Відмінності між версіями «Педагогічна інноватика Биков В.І.»
(→Проведення та перевірка модульного контролю) |
(→Проведення та перевірка модульного контролю) |
||
Рядок 70: | Рядок 70: | ||
*г) у наявності аналітичних, прогностичних, проективних, рефлексивних умінь | *г) у наявності аналітичних, прогностичних, проективних, рефлексивних умінь | ||
*д) у володінні різноманітними педагогічними техніками. | *д) у володінні різноманітними педагогічними техніками. | ||
− | |||
1. Сутність особистісно орієнтованої освіти полягає у : | 1. Сутність особистісно орієнтованої освіти полягає у : |
Версія за 15:20, 26 листопада 2015
Зміст
Інтерактивні практичні заняття
Добрий день, шановні колеги! Вітаю з початком нового навчального року! Здоров'я, щастя, здійснення бажань, впевненості у своїх силах!
Сьогодні ми розпочинаємо наші заняття в цьому навчальному році. Опрацюйте теоретичний матеріал на моїй сторінці обговорення та дайте відповідь на питання:
- У чому суть технологічності в освіті?
--Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 13:06, 2 вересня 2015 (EEST)
Добрий день! Продовжуємо працювати. Прочитайте теоретичний матеріал на моїй сторінці обговорення та простежте еволюцію поняття "педагогічна технологія".--Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 11:49, 9 вересня 2015 (EEST)
Індивідуальні заняття
Добрий день! На моїй сторінці обговорення Ви знайдете тему та завдання індивідуального заняття. --Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 11:21, 11 вересня 2015 (EEST)
Консультації
Тема консультації: "Особливості впровадження педагогічних технологій у навчальнл-виховний процес ЗНЗ"--Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 11:07, 20 жовтня 2015 (EEST)
Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)
Проведення та перевірка модульного контролю
Дайте відповідь на тестові питання:
1. Сутність особистісно орієнтованої освіти полягає у :
- а) вивченні індивідуально-психологічних особливостей учнів;
- б) збагаченні суб‘єктного досвіду учнів, задоволенні їх освітніх інтересів та запитів;
- в) організації індивідуального навчання;
- г) всі відповіді правильні;
- д) правильна відповідь відсутня.
2. Як суб‘єкт навчальної діяльності учень відрізняється такими характеристиками (вилучіть зайве):
- а) бажання діяти за аналогією, одержувати готову інформацію;
- б) ініціативність та активність;
- в) високі пізнавальні мотиви;
- г) уміння планувати й організовувати діяльність;
- д) критичне мислення.
3. Педагогічна технологія – це:
- а) сукупність методів та прийомів навчання, котрі забезпечують одержання певної освіти;
- б) засоби, за допомогою яких вчитель розв‘язує поставлені перед ним задачі по навчанню та вихованню учнів;
- в) цілісна педагогічна система як синтез мети, змісту, необхідних форм, методів та засобів навчання й діагностики, яка забезпечує досягнення спрогнозованих результатів;
- г) всі відповіді правильні;
- д) правильна відповідь відсутня.
4. Інноваційний процес в освіті характеризується як:
- а) цілеспрямована зміна в системі освіти, що полягає у появі нової теорії, технології, змісту та форм освіти або у заміні принципів, на яких ґрунтується функціонування системи освіти;
- б) діяльність з апробації нових форм та методів навчання чи виховання;
- в) діяльність із запровадження сучасних педагогічних технологій з метою підвищення ефективності шкільної освіти;
- г) усі відповіді вірні.
5. Інтерактивними методами навчання є:
- а) пізнавально-пошукова діяльність: робота з текстом, географічними картами, пошук інформації і Інтернеті;
- б) проблемна лекція, оглядова лекція, контрольна робота, пояснення;
- в) самостійна робота учня;
- г) евристична бесіда, мозковий штурм, диспут, дискусія, тренінг, сюжетно-рольова гра;
- д) всі відповіді правильні.
6. Сутність дослідницького методу навчання у тому, що:
- а) учні самі здобувають знання в процесі розв‘язання проблеми та самостійного здійснення пошуку засобів для її розв‘язання;
- б) вчитель визначає проблему та демонструє шлях її дослідження та розв‘язання;
- в) учні під керівництвом вчителя визначають проблему та здійснюють керований пошук шляхів її розв‘язання;
- г) всі відповіді правильні;
- д) правильна відповідь відсутня.
7. Пізнавальний інтерес розвивається за допомогою таких прийомів (вилучіть зайве):
- а) зацікавлення змістом навчального матеріалу;
- б) зацікавлення процесом навчання;
- в) включення учнів у творчу діяльність;
- г) постановка проблемної задачі;
- д) пред‘явлення дидактичних вимог;
8. У чому полягає суть професійної компетентності вчителя? Оберіть найбільш повну відповідь:
- а) у знаннях закономірностей розвитку особистості;
- б) в єдність теоретичної і практичної готовності до здійснення педагогічної діяльності;
- в) у знаннях цілей, завдань і технологій навчання і виховання;
- г) у наявності аналітичних, прогностичних, проективних, рефлексивних умінь
- д) у володінні різноманітними педагогічними техніками.
1. Сутність особистісно орієнтованої освіти полягає у :
а) вивченні індивідуально-психологічних особливостей учнів; б) збагаченні суб‘єктного досвіду учнів, задоволенні їх освітніх інтересів та запитів; в) організації індивідуального навчання;
- г) всі відповіді правильні;
д) правильна відповідь відсутня. 2. Як суб‘єкт навчальної діяльності учень відрізняється такими характеристиками (вилучіть зайве):
а) б) ініціативність та активність; в) високі пізнавальні мотиви; г) уміння планувати й організовувати діяльність; д) критичне мислення. 3. Педагогічна технологія – це:
а) сукупність методів та прийомів навчання, котрі забезпечують одержання певної освіти; б) засоби, за допомогою яких вчитель розв‘язує поставлені перед ним задачі по навчанню та вихованню учнів; в) цілісна педагогічна система як синтез мети, змісту, необхідних форм, методів та засобів навчання й діагностики, яка забезпечує досягнення спрогнозованих результатів;
- г) всі відповіді правильні;
д) правильна відповідь відсутня. 4. Інноваційний процес в освіті характеризується як:
а) цілеспрямована зміна в системі освіти, що полягає у появі нової теорії, технології, змісту та форм освіти або у заміні принципів, на яких ґрунтується функціонування системи освіти; б) діяльність з апробації нових форм та методів навчання чи виховання; в) діяльність із запровадження сучасних педагогічних технологій з метою підвищення ефективності шкільної освіти;
- г) усі відповіді вірні. 5. Інтерактивними методами навчання є:
а) пізнавально-пошукова діяльність: робота з текстом, географічними картами, пошук інформації і Інтернеті; б) проблемна лекція, оглядова лекція, контрольна робота, пояснення; в) самостійна робота учня;
- г) евристична бесіда, мозковий штурм, диспут, дискусія, тренінг, сюжетно-рольова гра;
д) всі відповіді правильні. 6. Сутність дослідницького методу навчання у тому, що: *а) учні самі здобувають знання в процесі розв‘язання проблеми та самостійного здійснення пошуку засобів для її розв‘язання;
б) вчитель визначає проблему та демонструє шлях її дослідження та розв‘язання; в) учні під керівництвом вчителя визначають проблему та здійснюють керований пошук шляхів її розв‘язання; г) всі відповіді правильні; д) правильна відповідь відсутня. 7. Пізнавальний інтерес розвивається за допомогою таких прийомів (вилучіть зайве):
а) зацікавлення змістом навчального матеріалу; б) зацікавлення процесом навчання; в) включення учнів у творчу діяльність; г) постановка проблемної задачі; д) 8. У чому полягає суть професійної компетентності вчителя? Оберіть найбільш повну відповідь:
а) у знаннях закономірностей розвитку особистості; б) в єдність теоретичної і практичної готовності до здійснення педагогічної діяльності;
- в) у знаннях цілей, завдань і технологій навчання і виховання;
г) у наявності аналітичних, прогностичних, проективних, рефлексивних умінь д) у володінні різноманітними педагогічними техніками. --Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 14:16, 26 листопада 2015 (EET)