіями «Соціально-гуманітарний кредитний модуль Підлісна Ю.Г.»

Матеріал з HistoryPedia
Перейти до: навігація, пошук
(Створена сторінка: {{subst:Шаблон:Заняття}})
 
(Інтерактивні практичні заняття)
Рядок 1: Рядок 1:
  
==== Інтерактивні практичні заняття ====
+
====Інтерактивні практичні заняття====
 
+
Доброго дня, Юлія Григорівна! Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням [https://drive.google.com/open?id=0B7Zy9RBTRleUbEp0SFJRQWdtblE&authuser=0 інтерактивного практичного заняття №1] Філософія і соціологія освіти. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання:
 +
1. Обґрунтуйте, чому необхідне філософське дослідження освіти?
 +
2. Визначте основні завдання філософії та соціології освіти?
 +
--[[Користувач:Рідченко Людмила Олександрівна|Рідченко Людмила Олександрівна]] ([[Обговорення користувача:Рідченко Людмила Олександрівна|обговорення]]) 13:45, 19 січня 2015 (EET)
  
 
==== Індивідуальні заняття ====
 
==== Індивідуальні заняття ====

Версія за 17:13, 19 січня 2015

Інтерактивні практичні заняття

Доброго дня, Юлія Григорівна! Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням інтерактивного практичного заняття №1 Філософія і соціологія освіти. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання: 1. Обґрунтуйте, чому необхідне філософське дослідження освіти? 2. Визначте основні завдання філософії та соціології освіти? --Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 13:45, 19 січня 2015 (EET)

Індивідуальні заняття

Консультації

Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)

Проведення та перевірка модульного контролю