Відмінності між версіями «Теорія та методика фахової дисципліни Шелеміна С. М.»

Матеріал з HistoryPedia
Перейти до: навігація, пошук
(Інтерактивні практичні заняття)
(Інтерактивні практичні заняття)
 
(не показано одну проміжну версію цього учасника)
Рядок 4: Рядок 4:
 
Така цікава і благодатна тема! Друзі, запрошую переглянути [https://drive.google.com/file/d/0B0cchSnWMJmwcWVET3VXaDRTQ1U/edit?usp=sharing теоретичний матеріал за цим посиланням] і виконати наступні завдання:
 
Така цікава і благодатна тема! Друзі, запрошую переглянути [https://drive.google.com/file/d/0B0cchSnWMJmwcWVET3VXaDRTQ1U/edit?usp=sharing теоретичний матеріал за цим посиланням] і виконати наступні завдання:
 
# Як Ви розумієте поняття "міжпредметні зв'язки"?
 
# Як Ви розумієте поняття "міжпредметні зв'язки"?
 +
 
# Наведіть приклади з досвіду Вашої роботи часткової та повної інтеграції міжпредметних зв'язків
 
# Наведіть приклади з досвіду Вашої роботи часткової та повної інтеграції міжпредметних зв'язків
  
 
Дякую і бажаю натхнення! --[[Користувач:Ніколаєнко Світлана Петрівна|Ніколаєнко Світлана Петрівна]] ([[Обговорення користувача:Ніколаєнко Світлана Петрівна|обговорення]]) 13:00, 23 квітня 2015 (EEST)
 
Дякую і бажаю натхнення! --[[Користувач:Ніколаєнко Світлана Петрівна|Ніколаєнко Світлана Петрівна]] ([[Обговорення користувача:Ніколаєнко Світлана Петрівна|обговорення]]) 13:00, 23 квітня 2015 (EEST)
 +
 +
 +
Даю відповіді на ваші запитання--[[Користувач:Шелеміна Світлана Миколаївна|Шелеміна Світлана Миколаївна]] ([[Обговорення користувача:Шелеміна Світлана Миколаївна|обговорення]]) 13:55, 23 квітня 2015 (EEST)
 +
1.«Міжпредметні зв’язки» - це зв’язок між навчальними програмами різних дисциплін на рівні навчальних занять (уроків, факультативів тощо), який зумовлений спільною дидактичною метою. Міжпредметні зв'язки виступають як дидактична умова, що сприяє піднесенню рівня науковості й доступності навчання історії, активізації пізнавальної діяльності учнів, поліпшенню якості знань, умінь і навичок. Реалізація міжпредметних зв'язків дає змогу економно і водночас інтенсивно використовувати час на уроках.
 +
2.Вивчаючи тему"Культура України першої половини ХVІІІ століття" (історія України) і тему"Культура людини" в курсі "Людина і світ"-інтеграція носить частковий характер,а ,наприклад, тему "Національно-визвольна боротьба українського народу у ХVІІІ столітті(історія України) і тему "Історична основа поеми "Гайдамаки" Т.Г.Шевченка" (укр.Література)- інтеграція носить повний характер і представлена повним висвітленням суміжних тем різних предметів.
  
 
==== Індивідуальні заняття ====
 
==== Індивідуальні заняття ====

Поточна версія на 13:19, 2 червня 2015

Інтерактивні практичні заняття

Міжпредметні зв'язки на уроках історії та суспільних дисциплін Така цікава і благодатна тема! Друзі, запрошую переглянути теоретичний матеріал за цим посиланням і виконати наступні завдання:

  1. Як Ви розумієте поняття "міжпредметні зв'язки"?
  1. Наведіть приклади з досвіду Вашої роботи часткової та повної інтеграції міжпредметних зв'язків

Дякую і бажаю натхнення! --Ніколаєнко Світлана Петрівна (обговорення) 13:00, 23 квітня 2015 (EEST)


Даю відповіді на ваші запитання--Шелеміна Світлана Миколаївна (обговорення) 13:55, 23 квітня 2015 (EEST) 1.«Міжпредметні зв’язки» - це зв’язок між навчальними програмами різних дисциплін на рівні навчальних занять (уроків, факультативів тощо), який зумовлений спільною дидактичною метою. Міжпредметні зв'язки виступають як дидактична умова, що сприяє піднесенню рівня науковості й доступності навчання історії, активізації пізнавальної діяльності учнів, поліпшенню якості знань, умінь і навичок. Реалізація міжпредметних зв'язків дає змогу економно і водночас інтенсивно використовувати час на уроках. 2.Вивчаючи тему"Культура України першої половини ХVІІІ століття" (історія України) і тему"Культура людини" в курсі "Людина і світ"-інтеграція носить частковий характер,а ,наприклад, тему "Національно-визвольна боротьба українського народу у ХVІІІ столітті(історія України) і тему "Історична основа поеми "Гайдамаки" Т.Г.Шевченка" (укр.Література)- інтеграція носить повний характер і представлена повним висвітленням суміжних тем різних предметів.

Індивідуальні заняття

Консультації

Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)

Проведення та перевірка модульного контролю