Відмінності між версіями «Захищаємо свої права»

Матеріал з HistoryPedia
Перейти до: навігація, пошук
(Пошукова група №1.)
Рядок 38: Рядок 38:
  
 
==Пошукова група №1.==
 
==Пошукова група №1.==
 +
в рамках проекту-дослідження «Захищаємо свої права і свободи» наша пошукова група працювала над проблемою:
 +
Порушення прав неповнолітнього в навчальному закладі
 +
Порушеннями  в учбових закладах(школи, ПТУ, інтернати) можуть бути такі: побиття старшокурсниками молодших учнів, побиття вихователями учнів (вчителі, майстри, вихователі  дають під затильники, тягнуть за вуха, б’ють по голові та пальцях лінійками, указками, книжками тощо), приниження (перекручування прізвища, розголошують особисту інформацію про учнів), крик на учнів, неприємні прізвиська, образи (вживання  нецензурної лексики, називають дітей, придурками, , негідниками, недоумками, ідіотами, тощо), зневажання фізіологічних потреб учня (вчителі не випускають учнів в туалет під час уроків, ігнорують погане самопочуття учнів), затримання на перервах; залякування і шантаж.
 +
 +
Як запобігти порушення прав у навчальному закладі (рекомендації учнів своїм одноліткам):
 +
•  звертайся до працівників учбового закладу (адміністрація школи, класний керівник, психолог, соціальний педагог, інші вчителі, охоронець тощо),
 +
•  старшокласники, що вивчають правознавство, можуть надати тобі корисні поради і допомогу, можуть проводити для учнів молодших учнів бесіди з роз’яснення прав та обов’язків,
 +
•  активно використовуй і захищай свої права, приймаючи участь в шкільних правових гуртках, молодіжних та дитячих громадських організаціях, спеціальних акціях («Захист прав дитини», «Дитина – надія майбутнього суспільства» та інші),
 +
•  не соромся звертатися за допомогою до кваліфікованих спеціалістів, правоохоронців, до соціальних служб (33 5040),
 +
•  намагайся регулярно спілкуватися із батьками про своє шкільне життя, - вони твої офіційні представники й надійні захисники,
 +
•  якщо ти став свідком порушень прав інших учнів, не будь байдужим, використай свої знання, та надай їм допомогу, адже в такій ситуації можеш опинитися й ти.
  
 
==Пошукова група №2.==  
 
==Пошукова група №2.==  

Версія за 14:41, 14 травня 2015

Мета проекту.

Мета проекту : формувати в учнів громадянську позицію щодо необхідності захищати права і свободи людини, розвивати навички захисту прав у демократичному суспільстві ,запобігти порушенням прав підлітків. Завдання проекту : залучити учнів до реального дослідження сфер порушення прав підлітків, винайти способи індивідуального і колективного захисту прав людини.

Етапи проекту :

-створення творчої групи,

-визначення проблеми проекту,

-мотивація пошукової діяльності,

-розробка плану пошукової діяльності,

-об’єднання учнів у груп ,

-діяльність пошукових груп,

-аналіз творчої роботи ,

-захист проекту ,

-підсумки проекту

Хід роботи творчих груп.

- визначення завдання групи,

- робота з літературою, НПА щодо проблеми групи,

- опитування, анкетування, збір інформації щодо проблеми групи,

- опрацювання аналітичного звіту та висновку роботи творчої групи,

- захист проекту, презентація матеріалів

Пошукова група №1.

в рамках проекту-дослідження «Захищаємо свої права і свободи» наша пошукова група працювала над проблемою: Порушення прав неповнолітнього в навчальному закладі Порушеннями в учбових закладах(школи, ПТУ, інтернати) можуть бути такі: побиття старшокурсниками молодших учнів, побиття вихователями учнів (вчителі, майстри, вихователі дають під затильники, тягнуть за вуха, б’ють по голові та пальцях лінійками, указками, книжками тощо), приниження (перекручування прізвища, розголошують особисту інформацію про учнів), крик на учнів, неприємні прізвиська, образи (вживання нецензурної лексики, називають дітей, придурками, , негідниками, недоумками, ідіотами, тощо), зневажання фізіологічних потреб учня (вчителі не випускають учнів в туалет під час уроків, ігнорують погане самопочуття учнів), затримання на перервах; залякування і шантаж.

Як запобігти порушення прав у навчальному закладі (рекомендації учнів своїм одноліткам): • звертайся до працівників учбового закладу (адміністрація школи, класний керівник, психолог, соціальний педагог, інші вчителі, охоронець тощо), • старшокласники, що вивчають правознавство, можуть надати тобі корисні поради і допомогу, можуть проводити для учнів молодших учнів бесіди з роз’яснення прав та обов’язків, • активно використовуй і захищай свої права, приймаючи участь в шкільних правових гуртках, молодіжних та дитячих громадських організаціях, спеціальних акціях («Захист прав дитини», «Дитина – надія майбутнього суспільства» та інші), • не соромся звертатися за допомогою до кваліфікованих спеціалістів, правоохоронців, до соціальних служб (33 5040), • намагайся регулярно спілкуватися із батьками про своє шкільне життя, - вони твої офіційні представники й надійні захисники, • якщо ти став свідком порушень прав інших учнів, не будь байдужим, використай свої знання, та надай їм допомогу, адже в такій ситуації можеш опинитися й ти.

Пошукова група №2.

Пошукова група №3.

Пошукова група №1.

Пошукова група №1.

Пошукова група №1.

Висновки.

Використані джерела.

Корнелюк Наталія Миколаївна