Відмінності між версіями «Лише кургани-давніх скіфів слід»
(→Мета проекту) |
(→Етапи роботи над проектом) |
||
Рядок 30: | Рядок 30: | ||
== Етапи роботи над проектом == | == Етапи роботи над проектом == | ||
+ | •Підготовчий – визначення теми і мети проекту. | ||
+ | •Планування – визначення джерел інформації, способів збирання та аналізу інформації, вибір методів дослідження, розподіл обов’язків між членами групи. | ||
+ | •Дослідження – збір інформації за допомогою опитування, ітерв’ю, спостереження, екскурсії до музеїв, первісних стоянок племен, могил, відвідування сайтів мережі Інтернет, читання наукової та художньої літератури. | ||
+ | •Консультації вчителя | ||
+ | •Результати – Аналіз інформації. Формулювання висновків. Оформлення роботи. | ||
+ | •Оцінка результатів і роботи в цілому. | ||
+ | •Групи у проекті - дослідники, історики, журналісти, письменники. | ||
== Результати проекту == | == Результати проекту == |
Версія за 15:12, 18 травня 2015
Зміст
Назва проекту
“Лише кургани - давніх скіфів слід”.
Консультанти проекту
Болтрик Юрій Вікторович – кандидат історичних наук, старший науковий співробітник Національної Академії Наук України м. Київ, автор більше ніж ста наукових праць; Єсін Вадим Миколайович – науковий співробітник сектору охорони культурної спадщини та археології ДІКЗ “Посулля”.
Склад проектної групи:
Бойченко Василь ( 9 кл.) Холод Владислав ( 9 кл.) Герасименко Юлія ( 9 кл.) Матюшенко Інна ( 9 кл.) Терещенко Станіслав ( 9 кл.) Гумен Яна ( 9 кл.) Гумен Людмила ( 9 кл.) Невожай Людмила ( 9 кл.) Салогуб Евгенія ( 9 кл.) Шевченко Вікторія ( 8 кл.) Сердюк Вікторія ( 10 кл.) Нелин Інна ( 9 кл.)
Мета проекту
Відновлення історичної та культурної спадщини (курганів і могильників, стоянок скіфських племен) на території Басівської сільської ради Роменського району Сумської області. Навчати веденню дослідницької роботи, журналістського дослідження, практичному застосуванню знань про художній опис, оповідання, легеди та прекази; розвивати зв’язне мовлення, логічне мислення, навички спілкування з людьми, роботи в команді, уміння працювати з різними джерелами інформації, з фотоапаратом, комп’ютером, сайтами мережі Інтернет; виховувати почуття патріотизму, поваги до історіїї рідного краю
Етапи роботи над проектом
•Підготовчий – визначення теми і мети проекту. •Планування – визначення джерел інформації, способів збирання та аналізу інформації, вибір методів дослідження, розподіл обов’язків між членами групи. •Дослідження – збір інформації за допомогою опитування, ітерв’ю, спостереження, екскурсії до музеїв, первісних стоянок племен, могил, відвідування сайтів мережі Інтернет, читання наукової та художньої літератури. •Консультації вчителя •Результати – Аналіз інформації. Формулювання висновків. Оформлення роботи. •Оцінка результатів і роботи в цілому. •Групи у проекті - дослідники, історики, журналісти, письменники.